Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

florin74

^^^Mai oameni buni, daca vreti sa se faca si largire, si ce mai propuneti voi, avem licitatie SF, +licitatie executie... Minim 3 ani,
Asta e singura varianta posibila gasita acum, sa se reabiliteze drumul pe ampriza existenta cat mai repede si intr-o forma acceptabila
Sunt 7 km anul asta, am inteles ca ceilalti 7 se vor face la anul.
Restul sunt dorinte, care ar fi trebuit comunicate celor responsabili in perioada 2017-2020, ce au fost informati despre problemele care o sa apara pe acest sector, odata cu finalizarea descarcarii de la Holdea.
Si care pana in prezent rezolvau problema cu un petic de asfalt.

Hai sa revenim cu picioarele pe pamant.


cristi5

#54706
Lucrarile pe DN68A intra legal la categoria intretinere. Este cea mai rapida solutie birocratica, si pe rutier, si pe feroviar (unde tot vorbim de RK, partial din acest motiv). Dar asta inseamna ca infrastructura ramane la parametri ei proiectati.

Pentru largire cu 10cm trebuie asteptat dupa proiectare, AM, AC.

Cand nu se face, de ce nu se face? Cand se face, de ce se face asa? De legislatie, de aia.

Ar mai ramane schimbarea legislatiei. Nici ala nu e un proces instantaneu. Dar da, ar merge o legislatie speciala pt "missing links".

Eu am sugerat, si mai sugerez, linie dubla continua la marcaj. Ca orice ciocnire frontala saboteaza coridorul... De acord si cu marcaj pe margine, sau ceva stalpisori reflectorizanti. Probabil ca si la marcaje sunt probleme de legislatie si normativ.

adrian sibiu

Bună dimineața de la Sibiu !
Suntem sub cod portocaliu de ploi,plouă cu găleata iar eu am un clip de ieri.Vizonare plăcută  !


hvm

^
Deci practic se merge in paralel. Ar fi fost mai bine daca se mergea in continuare, dar e bine si asa...

Un + ca se pare ca se tine un ritm bun cu tot cu vremea potrivnica.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

kesphishev

Este posibil să fi început și pe celălalt sens pentru că nu vor mai putea continua pe sensul Sibiu -> Boița, unde pilonii de la capăt nu sunt încă terminați și le trebuie timp să ajungă la același număr de tronsoane completate și pe pilonii aceia, ca să poată face conexiunea la mijloc deodată (dacă are sens ce spun).
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

FlorinR

Postare din martie despre cele doua seturi de cofraje:

Quote from: alexV on March 05, 2021, 09:01:42 PM
Pilele incercuite sunt fix mijlocul viaductului. In limbajul proiectantului ii spune ax 40. Culeea dinspre Sibiu e ax 00, iar cea dinspre Pitesti ax 80.
In sfarsit au betonat capatul, hammerhead. Urmeaza o placa deasupra, relativ rapid de betonat, apoi ridica cofrajele umblatoare (lego albastru).

Au doua seturi de cofraje umblatoare. Ordinea e: Ax 40 ambele cai simultan. Dupa aceea cofrajele albastre se vor muta ambele pe sensul Sibiu > Pitesti, ca sa finalizeze o cale de mers complet. Chiar si asa, va dura 2 ani :) Lenta tehnologie. Frumos viaduct, dar lent cu construirea.

Doar ax30, ax40 si ax50 sunt de acest tip, cantilever bridge. Pe capete avem grinzi monolit, deci fara cofraj umblator.



hvm

^
Merci. Mi-a scapat postarea aceasta.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

adrian sibiu

#54712
K58 ce are ,,sula cu Prefectura",au inceput si cu sensul Boita-Sibiu pentru ca așa e planificat,nu au putut incepe simultan pentru ca nu era suficient spatiu de manevra,nu are nici-o treabă cu faptul ca pilele de pe sensul spre Boita nu sunt gata,acele pile se vor finaliza pâna sistemul calator va ajunge la ele
Hvm se va merge in paralel cu ambele sensuri.

alecu26

@adiarc....cum e cu ploile prin zona?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceal

Ieri a plouat toata ziua. Astazi,pana acum, nu.

alecu26

ma refeream la litri in acest an, sau in ultima perioada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

avem undeva la 820 L din noiembrie pana acum ....in ultima saptamana minim 80 L ( am avut cod portocaliu cu inundații in zonele joase din Sibiu si mai ales Selimbar )....asta in 6 luni

Muuuuult peste media anuala de aprox 650 L

pt sapt viitoare iarasi ploi..conform meteo...vin si sapt viitoare 30-40 L
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

You're in Steelers Country

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ion59

Lucrare deja integrata in natura!