Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

A2–DJ303 e marcata ca atribuita pe 8 Dec, cred ca termen vreo 15 luni pt SpF+SF

Sorinus

Ce sens are acest nod? O sa ne trezim cu carutele celor din Sarulesti pe A2. Se vede din A2 ce sat afluent este...

florinalba

#707

Se pare ca s-a mai prelungit inca odata termenul pentru ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIEI pana in data de 02.02.2023 CONFORM AA4.


gicu

De ce ar cere așa ceva? Din centru din Tălmaciu până la nodul Boița sunt 4km de DN cu 2 benzi pe sens și nicio localitate. Cum să arunci banii pe o legătură cu autostrada cocoțată pe deal?

skydreamer

#710
Poate nu este o idee tocmai rea, nodurile existente vor fi din start destul de solicitate. Din articol reiese ca nodul va fi pe DJ 105G, deci in vale, nu pe deal, iar traversarea deja exista, mai trebuiesc facute doar niste bretele si probabil doua giratorii. In plus initiatorul a muncit sa ne tina la curent cu evolutia lucrarilor, asa ca merita putina sustinere :)

Hercule

Un nod la Talmaciu ar fi un motiv bun pentru a simplifica nodul A1-A13 de la Boita.
Deșteaptă-te române!

GIV

 :lol:  :lol: prea tarziu.. daca e deja licitatia lansata

rocklee

GIV... la ce te referi ca licitia a fost lansată...
La nodul Tălmaciu.... :(
Din articol reiese ca este o propunere in analiza ... :)

mirceaeliade

Pe GMaps Talmaciu e la vreo 3 km de la nodul Boita, si are sub 7000 de locuitori. 

alecu26

Fata de poziția pasajului peste autostrada și sensul giratoriu vorbim de vreo 4 km în plus. Probabil vreo 4 și întors. Deci 8 kilometri de parcurs inutil probabil pentru sute de mașini zilnic.
As fi zis dacă acel nod era ceva ultracomplicat de construit...da rpasajul deja exista....deci vorbim maxim de 4 bretele pt a forma un nod tip diamant. Costuri? 1 milion de euro mi se pare chiar mult.
Asta cu avantajele ca nodul rutier deservește perfect atat Talmaciu cât și comuna Sadu care e destul de mare.
Tălmaciu e practic oraș satelit al Sibiului cu foarte multa naveta zilnica între cele doua.
În zonele periurbane nodurile ar trebuii s fie foarte dese.
Dacă nu ar fi "asa perfect" amplasat acel pasaj as fi de acord ca e discutabila necesitatea acelui nod...dar în acest caz nu prea are rost dilema.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

boer_escu

Desi sunt sibian, aflu si eu de abia acum de aceasta initiativa a unui nod la Talmaciu. Cu siguranta este o idee foarte buna, zona Talmaciu este destul de dezvoltata economic, pe langa cei din zona care fac naveta catre Sibiu, sunt destule persoane care locuiesc in Sibiu si fac naveta la Talmaciu. De asemenea zona dinspre satul Sadu (si valea Sadului) e in dezvoltare, atat turistic cat si imobiliar (zona Tocile este foarte apreciata de cei care fug de inghesuiala din Sibiu) si cu siguranta si pentru acestia ar fi mai atragator sa vina in Sibiu pe autostrada decat via Cisnadie.
Sa speram ca proiectul va fi aprobat!

crystale

#717
Quote from: crideargos on December 13, 2022, 08:30:30 AMTălmaciu va fi conectat de autostrada Sibiu-Pitești printr-un nod rutier – Documentația este pe masa Ministrului

Mai simplu; pun direct un semafor pe autostradă. De semaforul de la Tălmaciu nu scăpăm nici pe lumea cealaltă! :D

nitz

Conform planurilor pe care le-am vazut pe aici, la Boita nu va fi nod complet cand se va continua A1, va fi doar o singura iesire, dinspre Sibiu spre Pitesti pe Valea Oltului.

Daca e corect, si presupunand ca PiSi L2 va fi gata inainte de A13, atunci cineva care vine dinspre Pitesti pe A1 nu poate face dreapta spre Fagaras pe DN1; trebuie sa mearga pana la Sibiu si apoi sa intoarca. La fel si in sens invers, dinspre Fagaras spre Pitesti. Un nod la Talmaciu ar permite acest lucru, fara sa mai fie nevoie de un nod complet la Boita.


medicul de garda

E de mentionat ca nodul Talmaciu nici nu trebuie musai sa fie un nod complet, e suficient sa ai o bretea de intrare si una de iesire orientate spre Sibiu, care e destinatia pentru acel trafic, oricum, si aia e, iese un nod foarte ieftin, care ocupa si putin spatiu. Ideea a mai fost aplicata recent pe A3 langa Targu Mures (si la Ionesti, pe A1 comunist), deci nu e o solutie inedita.
Trust me, I'm an east-european doctor!