Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

QuoteElaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la Autostrada A7, Tronson Buzau – Focsani in zona Boboc - Cochirleanca, Autostrada A2 in zona Fetesti-Borcea si la Autostrada A0 in zona Clinceni

1. Ofertant unic : Like Consulting SRL

2. Ofertant unic : INCONS

3. Ofertant unic : BRIDGE CONSULT

4. Ofertant unic : ECO GEODRUM

5. Asociere : Mem Project Construct S.r.l (Leader), DAROCONSTRUCT


tom_sawyer

^
[CN1067773] Proiectare și Execuție Nod Rutier Românași (A3 - km 26) sectorul Poarta Sălajului – Nușfalău

Data publicare: 12.04.2024
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 71.377.803,39  si 84.231.252,49  Moneda: RON

Program/Proiect:Planul National de Redresare si Rezilienta – PNRR

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala:27.05.2024 15:00

raulbogdan23

#858
Cu asta ar trebui ca pana la final de 2026 sa avem macar Romanasi/Poarta Salajului - Zimbor finalizat si dat in trafic. Nu mai au nicio scuza sa nu lucreze.

florinalba

Update la ELABORARE STUDIU De FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIEI:
  STUDIILE DE FEZABILITATE PENTRU NODURILE CUGIR, CRUCENI SI SPINUS AU FOST FINALIZATE- VOR FI ANALIZATE IN URMATOAREA SEDINTA A CTE CNAIR SA.



Feri

#860
Quote𝗜𝗻𝗰𝗮 𝟰 𝗻𝗼𝗱𝘂𝗿𝗶 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿𝗲 𝗽𝗲 𝟮 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶 - 𝗮𝘃𝗶𝘇𝗮𝘁𝗲
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a avizat în Consiliul Tehnico-Economic Studiile de Fezabilitate aferente a patru noi noduri rutiere pe două autostrăzi din România, după cum urmează:
𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 #𝗔𝟭
1️⃣ 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗖𝗿𝘂𝗰𝗲𝗻𝗶 (km 528+509)
📍 amplasat la intersecția A1 cu DJ682G, în zona localității Șagu, județul Arad
🔹� lungime bretele și benzi accelerare/decelerare 5 km
🔹� 2 intersecții tip sens giratoriu
🔹� reabilitare pasaj existent
🔹� valoarea totală cu TVA - 25,6 milioane euro
🔹� 12 luni durată execuție estimată
2️⃣ 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗖𝘂𝗴𝗶𝗿 (km 326+155)
📍 amplasat la intersecția A1 cu DJ704, în zona de sud a localității Șibot, județul Alba
🔹� lungime bretele și benzi accelerare/decelerare 3,6 km
🔹� 1 intersecție tip sens giratoriu
🔹� 1 pasaj nou peste autostradă
🔹� valoarea totală cu TVA - 31,6 milioane euro
🔹� 12 luni durată execuție estimată
3️⃣ 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗥𝗲𝗰𝗮𝘀 (km 485+030)
📍 amplasat la intersecția cu DJ609E, la nord-est de orașul Recaș, județul Timiș
🔹� lungime bretele și benzi accelerare/decelerare 3,4 km
🔹� 2 intersecții tip sens giratoriu
🔹� reabilitare pasaj existent
🔹� valoarea totală cu TVA - 16,6 milioane euro
🔹� 12 luni durată execuție estimată
𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 #𝗔𝟯
4️⃣ 𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗦𝗽𝗶𝗻𝘂𝘀 (km 39+940)
📍 amplasat la intersecția A3 sectorul Biharia-Chiribiș cu DN1P, la nord-est de municipiul Oradea, județul Bihor
🔹� lungime bretele și benzi accelerare/decelerare 3,6 km
🔹� 2 intersecții de tip giratoriu
🔹� valoarea totală cu TVA - 20,9 milioane euro
🔹� 12 luni durată execuție estimată
Sursa de finanțare a obiectivelor de investiții de mai sus este asigurată din fonduri europene nerambursabile, din cadrul Programului Transport 2021-2027 #PT.
Urmează aprobarea indicatorilor tehnico-economici, iar ulterior Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR va demara procedurile de atribuire a licitației pentru execuția lucrări.





I. Scrioșteanu

Cetatean

Nodul Cugir e o mare mizerie! In loc sa se foloseasca de ce aveau la dispozitie...au ales aceasta solutie. Sper ca probabil va fi prima si singura zona din tara unde pe mai putin de un km o sa avem 3 traversari la autostrada. 2 pe deasupra,una pe sub.

bogdymol

Ma uit la nodul rutier Cruceni/Sagu, ca stiu un pic zona. La ce ajuta bretelele alea super-alungite? Si cum au ajuns ei la un total de 5 km de drumuri noi (inclusiv benzile de accelerare/decelerare), mi se pare enorm? Vad pe lista ca scrie si "reabilitare pasaj existent" - asta e relativ nou, facut deodata cu autostrada, iar din cate stiu nu ai ce sa reabilitezi la el ca e in conditii ok.

Vreau sa se faca nodul asta, m-ar ajuta ca am rude in Sagu care le vizitez des si l-as folosi, dar 25 milioane € pentru niste benzi de intrare/iesire (fara pasaj ca ala exista deja) mi se pare aberant.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nicolaem

Au zis că calea ferată e vinovată la Cugir pt configurație.
Cale ferată care oricum e desființată și neutilizată de ani buni.

Cetatean

Ce are una cu alta? Calra ferata cu nodul?
Daca considerau overpassul sau undepassul aflate in imediata apropiere costurile puteau sa fie de 4-5 ori mai mici. Practic trebuiau niste bretele si 2 giratorii. Dar na,asta inseamna viziune !

nicolaem

asta afost si parerea mea, dar proiectantul sau cnair au spus ca nu era destul loc fizic pt bretele

mircea

Toate nodurile sunt niște absurdități.

Ce naiba faci cu atâția km de bretele la Cruceni? Ai 0 piedici geografice ( munți, fluvii, etc), Cruceniul nu e vreun București să zici că se creează ambuteiaje pe autostradă dacă pui bretele de doar 500 de m ( tip diamant). E un amărât de sat...
La Recaș ai deja overpass la DJ609E, 4 bretele simple ar fi suficiente, dar nu, hai să facem o trompetă în plus pentru că ... nu știu, chiar nu știu ce argument ar exista pentru așa ceva. În afară de porți de taxare.
La Șibot, CF-ul e un argument minim cretin. Cum să nu poți folosi overpassul existent când trompeta e între CF și el?!
Cel de la Spinuș, la fel ca cel de la Cruceni/Șagu. Kilometri peste kilometri de asfalt în plin câmp.


pasadia

Eu totusi nu inteleg altceva. Si ok, nu sunt din zona, asa ca va intreb direct pe voi, cei din zona ( @bogdymol , @mircea, @dorum si altii). Deci strict in zona Timisoara - Arad sunt propuse cel putin 2 noduri oarecum inutile. Cu costuri considerabile, dar urmand a deservi niste comunitati mici, volume reduse de trafic si beneficii econiomice destul de insignifiante.

Prin comparatie ceea ce imi doresc si cred ca era mult mai normal ca investitie - adica legarea orasului Sannicolau Mare la reteaua de autostrazi prin prelungirea DN7G spre sud (pod peste Mures + vreo 15 km de drum drept ca in palma pana la DN6 - ar fi adus beneficii MULT mai mari. Oras de peste 10.000 de locuitori (nu mai pun satele din jur), industrie si agricultura semnificativa, scos mult trafic de pe DN-uri si DJ-urile din zona cu beneficii pe partea de siguranta rutiera, etc...

Ca nu exista o logica in modul in care autoritatile statului (cel mai des cele centrale, nu locale) decid sa faca investitii - Stiu asta. Dar la nivel local, acolo la firul ierbii, chiar nu isi pune nimeni problema asa? Si da, stiu, @Adrian.TM va insista ca Sannicolau Mare va fi legat la autostrazile din Romania prin Mako, cand o construi Orban pod peste Mures la el in Ungaria. Dar chiar si asa solutia asta imi pare ilogica si inutila.   

mirceaeliade

^Mie mi se pare o regula oarecum ok ca localitatile urbane sa primeasca un bump semnificativ la scorul de a fi legate la reteaua de drumuri cu acces limitat daca reteaua trece pe teritoriul urbei.  In acest mod s-ar motiva cresterea unor comunitati care prefera sa fie listate la rang rural, probabil cu gandul ca platesc taxe mai mici.  Dar daca platesc taxe mai mici atunci nu au motiv sa ceara noduri faraonice langa comunitatea lor, in timp ce alte urbe se uita de la distanta.