News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Feri

QuoteCOMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII  RUTIERE  S.A.,  anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare actualizate pentru proiectul:  "NOD  RUTIER CUMPĂNA A4 (KM 16+700) - DN 39E" INCLUSIV REȚELE DE UTILITĂȚI DIN CULOARUL INVESTIȚIEI, LOCALITATEA CUMPĂNA, COMUNA CUMPĂNA, MUNICIPIUL CONSTANȚA, JUDEȚUL CONSTANȚA,  propus a fi amplasat în municipiul Constanța, comuna Cumpăna, sat Cumpăna,  județul Constanța, intravilan și extravilan.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/anunturi/anunturi-de-mediu/nod-rutier-cump%C4%83na-a4-km-16700-dn-39e

mirceaeliade

QuoteBazele aeriene MAPN de la Boboc și Borcea vor avea noduri rutiere noi pentru legătura cu Autostrada Moldovei Buzău-Focșani și Autostrada Soarelui. CNAIR a scos la licitație contractele pentru SF
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100209355/

mirceaeliade

#692
QuoteNOD RUTIER IN JUDETUL ILFOV – Nodul rutier A3-DJ 101C din zona comunelor Gruiu si Nuci are proiect

Eu nu inteleg gandirea asta. De ce in Ro nu se pot face noduri gen asta, unde se arunca la gunoi mai putin teren:

Europiu

Ca să crești riscul intrării pe contrasens  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

miahi

^^ Daca ar avea in plan / viziune cat mai putina risipa de teren, cred ca cel mai "pachetat" nod e cel de pe A4 de la Poiana. Cred ca poate fi folosit cu brio in multe cazurilor de la noi, unde traficul permite aceasta configuratie.





Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Uite cum transformam autostrazile in ulite comunale. Ele ar trebui sa fie pentru tranzit interurban, nu pentru a se plimba unii dintr-un sat in altul.

Skynick

Nodul tip Poiana nu se poate face ieftin decat daca ai malurile, debleele stanga dreapta. Chiar si asa este mult mai scump decat iesirile obisnuite.

miahi

#697
^ @alecu26 zicea ca in functie de cat de lungi sunt bretelele pana la giratorii la un nod obisnuit, cel de la  Poiana poate iesi la aprox. acelasi pret.

Oricum discutia a plecat de la ideea sa se utilizeze cat mai putin teren, nu neaparat cat costa nodul. Cred ca daca pui in calcul si expropierile mult mai mari la un nod cum e cel de mai sus de la Gruiu, nodul de la Poiana este la fel de economic.

Liviu M

#698
@TVlad, de la ce distanță parcursă să le dam voie sătenilor pe autostrăzi?  ???
Sau de la ce număr de locuitori au satele drept la acces la autostradă?  ???
Din experiență proprie *), nu accesele pentru localități mici generează bușoane. **)
Și tot din experiență proprie, dacă pe autostradă nu e mai scurt, pentru câțiva km între sate nu consumă multă lume benzină in plus doar ca să meargă pe autostradă. Și cum drumurile locale trec prin buricele târgurilor...

*) Am pe lângă sat o autostradă (A5) cu ieșiri dese ***). Pentru sub 10 - 15 km nici nu mă uit la ea. Dacă nu mă grăbesc tare, o sar și pentru distanțe mai mari, da' eu sunt mai ciudat, știu.
Pe de altă parte, fac destul de des drumuri (in funcție de cum se circulă) pe combinatii de 2 - 3 autostrăzi din 5 (adică folosesc efectiv 2 sau 3, dar am 5 "la dispoziție"  :lol: ).
**) Ambuteiaje la francezi.  :lol:
***) Dacă urc pe autostradă și o iau la stânga, prima ieșire e la 3 km, a doua la 9,3 km. La dreapta prima ieșire e la 5,7 km, a doua la 12.

medicul de garda

#699
Studiind putin ultimul pachetul mare de noduri rutiere noi scos la licitatie acum cateva luni, acela care include noduri noi pe A3 in Transilvania si pe A7, am realizat ceva vizavi de nodul rutier nou dintre A0 si DN3. Un obiectiv similar e prevazut si in planul acela de drumuri noi rapide din Bucuresti-Ilfov, marcat fiind drept NR2 pe harta (desi pe harta aceea apare si DN3 colorat pana in DNCB, probabil in vederea largirii.

Intrebarea mea este, s-a gandit cineva sa coordoneze licitatiile astea, avand in vedere ca sunt realizate de entitati diferite? Sau o sa ne alegem cu o noua situatie nod Sibot + "nod Cugir" licitate simultan?  :lol:

LE: am realizat intre timp ca mai e un conflict intre proiecte, ca stim ca UMB lucreaza la proiectarea unui drum de legatura intre bucata lor de A0 si terminalul nou al aeroportului Otopeni. Dar bucata asta de drum se suprapune partial cu DR5, alt drum prevazut in proiectul acela amplu de drumuri rapide. Aici sunt si mai curios cum vor proceda...

Am atasat si harta proiectelor, ca sa fie mai clar:
Trust me, I'm an east-european doctor!

slartibartfast

De pe harta asta, drumul radial de la Pantelimon pare a se suprapune perfect peste DN3. Posibil să aibă în minte niște îmbunătățiri ale lui, de exemplu lărgirea lui de la giratoriul din Pantelimon până la A0, dar nu pare a fi deloc un alt drum.

De altfel, pe acolo nu prea ai avea pe unde să construiești alt drum, dar în cea mai mare parte poate fi lărgit fără mari probleme.

danpandrea

În urmă cu câteva săptămâni, menționam că se face un giratoriu suplimentar în nodul A3-DNCB și că se va face o legătură și cu cartierul Cosmopolis. Giratoriul e în folosință, urmează drumul spre cartier. Avem și o randare, via site-ul celor care fac halele de lângă nod.

Două mențiuni cu privire la ce se vede în randare:
  • În realitate, giratoriul de lângă hale nu are bretea separată pe direcția DNCB-> București
  • Legătura cu cartierul Cosmopolis rezolvă strict problema accesului spre București. Cei care vin din București vor trebui să o ia tot pe DNCB. Legătura directă cu giratoriul nou ar fi rezolvat problema asta, dar înțeleg de ce nu s-a putut: nu are sens să bagi trafic printre hale.


florinalba

APM Alba a acordat avizul de mediu pentru pentru proiectul "Nod rutier A1, (km 326+155) – DJ 704 (Cugir).

mirceaeliade

licitatia SF pt nodul A2-DJ303 se pare ca a fost trecuta azi ca evaluata pe SEAP.  era un singur ofertant: Like Consulting SRL

Teo

Azi de dimineata am vazut iarasi topografi la masuratori in zona viitorului nod Sibot/Cugir.

In ce faza a ajuns acum acest proiect? la ce ar servi masuratorile topografice?