News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

oneLess

Oare s-ar putea evita cel de-al doilea viaduct-bretea de la Tălmăcel?

danutzu_1069

#721
Cu nodul asta care se vrea, inteleg faptul ca Talmaciu nu rea sa scape de traficul din localitate. Sub nicio forma.
Si mai ales de traficul greu.
Ghici ce, o fi mai scurt de pe A1 pana la Veștem prin nodul asta sau pe la Boița?

Viaductul-bretea nu cred ca este o certitudine ci doar o linie trasata pe harta... Ca sa faci un viaduct trebuie sapat mult mai mult in dealul spre Boita...

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

Acest tip de nod se întâlnește pe mai toate autostrăzile europene. La intrarea și ieșirea de pe drumul secundar se găsesc semafoare sau chiar și numai cedează trecerea, stop. Nu sunt necesare neaparat sensuri giratorii. Aici probabil nu va fi traficul atât de dens încât să se creeze aglomerări frecvente. Apoi, după cum se prezintă locația, construirea unui astfel de nod în mod sigur nu necesită o investiție majoră. Și de ce nu? Nodul ar va fi benefic nu numai pentru localnici ci și pentru cei care vor să acceseze Valea Sadului, Păltinșul, Parcul natural Cindrel.

GAC

acest nod va fi util cand se va construi viaduct peste breteaua de descarcare de la boita.

mircea

Părerea mea este că acolo unde sunt deja under/overpassuri și nu există alte impedimente, dacă cei din comunitatea locală vor să-și facă un nod n-au decât. Dar să-l facă ei ( primării, CJ-uri). Nu văd ce m-ar deranja pe mine dacă cei din Ghizela, Belinț și Chizătău pun bani și fac niște bretele de acces la overpassul de la Șanovița ca să aibă un acces mai rapid la A1 decât nodul Topolovățu Mare. Sau dacă CJT cu primăria Bethausen fac un nod la overpassul de la Cliciova ca să atragă un investitor. La fel și la Tălmaciu, Șibot (Cugir), etc.

Teo

Quote from: florinalba on December 10, 2022, 07:35:48 PMSe pare ca s-a mai prelungit inca odata termenul pentru ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIEI pana in data de 02.02.2023 CONFORM AA4.


Ieri dimineata erau din nou topografii la Nodul Sibot/Cugir, langa A1, dar de data aceasta pe partea opusa a DJului.

mirceaeliade

QuoteMinisterul Transporturilor a obţinut finanţare europeană pentru 13 noi noduri rutiere. Explan proiectează descărcări la Pantelimon şi Adjud pe loturile UMB de pe Autostrada Bucureşti şi Autostrada Moldovei. Alte trei noduri vor fi pe A 2 între Feteşti şi Constanţa
https://economedia.ro/ministerul-transporturilor-a-obtinut-finantare-europeana-pentru-13-noi-noduri-rutiere-explan-proiecteaza-descarcari-la-pantelimon-pe-autostrada-bucuresti-la-ludus-pe-autostrada-transilvania-sau-la.html

mirceaeliade

#727
QuoteMinisterul Transporturilor, prin secretarul de stat Irinel Scriosteanu, anunta noi proiecte de infrastructura pentru Bucuresti-Ilfov, Dambovita si Calarasi, care sunt pregatite pentru lansarea licitatiilor de executie a lucrarilor: Largirea Prelunigrea Ghencea (Bucuresti-Ilfov), nod rutier A3 – Gruiu si Nuci (Ilfov), nod rutier A1 – Ionesti (Dambovita), nod rutier pe A2 – Dragos Voda (Calarasi).

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii din Romania a aprobat indicatorii tehnico-economici ai urmatoarelor proiecte din zona Bucuresti-Ilfov:

Nod rutier Autostrada A3 (km 36+700) cu DJ 101C la Gruiu-Nuci (Ilfov), sector Bucuresti-Ploiesti, proiect realizat la solicitarea si cu colaborarea autoritatilor locale din comunele Gruiu si Nuci, precum si a Consiliului Judetean Ilfov si prevede:

utilizarea pasajului existent pe DJ101C, care supratraverseaza Autostrada A3 la km 36+700;
amenajarea a 4 bretele de acces pentru toate relatiile de trafic, amplasate pe ambele parti ale DJ101C, a caror racordare la Autostrada A3 se va realiza prin benzi de accelerare si deccelerare;
amenajarea la ambele capete ale rampelor pasajului a cate o intersectie tip sens giratoriu, pentru asigurarea tuturor relatiilor de trafic atat catre localitatea Gruiu, cat si spre localitatea Lipia;
lucrari pentru colectarea si scurgerea apelor, siguranta rutiera si iluminat public.
Totodata, au fost aprobati indicatorii tehnico-economici si pentru realizarea a doua noduri rutiere pe Autostrada A1 in judetul Dambovita si Autostrada A2 in judetul Calarasi, dupa cum urmeaza:

Nod rutier pe Autostrada A1 (km 73+100) cu DJ 702F la Ionesti, judetul Dambovita, care prevede:

amenajarea a 4 bretele rutiere: 3 bretele de acces noi + 1 bretea reabilitata;
amenajarea a doua intersectii tip sens giratoriu la capetele celor doua rampe ala pasajului existent pe DJ702F, peste autostrada A1, pentru asigurarea relatiilor de intoarcere catre localitatile Ionesti, respectiv Puntea de Greci;
lucrari pentru colectarea si scurgerea apelor, siguranta rutiera si iluminat public;
Va fi amplasat la intersectia A1 cu DJ702F, la sud de orasul Gaesti (Dambovita), in zona localitatii Ionesti.

Nod rutier pe Autostrada A2 (km 90+100) cu DJ 306 si DN 3A la Dragos Voda, judetul Calarasi, care prevede:

amenajarea a 4 bretele rutiere de acces, amplasate pe ambele parti ale DJ306;
amenajarea a cate o intersectie tip sens giratoriu la capetele celor doua rampe ale pasajului existent pe DJ306, pentru asigurarea tuturor relatiilor de trafic atat catre localitatea Dragos Voda, cat si spre localitatile din nordul orasului Calarasi;
lucrari pentru colectarea si scurgerea apelor, siguranta rutiera si iluminat public;
Acesta va fi amplasat la jonctiunea drumului judetean DJ306/DN3A cu Autostrada A2, la sud de localitatea Dragos Voda, in judetul Calarasi.

"Urmeaza lansarea procedurilor de licitatie pentru executia lucrarilor, etapa derulata concomitant cu realizarea procedurilor de expropriere. Sursa de finantare a obiectivelor de investitii este constituita din fonduri externe nerambursabile, bugetul de stat si/sau alte surse legal constituite", adauga secretarul de stat, fara a preciza la ce suma se ridica intreaga investitie.
https://infrapress.ro/2023/01/31/noi-proiectede-infrastructura-in-bucuresti-ilfov-dambovita-si-calarasi-prelungirea-ghencea-se-largeste-la-patru-benzi-noi-noduri-rutiere-pe-a3-la-gruiu-nuci-pe-a1-la-ionesti-si-pe-a2-la-drag/

florinalba

Pe data de 02.02.2023 ar fi trebuit finalizat ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SIPROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIEI.

Sa vedem poate se mai amana odata. Am fi la a 3-a amanare daca nu ma insel.  :lol:  :lol:  :lol:

Nelu63

#729
Ar fi pacat sa tot amane la nesfarsit, uitandu-ma dupa inceperea lucrarilor la nodul de la Cugir mi s-a lungit gatul si mi-a albit parul🤨😨😢


mirceaeliade

Cum e desentat nodul de la Ploiesti intre DEx spre Gaesti si A3, cu descarcare in DN1.  Sunt curios ce se va intampla cu actualul nod/terminus A3/DN1 daca la 2 km mai incolo se face o noua descarcare spre DN1

mirceaeliade

QuoteELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ŞI STUDIU DE FEZABILITATE NODURI RUTIERE PENTRU ASIGURARE CONECTIVITATE LA AUTOSTRADA A7, TRONSON BUZĂU – FOCŞANI, ÎN ZONA BOBOC – COCHIRLEANCA ŞI LA AUTOSTRADA A2 ÎN ZONA FETEŞTI - BORCEA
Apare ca anulata pe SEAP.  Erau noduri pentru baze militare

gsimon

https://www.monitorulcj.ro/administratie/108421-tise-nu-se-fac-blocuri-in-ciurila-se-pastreaza-specificul-local

Am cerut Direcției de Urbanism să țină cont de toate propunerile venite din partea tuturor oamenilor. S-au stabilit câteva reguli foarte clare: rămân zone de case nu de blocuri, se păstrează specificul local, nu se face accesul la autostradă ca să treacă mașinile prin comună, se va găsi o variantă alternativă de coborâre, un drum care să lege comuna de Florești, nu se va atinge nimeni de spațiul verde, de pădurea din zonă. Se va ține cont de zonele de rezervație", a spus, miercuri, Alin Tișe.

Hercule

Articol alambicat, nu prea stii clar ce declara Tise si ce sustin activistii civici.
Eu inteleg din urmatoarul paragraf ca NU va fi nod la Ciurila:
QuoteÎn replică, președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, spune că s-a ținut cont de toate propunerile oamenilor și că în Ciurila nu se vor construi blocuri și nici drumuri de acces la autostradă.
Deșteaptă-te române!