Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

florinalba

Dupa cum presupuneam mai sus s-a amanat finalizarea "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE PENTRU 6 NODURI RUTIERE PE A1 SI A3 IN ZONA DE VEST A ROMANIEI."

IN DATA DE 18.08.2022 A FOST INCHEIAT ACTUL ADITIONAL NR 3 PRIN CARE S-A PRELUNGIT DURATA CONTRACTUALA CU 75 DE ZILE.

Deci noul termen pentru finalizare 02.11.2022 . Sa vedem daca acesta va fi respectat sau se mai amana din nou.



tom_sawyer

Se știe ceva de licitația asta?

ELABORARE STUDIU DE PREFEZABILITATE ȘI STUDIU DE FEZABILITATE NODURI RUTIERE PENTRU ASIGURARE CONECTIVITATE LA AUTOSTRADA A7, TRONSON BUZĂU – FOCȘANI, ÎN ZONA BOBOC – COCHIRLEANCA ȘI LA AUTOSTRADA A2 ÎN ZONA FETEȘTI - BORCEA

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/pagini-statice/STUDII%20DE%20FEZABILITATE%20%C8%98I%20PROIECTE%20TEHNICE.pdf

NGC

Ce anume sa stim? Eu nu stiu sa fie lansata.

horatiu.cosma

Pai și scrie in tabel că nu e lansată încă, trebuie doar citit.

mirceaeliade

Elaborare studiu de prefezabilitate si studiu de fezabilitate pentru obiectiv "Bretele de acces la Autostrada A2 – km 45, din DJ 303"
Ofertant unic : Like Consulting SRL
Deliberare pana pe 10 oct
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100206286/


florinalba

Multumim AlinC si bine ai revenit pe forum. :)  :)  :)

FMFM

#682
"Art.128 Distanta recomandabila între doua noduri este de 10 - 30 km. Ca exceptie, în apropierea
marilor localitati, sau în regiuni cu localitati numeroase, se poate reduce distanta, dar nu se poate
coborî sub un minim de 2 km."
Asta spune normativul, dar avem o "mare" localitate Cugir sau alte multe localitati deservite in zona nodului si il putem construi la distanta de 6Km de cel mai apropiat nod. :zen:

florinalba

^
S-a discutat si rediscutat aici pe forum despre oportunitatea acestor noduri. Pareri pro si contra. Decizia e luata, ciorba asta nu mai merita reincalzita. Parerea mea.

mirceaeliade

#684
QuoteCugirul, oraș industrial fără intrare pe autostradă
Nu prea inteleg mentalitatea asta ca daca nu locuiesti in Bucuresti nu ai dreptul la acces la autostrada. Ca regula de bun simt mi se pare ca daca te-ai dezvoltat la nivelul de oras [si mai ales cand autostrada chiar trece pe teritoriul tau] ai dreptul minim de bun simt ca cei de la centru sa iti dea bani sa ai o intrare la autostrada.

https://alba24.ro/nodul-rutier-de-acces-la-autostrada-dinspre-cugir-va-costa-83-milioane-de-euro-acord-de-mediu-solicitat-la-apm-alba-941871.html


Totusi mi se pare putin dubioasa nevoia de un pod NOU in varianta de acum unde trebuie sa faci la stanga peste ax ca sa intri de pe DN/E pe A:

fata de cea care parea sa fie creonata acum un an cand s-a semnat contractul:

naivu

^Asa se intampla cand nodurile sunt prea dese; intre nodul de la Pianu si nodul dinspre Orastie, singura localitate pe DN7 este comuna Sibot. Cum nodul este facut pt orasul Cugir, care este pe DJ704, s-a favorizat o legatura mai buna cu DJ704. Se poate obiecta doar daca reducerea unui ocol de ~1km pt jumatate din traficul de Cugir justifica un pod suplimentar peste A1  :) .

alecu26

Acel nod trompeta e absolut aberant atâta vreme cât chiar și în cazul puțin probabil în care se va taxa autostrada...nu va fi o taxare directa cu o tanti la o poarta vânzând bilete. Eu nu pot sa-mi Inchipui un asa viitor pt autostrăzile din România.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oc7avian

Pentru cei ce vin din Cugir e mai sigur nodul nou deoarece elimină necesitatea virajului la stânga în intersecția în T a DJ cu DN.

gruiarew

#688
În locul ăla ai două treceri între A1 și DN 7. M-as mira sa mai fie necesar un pod acolo.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

naivu

#689
Era vorba de podul inclus în nodul trompetă (pasaj, dacă ți se pare mai sugestiv).