Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Exact! :lol:

A fost lansata licitatia [374852] / 09.10.2015 "Elaborare Studiu de Prefezabilitate privind realizarea de noi noduri rutiere pe autostrazi ( A1, A2, A3, A4 )".
Deschiderea ofertelor: 23.06.2015
Termen de realizare SPF: 4 luni de la data de incepere



NGC

Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Prefezabilitate privind realizarea de noi noduri rutiere pe autostrazi ( A1, A2, A3, A4 )":

   235,652,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 205.380,00 RON fara TVA    SC LUCA WAY SRL
2. 209.160,00 RON fara TVA    TRANSPROIECT 2001 SA
3. 230.000,00 RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL

NGC

Quote from: NGC20 on July 02, 2015, 11:57:03 AM
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Prefezabilitate privind realizarea de noi noduri rutiere pe autostrazi ( A1, A2, A3, A4 )":

   235,652,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 205.380,00 RON fara TVA    SC LUCA WAY SRL
2. 209.160,00 RON fara TVA    TRANSPROIECT 2001 SA
3. 230.000,00 RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL

Contractul a fost atribuit catre TRANSPROIECT 2001 contra 160.000,00 RON fara TVA in urma licitatiei electronice.

Ionut

Pentru ca s-au tot iscat discutii pe tema noilor noduri, fac thread dedicat pentru a putea discuta in voie acest aspect fara a polua thread-urile deja extrem de "aglomerate" (in special A1 si A3). Spor la discutii!

Ionut

CNAIR: Conectarea orașului Cugir la autostradă este necesară, dar nerealizabilă în următorul an.
Lotul 1, în garanție până în decembrie 2017


Nodul rutier de ieșire la Cugir de pe Autostrada Sibiu-Deva este necesar, însă nerealizabil până în 2018. Acesta este răspunsul primit de vicepreședintele CJ Alba, Florin Roman, la o adresă trimisă către CNAIR. În 29 noiembrie, Florin Roman a trimis o adresă către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin care solicita informații referitoare la realizarea unor studii de prefezabilitate pentru realizarea unui nod rutier ce are drept scop conectarea orașului Cugir la Autostrada Sibiu-Deva. Potrivit răspunsului primit în 6 decembrie, în acest moment se derulează un astfel de proiect din care reiese că un astfel de nod rutier este necesar. Totuși, dat fiind faptul că Lotul 1 al autostrăzii Orăștie Sibiu se află în garanție, nu se pot realiza astfel de lucrări.

,,CNADNR (actual CNAIR) derulează contractul de servicii ,,Elaborarea Studiu de Prefezabilitate privind realizarea de noi noduri rutiere de autostrada (A1, A2, A3, A4)", obiectivul acestui studiu fiind identificarea unor noi legături rutiere cu autostrăzile în exploatare. În urma acestui studiu, din datele de trafic a reieșit faptul că nodul rutier de pe autostrada Sibiu Deva km 326+155 cu DJ 705 este necesar a fi realizat, soluția de amenajare a nodului rutier în scenariul minim propus de Proiectant fiind avizarea în cadrul CTE-CNAIR în data de 9.11.2016.

În cadrul contractului ,,Proiectare și execuție autostrada Orăștie Sibiu, Lot 1: km 0+000-km 24+100" nu pot fi realizate lucrări deoarece se află în perioada de garanție până în luna decembrie 2017.

Alba24.ro

rio tinto

Ce se mai aude cu nodul rutier de la Sebes pentru A10? AC nu este, insa forma finala va fi asa cum il stim de la inceput sau au adus modificari?

TibiV

Ia uite ce a zis colegul cfdp...

Quote from: cfdp on December 06, 2016, 12:34:02 PM
in zona Lukoil s-a aprobat varianta provizorie pentru pasajul DN peste autostrada
despre nodul Sebes se pare ca s-au impus bretele cu doua benzi pe sens fata de una in SF, deci reproiectare
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Se laudau polonezii ca vor avea cel mai mare nod din partea asta de Europa. Oare nu ii depasim cu nodurile de pe A10? Sebes si Turda? (intre ele care va fi cel mai mare/complex?).

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

daca se respecta cat de cat varianta initiala, cel de la Sebes. aici vor fi pe o portiune de aprox 1km, doua autostrazi paralele. bretelele a10 si a1 in directia Sibiu.

raulbogdan23

#9
^

ceva in genul M35-M3 din Budapesta pe directia Debrecen - Budapesta ?

alecu26

^^^^ Iar discutia aberanta cu Nodul Cugir? Dar de ce nu face Consiliul Judetean o centura la satul ala lung....Vinerea, sau si mai eficient....un drum de doua benzi care sa plece de undeva dintre Vinerea si Cugir si sa se intepe direct in nodul Orastie?

Nu, ei vor nod la Sibot. de ce? Odata ce este acolo pe DN 7, pana la nodul Orastie mai faci cateva minute. As fi inteles daca Cugir era lipit de DN...dar e la o oarecare distanta. In fine....un nod trebuie sa se justifice prin trafic. Nu cred ca cele cateva camioane pe zi il justifica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Redox

Referitor la nodul Cugir, în primul rând trebuie să luăm în calcul că este o declarație politică făcută înainte de alegerile din 11 Decembrie.
vancouver a explicat foarte frumos că o astfel de lucrare se poate face înainte ca lotul 1 să iasă din garanție.
Legat de centura loc. Vinerea, ea este prinsă în Planul de Mobilitate Urbană (PMU) a orașului Cugir și este desenată paralel cu CF M206. Aceasta ar trebuii să se facă, cel puțin dacă e să ne luăm după alte promisiuni electorale ale actualului primar și consiliu local.
Un drum de aprox. 9km până la nodul Orăștie cred că ar costa mult mai mult decât 4 bretele de acces la autostradă în zona Șibot având în vedere că acolo avem 2 pasaje (unul superior și unul inferior) gata construite.
Referitor la trafic, sunt mai mult de câteva camioane care pleacă/vin zilnic la Cugir. Scrie și în răspunsul CNAIR că potrivit datelor de trafic, un astfel de nod este perfect justificat.
Nodul o să se facă la un moment dat, asta e clar, doar că pentru asta trebuie mai multă voință nu doar promisiuni electorale înainte de fiecare campanie electorală.

Harry

#12
^^ pe A4 noduri noi o.O

Ionut

Probabil ca vor sa ia in considerare toate optiunile.
De exemplu nodul de la sud, din port, ar merita sa fie nod adevarat... nu porcaria aia de giratie in capat de autostrada...

alecu26

Redox....ce pasaj inferior ai in zona Sibot? E doar pasajul superior DN 7 peste autostrada. Si podul peste raul Cugir si un podet peste o deviere a Cugir-ului in caz de inundatii.

Intradevar, un drum direct spre nod Orastie e mai scump decat niste bretele. Acolo solutia optima e centura la Vinerea. Mi se pare aberant odata ajuns la DN 7 sa fie o problema sa mergi pana la nod Orastie. Pe drum liber, fara localitati, tot drumul aproape o linie dreapta.

In pana mea, considera doar urmatoarele chestii:

- de ce nu cere nod Hunedoara in zona Sântuhalm?
- de ce nu cere nod Deva, undeva in mijlocul orasului? si se multumesc cu ala de la Soimus si Simeria veche?
- Si centrul Orastie in fond e foarte departe de nodul Orastie.
- Ca sa nu mai zic de Cluj Napoca cu nod la Gilau trecând printr-un floresti super aglomerat.

Da, costurile pt niste bretele la Sibot sunt mici, dar sunt mari comparabile cu beneficiile aduse.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).