Recensământul rutier, cifre de trafic și coridoare

Started by alecu26, November 24, 2017, 03:16:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

qionescu1

Sunt mai multe "cioturi" in afara proiectelor majore si cu trafic foarte mare. Sa construim punctual pe segmente mici si acolo unde este nevoie e cam ceea ce ne lipseste acum. Avantajele sunt evidente.

cristi5

@TibiV

https://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_car_equivalent

Quote

private car (including taxis or pick-up) 1
motorcycle 0.75
bicycle 0.5
horse-drawn vehicle 4
bus, tractor, truck 3


hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

cristi5

#228
Am resuscitat supravegherile de trafic. Legatura la google maps trebuie sa se faca din afara europei din motive de GDPR

sunt active urmatoarele (un video pe saptamana, cel mai recent apare primul). Saptamana asta (29) e "scurta", ca abia zilele astea am rezolvat.

http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/2plus1/
http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/A2_dunare/
http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/margina/
http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/VP/                 (Valea Prahovei, rezolutie 4K)

dr4qul4

probabil asa se explica MZA-ul imens intre Polvragi si Horezu. Daca s-au organizat excursii cu trasura in ziua masuratorii?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#230
INSTRUCȚIUNI din 11 noiembrie 2020 pentru efectuarea înregistrării circulației rutiere pe drumurile publice în anul 2021 - indicativ AND 557-2020

EMITENT   
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, INFRASTRUCTURII ȘI COMUNICAȚIILOR
MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE, DEZVOLTĂRII ȘI ADMINISTRAȚIEI

Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 1310 din 30 decembrie 2020

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/235749

CALENDARUL
pentru înregistrarea circulației rutiere din anul 2021

Nr. crt.    Data     Ziua din săptămână            Drumuri de interes național                           Drumuri de interes județean sau comunal
                                                      Durata înregistrării zilnice (ore)   Intervalul orar   Durata înregistrării zilnice (ore)   Intervalul orar
1      12 aprilie    luni                          8                      8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
2      20 aprilie    marți                  8                      8,00-12,00; 14,00-18                       14                              6,00-20,00
3      12 mai          miercuri                 24                                  6,00-6,00                             24                              6,00-6,00
4      23 mai          duminică                  8                       8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
5      23 iulie           vineri                  8                       8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
6      8 august   duminică                  8                       8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
7      21 august   sâmbătă                  8                       8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
8      7 octombrie   joi                          8                        8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
9      20 octombrie   miercuri                  8                       8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00
10      4 noiembrie   joi                          8                       8,00-12,00; 14,00-18,00             14                              6,00-20,00


^ Putem afla dacă recensământul e în desfășurare sau a fost amânat?

pasadia

Daca imi amintesc procedura din 2015 (inchideri de benzi, filtre cu tot cu politie, chestionare, etc...) poti fi sigur ca am fi aflat deja daca se facea recesamantul. Banuiesc ca e amanat inca odata.

tom_sawyer

#232
Sindicaliştii CNAIR cer actualizarea recensământului drumurilor publice.

,,România are nevoie de un nou recensământ general de circulaţie pe drumurile publice. Recensământul general de circulaţie pe drumurile publice, care se realizează o dată la cinci ani, trebuia efectuat în anul 2020, însă a fost decalat în contextul pandemiei deoarece nu ar fi putut oferi o imagine de ansamblu corectă a circulaţiei pe drumurile publice având în vedere restricţiile instituite. Ultimul recensământ a fost efectuat în anul 2015 şi nu mai este de actualitate, iar ţara noastră are nevoie cât mai rapid de o nouă astfel de catagrafie", menţionează sindicaliştii de la ,,Elie Radu", într-un comunicat de presă remis joi, 18 noiembrie ac. Structura de sindicat reuneşte 4.700 de membri dintre cei aproximativ 7.000 de salariaţi ai Companiei Naţionale a Autostrăzilor şi Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

adevarul.ro

Sper sa se faca presiuni, inclusiv in Parlament, pentru ca datele acestui recensamant sa fie facute publice, ca in celelalte state UE si nu numai.

tom_sawyer

Traficul pe podul Vidin - Calafat, media zilnica anuală; cel mai probabil e vorba de vehicule fizice, nu etalon (presupunerea mea).
Sursa: https://vidincalafatbridge.bg/ro/page/117








Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

Puteam face bani frumosi cu acest pod daca nu ii lasam pe bulgari sa vina cu grosul finantarii podului. Asa luam  doar sub 25% din venituri.
https://www.antena3.ro/actualitate/venituri-pod-vidin-calafat-357330.html

Apolodor

Statistica traficului pe podul Calafat-Vidin
Statistica pe ani

Media pe săptămână

Comparație pe săptămâni


tom_sawyer

Mulțumesc pentru articol!

Deci iulie 2013 - mai 2016 avem 1,8 milioane vehicule, 43 milioane € încasări, 90% din încasări de la camioane.

Asta înseamnă ca ~ 2/3 din trafic este reprezentat de camioane, așa cum era de altfel evident din filmări.

JohannDB

                     """" 2/3 din trafic este reprezentat de camioane, așa cum era de altfel evident din filmări.""""
                   Întrebare idioată; ar fi putut fi altceva ?? Voi cei care mai "bateți" A1/ Nădlac 2 spre Deva, A6, DN6 de la Lugoj pânăăăăăă la Șimian și DN 56A , iar de la Maglavit, km 0+00 DN56 A o dai pe DN 56 km 71+200 unde o iei spre CALAFAT/PTF.....  Ce crezi că găsesc, decât un P.T.F. depășit de volumul de trafic de azi.... Până și MZA-ul începe să dea erori.... Ai două cântare la Calafat (pe "ieșire") la care stai cel puțin 8-12 minute de camion, până se câcăie cei de la cântar și (că) camerele de la cântar trebuie să prindă clar cu zoom corect numărul de înmatruiculare atât la tractor cât și la remorcă, plus ceva "chichițe" la cântar și apoi vine trecerea la PTF unde dai actele la al nostru (RO) apoi le primești de la bulgar (BG) la un geam distanță de al nostru, în același cobntainer, dar aștepți pe scări  (dacă ești agabaritic) sau le primești "totuși la geam" de la bulgar (pe "tir")..... Ajungi la chioșcul/container-ul de la cnair-ul bulgar la care iei vigneta de Bulgaria și dai taxa de pod, și mai apoi o iei "la drum" ....!!  Și la Calafat ca și la orice altă frontieră spre vest, dacă ajungi la ora schimbului de ture, STAI LOCULUI cel puțin o oră și jumate...... Schimb de tură, predare de monetar, băutul cafelei și mai apoi "hai la lucru".... Dacă ai noștrii au "chef de lucru", când vecinii unguri/sau bulgari scad ritmul ....iese circ..... Corul de claxoane trece peste granițe !!! Dar......DEGEABA...!!!!!!! E ciudat că la Siret/Prut, nimeni nu clacsonează pentru a grăbi măriile lor polițiști de frontieră sau vameși..... La Siret am stat 2 ore până schimbul a trecut la treabă... NO MANS LAND ...!!!!
     Sincer, caut un "job" la stat..... La privat NU MAI ȚINE !!!!! Că n-am nici sindicat !!!

JohannDB

           Revin cu un scurt adaos..... dacă frontierele ar fi mai cursive (inclusiv pe Bulgaria) M.Z.A.-ul ar fi mult mai mare; dar din cauza procedurilor și-a "abnegației și poftei de lucru" din PTF-uri media ia o pauză...

tom_sawyer

Ar trebui făcută mai cunoscută problema, inclusiv în presa centrală. Poate vor mări capacitatea punctului de control. Că oricum de la Schengen ar trebui să ne luăm gândul.

Când cozile de camioane îți blochează nu numai drumuri, dar și localități, e clar că trebuie intervenit.