News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Recensământul rutier, cifre de trafic și coridoare

Started by alecu26, November 24, 2017, 03:16:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

    Harta cu cifrele de trafic din 2015 nu mai este disponibilă pe site-ul CESTRIN (https://www.cestrin.ro/web2014/recensamant.html)
    Hmmmmm, la ceea ce văd pe drumurile noastre în ultimele două luni, zici că "a înebunit lupul"... Și până la urmă frumoșii "cestrin"-iști, de ce s-ar mai chinui cu a face datele publice, pentru ultimii reprezentanți ai pxulimii din trafic ?? Atât timp cât au restricții uitate de ani de zile, au inadvertențe de traseu, au "un program IDIOT" de calculator, care-i bagă-n ceață și pe cei mai răsăriți din punctele de frontieră și DRDP-uri... !!!! La paralelismul cu adevăratele probleme mai mult decât stringente ale traficului REAL, DE AZI, ei pare că "dorm bine"....!!!! Ce vă miră că nu mai sunt date publice .....!!

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

tom_sawyer

"E o dublare, dacă nu chiar o triplare a traficului pe drumurile din Moldova. În vamă vedem cozi uriaşe, sunt camioane care vin din Ucraina. Intră la noi pline şi ies goale. Sigur că este afectată calitatea drumurilor, mai ales perioada asta cu caniculă, pentru că apare acel fenomen al valurilor pe asfalt. Dar nici nu poţi să pui restricţii pentru că îi afectezi pe cei din Ucraina", a declarat, pentru News.ro, directorul DRDP Iaşi, Mugurel Ovidiu Laicu.

Întrebat care sunt soluţiile în vama Siret, unde coada de TIR-uri la ieşirea din ţară spre Ucraina se întinde constant pe câţiva kilometri, directorul DRDP Iaşi a afirmat că vor fi deschise încă trei puncte de trecere, unul în judeţul Suceava, iar celelalte două în judeţul Botoşani.

news.ro

mirceaeliade

#258
>Prima analiză a poluării de pe autostrăzile și drumurile naționale din România: Intrarea A1 în București și zone de pe Centura Capitalei, cele mai poluate șosele

https://www.economica.net/prima-analiza-a-poluarii-de-pe-autostrazile-si-drumurile-nationale-din-romania-intrarea-a1-in-bucuresti-si-zone-de-pe-centura-capitalei-cele-mai-poluate-sectoare-de-drum_598671.html

yetiman

 :lol:

Daca Cestrin nu face publice valorile de trafic, ne putem face o idee dupa poluare.
Evident asta nu ne da informatii legate de MZA, dar putem vedea care sunt mai circulate si care mai putin.

@mirceaeliade - pui, te rog, si link-ul de unde ai luat informatia?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AlexxC

Corelarea MZA cu valorile de poluare nu este 100% relevanta. Daca viteza este prea mare(autostrazi) sau prea mica(ambuteiaj)poluarea creste.
Vezi  Bals, Turda ,Aiud unde acele insule de poluare nu mai exista .
"Toate datele privind consumul sunt corelate inclusiv nivelul de serviciu al drumului sub aspect de capacitate de circulație (exemplu: se ține cont de faptul că pe un drum aglomerat există o viteză de deplasare mai mică și un consum mai mare)."

Din aceasta analiza reiese faptul ca in primul rand trebuie rezolvate ambuteiajele si candva in viitor limitata viteza de circulatie pe autostrazi la 100-110kmph.

alin2pas

Tocmai corelarea MZA cu valorile de poluare e mai relevantă (dacă se poate identifica strict poluarea datorată exclusiv mașinilor), deoarece o poluare mult mai mare decât ar fi justificată de trafic înseamnă că acolo avem ambuteiaje și trebuie luate măsuri de fluidizare a traficului. Asta poate însemna construirea unor benzi suplimentare, centuri ocolitoare, drumuri rapide, dar și crearea unor benzi dedicate pentru viraj la stânga, intersecții denivelate etc.

dumbravaandrei

marea zona industriala Letcani - Targu Frumos... ne dam seama cat de mare e dupa nivelul de poluare. Stiu sigur ca pe strada circula numai masini alimentate cu lacrimi de pui de panda...  O:-) O:-) O:-)

Poluarea asta poate ne zice o alta poveste mai trista: cate cazane avem pe strada, vechi cine stie de cand, care scot fum mai ceva ca o cocserie...

gruiarew

Cum / cu ce se măsoară? Că eu pe la mine prin zonă nu știu nimic de nici un fel de senzor...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

LOCALIZAREA POSTURILOR DE RECENSĂMÂNT DE PE REȚEAUA DE AUTOSTRĂZI, DRUMURI NAȚIONALE ȘI DRUMURI JUDEȚENE

Astăzi 22.07.2022, în cadrul etapei 5, CESTRIN organizează și coordonează, la nivel național, activitatea de recensământ general al circulației rutiere pentru toate categoriile de drumuri publice (autostrăzi, drumuri naționale, drumuri județene).
Acest proces de culegere a datelor de trafic se desfășoară în conformitate cu "Instrucțiunile pentru efectuarea înregistrării circulației rutiere pe drumurile publice" indicativ AND 557-2022, act publicat în Monitorul Oficial al României care constă în efectuarea de înregistrări ale traficului în 10 zile din același an, acoperind toate zilele săptămânii, distribuite astfel:
• șapte zile în lunile cu trafic mediu (aprilie, mai, octombrie, noiembrie);
• trei zile în lunile cu trafic maxim (iulie, august);

Recensământul se desfăşoară în 3321 de posturi, din care 100 pe autostrăzi, 882 pe drumurile naţionale şi 2339 pe drumurile judeţene.

În cadrul recensământului vehiculele sunt încadrate în 12 clase:
1. Biciclete şi motociclete 🚲🏍;
2. Autoturisme 🚗;
3. Microbuze cu maxim 8+1 locuri 🚐;
4. Autocamionete şi autospeciale cu MTMA < 3,5 tone 🚚;
5. Autocamioane și derivate cu 2 axe 🚛;
6. Autocamioane și derivate cu 3 sau 4 axe 🚛
7. Autovehicule articulate (tip TIR), vehicule cu peste 4 axe, remorchere cu trailer 🚛;
8. Autobuze și autocare 🚌;
9. Tractoare și autovehicule speciale 🚜;
10. Autocamioane cu 2-4 axe cu remorci 🚚;
11. Autoturisme și autospeciale cu MTMA < 3,5 tone cu remorci 🚚;
12. Vehicule cu tracțiune animală 🐴;

Atașăm prezentului comunicat harta cu localizarea posturilor de recensământ.





https://www.facebook.com/people/Centrul-de-Studii-Tehnice-Rutiere-si-Informatica/100057139403448/

tom_sawyer

Pentru ultimele două luni s-au publicat statistici detaliate de trafic (zilnice) pentru podul Vidin-Calafat:

https://vidincalafatbridge.bg/ro/page/131

tom_sawyer

#266
Debutul anchetelor de circulație Origine-Destinație se amână pentru data de 28.09.2022

Din motive obiective și pentru desfășurarea acestor anchete în condiții optime, CNAIR  a luat decizia de a demara aceste anchete începând cu data de 28.09.2022.

Anchetele se vor desfășura pe întreaga rețea de drumuri naționale, drumuri expres și autostrăzi, aflate în administrarea CNAIR

Acest studiu coordonat prin Centrul de Studii Tehnice Rutiere și Informatică constituie baza de date statistice pentru determinarea curenților de trafic în scopul orientării investițiilor, alocarea bugetelor și ajustarea strategiilor de dezvoltare. Acțiunea se va desfășura în puncte determinate prin metode statistice, pe întreaga rețea de drumuri naționale din România. Vor fi echipaje mixte CNAIR - Poliția Română (recenzori și agenți de circulație) care vor invita conducătorii de vehicule pe o bandă de rezervă și le vor adresa un set de întrebări, care vor consta în:

    originea plecării în cursa (ex.: București, Zalău);
    destinația cursei (ex.: Suceava, Chișinău);
    scopul călătoriei (ex.: turistic, acasă, loc de muncă, alte scopuri);
    pentru vehicule de transport marfă: felul mărfii;
    pentru vehicule de pasageri: numărul de pasageri.

Precizăm că nu vor fi înregistrate datele referitoare la numărul de înmatriculare al vehiculului, numele conducătorului auto sau alte date de identificare, iar întrebările vizează direcțiile de deplasare, scopul deplasării, natura transportului, informațiile solicitate fiind complet anonime în conformitate cu regulamentul general privind protecția datelor.

Fiind vorba despre o acțiune de interes public, CNAIR SA roagă conducătorii de vehicule să colaboreze cu anchetatorii astfel încât această acțiune să se desfășoare într-un timp cât mai redus.

CNAIR






https://www.facebook.com/DRDPIS/


Astfel, în județul Buzău, vor fi amplasate două posturi de  Anchetă de Circulație Origine – Destinație pe DN 2, la km. 98+600.

În județul Vrancea, vor fi amplasate două posturi pe DN 2, la km 218+297 dr. și  218+405 st.

În județul Galați vor fi amplasate 4 posturi pe DN 24 , la km 008+741 și 044+050.

În județul Brăila vor fi amplasate 2 posturi pe DN 2B, la km. 114+000.

DRDP Buzău

TVlad

Cred ca puteau gasi alt nume decit "ancheta". Suna rau, represiv si nu m-ar mira sa obtina raspunsuri pe masura de la soferii trasi pe dreapta.

Asa sint obisnuiti slujbasii de la stat sa se comporte cu cei care le platesc salariile: ca niste argati cu animalele. Relatia nu e nici macar de colaborare ci de supunere. Sa vedeti de exemplu cum a formulat politia locala un simplu anunt prin care roaga proprietarii masinilor parcate sa lase un numar in geam ca sa poata fi sunati cind e nevoie datorita lucrarilor de asfaltare din jurul blocului: cu amenintari, legea nu stiu care, ridicat masina, etc.

gruiarew

Oameni buni, dar nu se poate face numărătoarea din birou via camerele de vinietă? Ce conteaza care unde merge? Eu nu mai pricep nimimc. Mai citeam ca poliția are nu știu ce soft de identificare numere înmatriculare.... trebuia altul? la de vinietă nu mai era bun?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

mirceaeliade

Daca de la inceput se pun etichete agresive gen "ancheta" sunt absolut sigur ca vor exista personaje cu exces de zel care vor lua treaba asta cu recenzia si o vor transforma intr-un exercitiu de flexare a puterii.  Sper sa ma insel, dar dupa ce s-a vazut in 2020, tare mi-e ca cineva s-a odihnit prea mult la a nu mai da ordine.