Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

ioandorin

@dojaalex : harnici sunt 😂 ! Pe 2a/2b nici măcar terasamentul din vreo stație nu este gata ! Acum vor să închidă firul I Paulis-Ghioroc (cred ca după sărbători, acum toata lumea se gândește la sarmale,vin,țuică,etc!!!) pentru realizarea variantei provizorii de traseu între km existenti 602+980-604+749 timp de 7 luni!))),din care aprox.500 m pe terasamentul firului 1!

Vice33

S-au apucat in teren de Km614-Ghioroc...? In vara nu vazusem mai nimic.
@Iandorin: cu scuzele de rigoare, nu am inteles care este varianta provizorie de traseu, va referiti la Km 614-Ghioroc...?

District EA

#4547
Aceasta varianta provizorie de traseu începe din stația Paulis capatul Y (dinspre Arad) și urmareste interiorul curbei spre halta Paulis.
Doua poze mai vechi (7.11.2018)







Powered by API/PUM imgur uploader
si profilul transversal cu varianta provizorie:
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-A_1/Lot%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/a.STATIA%20PAULIS/PROFIL%20TRANSV%20KM%20599+450.pdf

c o r v i n

Sunt foto, nu chiar despre Coridor, dar, dacă tot m-am aflat prin zonă am zis să surprind câte ceva din aria de legătură cu acesta! Evident, e vorba de ramificația dintre Mintia și Păuliș, folosită doar ptr transportul în și dinspre fabrica de ciment de la Chișcădaga! Aceasta a intrat și ea în refacere o dată cu magistrala, inclusiv, înlocuirea traverselor de pe pod! Legat de traverse, am avut o experiență năucitoare (la propriu!)... Parcurgând contemplativ podul și vrând să evit zdrăngăneala tablierelor ptr pietoni am tot pășit pe capetele de traversă (partea dinspre Păuliș, cele dispre Mintia au fost înlocuite!) și brusc, m-am trezit căzând în gol ptr că un capăt de traversă a cedat, putred fiind!! Nu era o zonă chiar peste apa Mureșului, dar am apucat să mă prind de o șină, cu prețul unor julituri zdravene! Aparatul a supraviețuit eroic și, chiar de a fost bine izbit de tablier, am putut face poze în continuare!... Am mulțumit Cerului că  n-a fost mai rău (căderea de la 10-12 m, chiar pe sol umed, nu ar fi fost ușoară!) și m-am bucurat că mi-am putut continua periplul!...



















Powered by API/PUM imgur uploader


Ionut

Constructorul spaniol FCC Construcción a anuntat ca a inceput montajul de cale pe sectiunea Simeria – Km 614, tronsonul 3 Gurasada – Simeria (40 km lungime).



ClubFeroviar.ro

ioandorin

Quote from: Vice33 on December 04, 2018, 09:24:50 PM
S-au apucat in teren de Km614-Ghioroc...? In vara nu vazusem mai nimic.
@Iandorin: cu scuzele de rigoare, nu am inteles care este varianta provizorie de traseu, va referiti la Km 614-Ghioroc...?
Cu scuze pentru întârziere, da,au început si de la km614 spre intrarea in Ghioroc ! Au "marcat" traseul cu buldo si au inceput la umplutura terasamentului si au pus câteva podețe din pefabricate. La cealalta întrebare a răspuns District EA !

Vice33

Alte doua tronsoane de pe Coridorul IV, pregatite pentru receptie


"CFR SA va receptiona, pana la sfarsitul acestui an, inca doua tronsoane de cale ferata de pe Coridorul IV, ramura nordica. Este vorba despre tronsoanele Sighisoara – Atel si Atel – Micasasa, in lungime de 55 kilometri."

"Reamintim ca in luna aprilie a acestui an CFR SA anunta ca, pana la sfarsitul acestui an, va deschide circulatia pe aproximativ 140 kilometri de cale ferata modernizata pentru viteze de pana la 160 km/ora.Cele doua tronsoane fac parte din cei 140 de kilometri ce urmeaza sa fie dati in folosinta.

Tot in luna aprilie conducerea CFR SA estima că se vor recepţiona lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe 136,35 kilometri de cale ferată, între Sighişoara şi Simeria.Astfel, CFR SA e in proces de receptie pentru o alta sectiune, Coslariu – Micasasa, in lungime de 36,6 kilometri. Contractul de lucrari pentru modernizarea sectiunii Coslariu – Micasasa este in valoare de 721 milioane lei.

Constructorul este Asocierea Aktor-Arcada, formata din Aktor Tehnical Societe Anonyme (Aktor S.A) si Arcada Company S.A.Administratorul national de infrastructura feroviara se apropie si de receptia unei alte sectiuni, situata intre Frontieră – Km 614, unde lucrările civile şi cele de infrastructura sunt finalizate inca din  2016, iar acum se aşteaptă recepţia lucrărilor pentru sistemul ERTMS."


Sursa: https://clubferoviar.ro/alte-doua-tronsoane-de-pe-coridorul-iv-pregatite-pentru-receptie/

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu








Deva














Se toarnă beton pentru piloții pasajului suprateran acces peroane stația CFR Deva...







Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

CFR SA va receptiona, pana la sfarsitul acestui an, inca doua tronsoane de cale ferata de pe Coridorul IV, ramura nordica. Este vorba despre tronsoanele Sighisoara – Atel si Atel – Micasasa, in lungime de 55 kilometri. ClubFeroviar.ro

Phenol


Andi

In articolul respectiv, ultima poza e facuta in statia Medias si putem vedea ca liniile 1-3 sunt finalizate, insa firul de contact nu e montat.

Vice33

Poza era facuta in toamna, se vede dupa frunze, probabil pana acum au mai avansat cu linia de contact.

Intrebarea mea este la Medias, ce ii blocheaza ca sa refaca si firul marginal din stanga (ce vizavi de gara), din ce vazusem in vara se apucasera de fundatii la ultima portiune unde era sina veche, cea marginala si pana la primul macaz...acolo de ce a mers asa de greu? De ce au mai vrut sa mai faca inca o linie in plus pe acea portiune scurta?

Andi

^

Este nevoie ca traficul feroviar sa fie mutat pe primele 4 linii ca sa finalizeze acea portiune de linie, care va fi de fapt prelungirea liniei 6 si care in prezent se racordeaza la linia 5 printr-un macaz chiar in capatul peronului. Dupa lucrarea respectiva, linia 6 va fi mai lunga iar macazul provizoriu actual va fi desfiintat.

Aici e macazul provizoriu:


Si aici e cel nou: