Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

CFR SA a demarat procedurile de recepţie pe categorii de lucrări între Simeria şi Sighişoara

Bucureşti, 10 decembrie 2018

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a demarat procedurile pentru recepţia pe categorii de lucrări între Simeria şi Sighişoara, conform Hotărârii nr. 845 din 24.10.2018, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor din domeniul infrastructurii rutiere şi feroviare de interes naţional, act normativ promovat de Ministerul Transporturilor.

Recepţia construcţiilor constituie o componentă a sistemului calităţii şi este procesul prin care se certifică, în condiţiile legii, finalizarea lucrărilor pentru realizarea unor construcţii noi sau a unor intervenţii la construcţii existente, din domeniul infrastructurii feroviare de interes naţional, cu respectarea cerinţelor fundamentale aplicabile şi în conformitate cu prevederile autorizaţiei de construire/desfiinţare, precum şi ale documentelor prevăzute în cartea tehnică a construcţiei.

Conform prevederilor Regulamentului privind recepţia construcţiilor din domeniul infrastructurii rutiere şi feroviare de interes naţional recepţia pe tronsonul feroviar Simeria-Sighişoara se realizează pentru următoarele categorii de lucrări:

    terasamente, infrastructură, suprastructură, poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje rutiere, energoalimentare, linie de contact, construcţii civile, sistem de informare, instalaţii electrice, instalaţii sanitare, instalaţii termoventilaţie, scurgerea apelor şi siguranţa circulaţiei, iluminat macazuri şi treceri la nivel, substaţii de trancţiune şi protecţia mediului.

Procedura de recepţie a lucrărilor necesită centralizarea şi transmiterea unui set complet de documente tehnice - cartea tehnică a obiecitvelor, detalii de execuţie, planurile/planşele avizate de proiectant, referatele proioectanţilor/diriginţilor de şantiere, memoriile/planurile certificare de Inginer/Consultant pentru fiecare obiectiv în parte, notificarea tuturor autorităţilor abilitate – ISU, ISC, administraţiile teritoriale, ordonatori de credite etc. - deplasarea comisiei pe teren pentru verificarea îndeplinirii tuturor prevederilor legale şi semnarea procesului verbal la terminarea lucrărilor, document care atestă îndeplinirea condiţiilor legale pentru fiecare obiectiv finalizat.

Menţionăm faptul că, lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare, finalizate între Simeria şi Sighişoara (aproximativ 144 km), au ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar şi sporirea vitezei de circulaţie.

cfr.ro

NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Quote from: NGC on November 20, 2018, 10:34:16 PM
Quote from: NGC on October 29, 2018, 10:13:29 AM
Quote from: TibiV on April 26, 2018, 02:40:10 PM
Quote
La licitaţia deschisă au depus documentaţie următoarele 6 asocieri de firme:
Asocierea Rail Works
Asocierea Pizzarotti Spa, Pizzarotti SA, IC IÇTAȘ INȘAAT SANAYI VE TICARET A.Ș.
Asocierea FCC Construcction S.A., Astaldi S.p.A., Activ Group Management SRL.
Asocierea SAIPEM S.P.A. , Dogus Insaat ve Ticaret AS
Asocierea STRABAG AG- STRABAG SRL
Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.

Acum 2 saptamani s-a incheiat faza de evaluare tehnica (plus DUAE).

Avem acum si prima contestatie. Oferta PIZZAROTTI a fost declarata inacceptabila si neconforma.

Am uitat sa va zic ceva.

Avem de saptamana trecuta si prima contestatie la etapa de evaluare financiara. Oferta asocierii FCC + ASTALDI a fost respinsa ca neconforma si au contestat.

PIZZAROTTI a contestat la CAB decizia CNSC.

Am uitat sa va zic despre contestatia asocierii FCC + ASTALDI ca intre timp a fost respinsa. Urmeaza si aici CAB. Va tin la curent.




District EA


dan tm

Am pozat santierul duminica dimineata din IR 1837.interesant ca ici colo erau oameni la lucru.

la Deva se construieste un pasaj chiar la marginea orasului.Scuze pentru poze, fiind vremea mai proasta nu mi-au iesit bune, dar poate se desprinde ceva din ele, daca nu, rog un admin sa le stearga.











































































































Powered by API/PUM imgur uploader



TibiV

Pozele sunt foarte bune, multumim!

Iar pe forum avem un singur admin, care este ocupat pana peste cap cu altele.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Fiecare poza e bine venita, chiar si asa se poate identifica zona si progresul (scazut) din vara.

@NGC: multumim ca ne tii la curent in legatura cu licitatii

c o r v i n

Acel pasaj  de la intrarea în Deva indică destul de clar realizarea unei centuri a Devei mult așteptată!... Mare parte din traficul rutier ar fi preluat de această variantă de ocolire! E drept, nu vorbim de o centură propriu-zisă ci de o bretea care pleacă din DN peste zona industrială și va rezolva în mare măsură și accesul în Cartierul Grigorescu, acces care acum se realizează foarte greoi pe la trecerea la nivel de la intrarea în gara Deva dinspre Simeria și pe la altă trecere la nivel din partea spre vest!

perfidus

^ S-a mai discutat aici in urma cu vreo zece pagini despre acel pasaj, sunt puse plansele din proiect.
In principal pasajul este pentru acel cartier, eu nu vad cum sa devina o centura dar e un plus.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marcelbanu

@corvin Acolo nu va fi centură de ocolire a municipiului Deva ci doar un acces auto în cartierul Grigorescu,
care va avea doar un singur pasaj rutier, cel ce l-am fotografiat mai jos, cu debușare în strada Hărăului
iar pe cealaltă parte va avea ieșire în Calea Zărandului (centura de ocolire a orașului), intersecția cu strada Mărăști la Sala sporturilor...














Aici privesc spre cetate și strada Traian Vuia, în spate am șantierul...




Aici privesc spre șantier iar în spate am cetatea și strada Traian Vuia, asta pentru localizarea șantierului.




Accesul pietonal va fi asigurat prin ridicarea a două pasaje, unul în zona Penny iar al doilea în zona fostului abator.


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !


dan tm

Dupa Deva.

Masina care injecteaza ciment lucra chia daca era duminica.
M-am preocupat de partea stinga a agarii Mintia unde liniile sint scoase si am ratat partea dreapta unde se monteza sina spre podul peste Nures in directia paulis Lunga Gr. T.

dupa Mintia nu prea mi-am dat seama unde o sa strecoare linia noua, am vazut citeva borne dar nu am reusit sa le pozez. Inainte de Vetel pe dreapta cred ca va fi un pod nou iar dupa ce am trecut podul la Vetel pe stinga se vad lucrarile pe traseul nou.

Inainte de Ilia pe dreapta am vazut un dreptunghi de beton, ar pina la autostrda se vad ceva lucrari pe stinga dincolo de sosea.








































































































Powered by API/PUM imgur uploader

Vice33

Pozele sunt facute din trenul IR 1837 spre Timisoara (via Holdea-Margina-Faget-Lugoj-Buzias)?