Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 14 Guests are viewing this topic.

jalemare

@Nevrax18 Practic se intorc de unde au plecat, la CNAIR. Vor reevalua ofertele conform deciziei CAB, vor anunta noul/vechiul castigator, dupa care va incepe din nou circul cu CNSC, Curtea de Apel...
Mai e mult de tot pana la semnare!

Nevrax18

Mulțumesc pentru răspuns! O veste tare nefericită atunci. Au amânat atât verdictul și nici măcar nu e unul favorabil

horatiu.cosma

Ar fi interesant sa fie 2 firme diferite cu același nume.

Ionut

Era de așteptat ca CAB să mențină (în bună măsură) decizia CNSC. De obicei se întâmplă asta. Unii dintre voi vă treziți să comentați aiurea. Dar na, libertate de exprimare, cum ar veni.

Probiu

Scroll back... Aaaa, a fost sters mesajul meu ca multe altele. Speta e destul de simpla. Substratul este de fapt o prevedere din documentatia pusa la dispozitie de Autoritatea Contractanta si anume faptul ca relocarea/protejarea retelei de telecomunicatii detinuta de CN CFR SA- SC Telecomunicaţii CFR se va face cu detinatorul de utilitate, adica CN CFR SA- SC Telecomunicaţii CFR conform  prevederilor "Dispoziţiei nr. 7/15.02.2017 a Directorului General al Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA: Art. 1- Lucrările de reparaţii, protecţie, deviere, aducere în parametri sau orice alte lucrări la reţele şi echipamentele aflate în proprietatea Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA se vor realiza doar de către personalul propriu". Dintre toti ofertantii, singurul care a venit cu contract de subcontractare semnat cu Telecomunicaţii CFR a fost Tekfen. Deci, asa cum am mai spus anterior, speta e simpla... E exact ca vechea poveste cu deminarea si arheologia.
Problema e ca si pe celelalte doua contracte, deja semnate, cerinta privind aceasta utilitate a trecut neobservata intrucat nimeni nu a depus o contestatie pentru aceasta speta  ;)

TeoH9

Iui ce veste buna ne-ai dat. :D  Tot e mai bun un necunoscut ca Tefken decat mafiotii de la Trameco.

Ionut

API pe Facebook
(vă rog comentați doar despre A7, las și referința despre atacul lui grindeanu for the record, dar nu comentați aici)

Domnule Grindeanu, nu mai mințiți! Ieri, într-un interviu dat pentru RFI (link: https://bit.ly/3RxkO0X), ministrul Grindeanu ne acuză nefondat că am fi "mai mult activiști ai unui partid politic" și ne contrazice promițând că "termenul [...] ca până la sfârșitul anului [CNAIR] să aibă semnate toate contractele pe A7, cele 13, rămâne în picioare".

În primul rând, Asociația Pro Infrastructură nu a fost, nu este și nu va fi niciodată subordonată vreunui partid politic, din niciun punct de vedere. Comunitatea noastră a fost fondată în septembrie 2011, iar organizația (API) în mai 2015. Avem o experiență de aproape 11 ani în monitorizarea independentă și obiectivă a tuturor proiectelor majore de infrastructură de transport, ceea ce nu se poate spune despre "ministrul" Grindeanu.

În al doilea rând, promisiunea fantezistă că vom avea semnate, până la 31.12.2022, toate cele 13 contracte de pe A7 Ploiești-Pașcani este o minciună gogonată repetată total iresponsabil!

Realitatea? Doar loturile 1 și 2 din Ploiești-Buzău sunt parafate acum. Pe al treilea Curtea de Apel București tocmai a dat decizia definitivă, admițând parțial două contestații și obligând CNAIR să reevalueze mai multe oferte. Deci mai durează, mult și bine. Pe Buzău-Focșani avem oferte depuse (din 10.05.2022) pe toate cele 4 segmente, dar niciun câștigător inițial.

Mai mult, pe Focșani-Bacău (3 sectoare) nici nu avem vreo licitație lansată! Iar pe Bacău-Pașcani CNAIR ne-a anunțat luni, 11 iulie 2022, că a trimis documentația la ANAP pentru cele 3 loturi, iar licitația va putea începe efectiv abia după validarea ei în 10 zile, dar au fost și cazuri când ANAP a trimis-o înapoi la CNAIR pentru modificări.

Șansele ca toate cele 11 loturi rămase din A7 să fie contractate până la finalul acestui an sunt ZERO. Ne vedem în decembrie. Cu "domnul" Grindeanu sau cu următorul ministru.

mircea

Nu că țin cu ursu, dar atât jalonul cât și declarația lui vorbesc despre 31.12.2023. Eu știu că Bacău-Pașcani și Focșani-Bacău sunt clar ratate chiar și în 2023, dar pur teoretic, într-o lume complet ideală, ar mai avea timp destul.

alexV

@mircea, click pe link-ul de mai sus catre interviul RFI. Scroll pana la cuvintele ministrului, de unde citez:

" Da, se contrazic pe următoarea situație faptul că pe A7, lucrurile merg înainte și că termenul pe care l-am dat celor de la CNAIR ca până la sfârșitul anului să aibă semnate toate contractele pe A7, cele 13, rămâne în picioare. Sigur că s-ar putea să îi supăr pe domnii de la Pro Infrastructura, dar asta nu poate decât să mă bucure. "

horatiu.cosma

Jalonul respectiv e unul gandit a fi foarte larg, însă în calculele interne noi ne propusesem anul trecut un target mult mai ambițios. Fiindcă dacă prin absurd multe dintre proiecte se contractează abia la final de 2023, se va rata cu brio jalonul din 2024, adică stadiu fizic de 50% lucrări executate per total.

mirceaeliade

#7570
parca pe A3 cand s-a semnat cu UMB a fost de la lansarea licitatiei pana la semnare cred ca mai putin de 6 luni.  dar acolo a fost parca un pret oferit oarecum limitat, pe cand pe A7 sunt niste bani oferiti foarte generos.  ce inseamna de facto e ca sunt extrem de multi ofertanti, si asa cum s-a vazut pe Ploiesti-Buzau, asta nu duce decat la performante execrabile CNAIR unde dupa un an de citire a dosarelor (39 in total) tot s-a ratat una din cele 3 semnari.  tare mi-e ca cu preturi oferite de la MT/CNAIR foarte generoase, o sa fie din nou inundati cu 10+ oferte pentru fiecare din celelalte 10 segmente ramase. si nu am incredere ca CNAIR poate sa citeasca 100+ dosare intr-un singur an. astia au nevoie de gen juma de an numai ca sa trimita documentatia deja facuta de altii mai departe la ANAF.  dapai sa citeasca ce scriu altii.

mircea

Ideea e că are refugiu cu 2023, pe care l-a și pomenit în același articol, spunând "[...]să știți că borna din PNRR este la anul, în 2023, să fie semnate contractele pe A7. Și vă spuneam mai devreme că pe A7, pe tot ce înseamnă rutier, tot 50%, le-am dat ținta ca până la sfârșitul anului să le aibă, deci cu un an mai repede".

La sfârșitul 2022 va spune: "Am incercat 100% cum ne doream dar... [băgând mâna-n căciula cu scuze] API e de vină! Huo! Noi am vrut, dar ei ne-au pus bețe în roate din dronă", etc.

Ionut

Sigur, orice declarație sau promisiune poate ulterior să fie îndulcită. Că așa-i în tenis. Cum ziceam, ne vedem în decembrie. Bine, nu doar atunci, și prin septembrie/octombrie...

mirceaeliade

#7573
Quote"Indicatorii tehnico-economici pentru construcția Autostrăzii Focșani – Bacău (sector al A7) au fost aprobați miercuri de Guvern. Astfel contractele pentru încă 98,9 km din autostrada Moldova vor putea intra rapid în licitație, după ce Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR va aproba Proiectul Tehnic pentru toate cele 3 tronsoane ale autostrăzii", transmite Sorin Grindeanu.
Deci ITE la CNAIR si dupa aia documente la ANAP

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/grindeanu-contractele-pentru-inca-100-km-din-autostrada-a7-focsani-bacau-vor-putea-intra-rapid-in-licitatie-2010733

Manodragon

Scuze dacă s-a mai vorbit dar nu găsesc niciunde informația:

Nodul/descărcarea de la Mizil face parte din lotul 1 sau lotul 2 din Ploiești-Buzău?