Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Allex

Nu avem contracte de consultanta semnate pe loturile proaspat contractate. Asadar OIL il va da CNAIR prin DRDP regional. Si cu asta am zis tot.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

XGarry

deci ce s-a castigat cu aceste licitatii cu proiectare inclusa? nimic?! daca dureaza 3 luni OIL, si inca 3 luni sa-si aduca constructorul utilajele si sa faca drumuri tehnologice si santier, vine iarna care nu-i ca vara. asa le dadeau si proiectarea 6 luni, aveau timp cat aia proiectau sa si pregateasca ce aveau nevoie pt si OIL..sa si faca si organizatiile de santier? au lungit-o la calendre cu sf si proiectare si licitatii..si acum inca una, cand e vreme de munca.

mie mi s-a indus ideea ca gata, licitam si intra constructorul castigator imediat in teren. ori ce vad acum, ar trebui rase niste capete, ori cei care ne povesteau cum si ce bine va fi, ori cei ce taraganeaza/daca,azi  ???

aloo, domnule ministru?!

mirceaeliade

pentru comparatie, un caz optimist e UMB pe la Zimbor unde a predat PTul de cam o luna si nu cred ca s-a intamplat ceva pe teren.  si asta e cu harnicul UMB.  uite un exemplu mai tipic, Astaldi pe PiSi5 a semnat in Mai 2020 si a bagat utilajele in teren si a primit OIL executie 16 luni mai tarziu. cred ca aveau doar 12 luni de PT si totusi s-au lungit la 16 (nu inseamna ca din vina lor neaparat). nu cred ca o sa fie mare diferenta la PT cu SF fatza de PT cu executia. sincer poate cu PT gata facut s-ar putea sa ia mai mult licitatia pt ca CNADNR nu e in stare sa isi faca, cu cu 39 de dosare mai groase va lua 1 an de zile sa le analizeze in loc de poate juma din timp.

hefaistos

Sa nu confundam timpul de proiectare cu timpul de avizare/ aprobare proiect. În rest, sper ca nu-și închipuie cineva ca sta constructorul cu hoarde de muncitori si caravane de utilaje la limita amplasamentului, asteptand OIL.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

tom_sawyer

Astăzi, 06 iulie 2022, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:

Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Autostrada Focșani - Bacău", județele Vrancea și Bacău


MT

mirceaeliade

#7550
aualeu nu a terminat CNAIRul cu lansarea licitatiei Bacau-Pascani si nici cu citirea ofertelor Buzau-Focsani ca in curand o sa se trezeasca cu inca o serie de dosare de lucrat pe Focsani-Bacau  /s

lasand gluma la o parte, inca o amanare:

QuoteAutostrada Ploiești-Buzău : Curtea de Apel București amână pentru 11 iulie decizia pentru lotul 3, Pietroasele -Buzău/CNAIR obligată să depună documente din oferta tehnică Nurol
https://economedia.ro/autostrada-ploiesti-buzau-curtea-de-apel-bucuresti-amana-pentru-11-iulie-decizia-pentru-lotul-3-pietroasele-buzau-cnair-obligata-sa-depuna-documente-din-oferta-tehnica-nurol.html

XGarry

Autostrada Ploiești -Buzău : CNAIR emite ordinul pentru începerea lucrărilor pe primele două loturi (49 km.) în august

QuoteCompania de Drumuri va emite Ordinul pentru Începerea Lucrărilor (OIL) pentru primele două loturi ale Autostrăzii Ploiești-Buzău în august, a anunțat Cătălin Urtoi, consilierul ministrului transporturilor, Sorin Grindeanu. Vor fi primele șantiere pe întreaga Autostradă A 7 Ploiești- Buzău (320 km.) și al doilea proiect cu finanțare prin PNRR pe care se va lucra după loturile UMB pe Autostrada Transilvania. Autostrada A 7 Ploiești -Pașcani are în total 13 loturi, iar pe secțiunea Ploiești-Buzău contractele de execuție s-au semnat pe 7 și 16 iunie. Pentru lotul 1 Ploiești -Mizil ( 21 km.) constructor este asocierea Pizzarotti -Retter în timp ce pe lotul 2 Mizil -Pietroasele ( 28 km.) va lucra asocierea româno -bulgară Coni-Trace. Sunt contracte de execuție, deci de la emiterea ordinelor de începere constructorii trebuie să intre în șantier (aprox. o lună, dar organizarea de șantier se poate face și mai repede).

hai ca se poate.

mirceaeliade

#7552
^
QuotePentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ [ITE Focsani-Pascani], în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 11 iulie 2022.

^
QuoteUrtoi a mai anunțat că, se lucrează la caietele de sarcini pentru secțiunile Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani, licitațiile urmând să fie lansate la sfârșitul lunii, iar în august să fie desemnați constructorii pentru secțiunea Buzău-Focșani.

hvm

Daca se solicita aceasta intalnire si este aprobata as fi si eu interesat sa particip.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Feri

QuoteCNAIR a transmis astăzi spre validare la ANAP documentațiile pentru atribuirea contractelor necesare construcției celor 3 loturi ale Autostrăzii Bacău-Pașcani, cu o lungime de 77,39 km.

Valoarea estimată a celor trei contracte finanțate prin PNRR este de 5,858 miliarde de lei (fără TVA).

-           Lotul 1 (30,3 km), cuprins între Săucești (Bacău) și Trifești, are o valoare estimată de 2,04 miliarde de lei (fără TVA).

-           Lotul 2 (18,99 km), cuprins între Trifești și Gherăiești, are o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA).

-           Lotul 3 (28,09 km), cuprins între Mircești și Pașcani, are o valoare estimate de 2,21 miliarde de lei (fără TVA).

Constructorii care vor câștiga aceste contracte trebuie să finalizeze lucrările în cel mult 30 de luni.

ANAP are la dispoziție maximum 10 zile, conform legii, pentru verificarea documentelor, iar după validare CNAIR va putea lansa licitațiile propriu-zise ale contractelor pentru execuția lucrărilor.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/contractele-pentru-construc%C8%9Bia-unui-nou-tronson-din


TeoH9

La anu pe vremea asta pariu ca niciun contract din cele 3 nu va fi semnat pe Bacau Pascani!  :lol:

Feri

Pietroasele-Buzau:
QuoteSolutia pe scurt: Admite în parte contestaţiile formulate de Asocierea Danlin XXL (lider)- Hydrostroy AD - VDH AD (Vodstroi 98 AD) şi Tekfen Insaat Sanayi VE Ticaret Anonim Sireketi. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Drum Asfalt (lider de asociere)- ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi- Opr Asfalt - Obras Publicas Y Regadios- Trameco sub aspectele: -îndeplinirii cerinţei 2 din FDA, LOT 3, privind experienţă similară; -conformităţii propunerii tehnice, raportat la: 1- Proiectul tehnic vol. 8- Lucrări de reţele şi instalaţii; 8.13- relocare/protejare reţele telecomunicaţii deţinător CN CFR SA- SC Telecomunicaţii CFR; ,,Se vor respecta prevederile Dispoziţiei nr. 7/15.02.2017 a Directorului General al Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA: Art. 1- Lucrările de reparaţii, protecţie, deviere, aducere în parametri sau orice alte lucrări la reţele şi echipamentele aflate în proprietatea Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA se vor realiza doar de către personalul propriu"; 2- Formularul 4C, secţiunea B, pct. I, reprezentarea grafică a principalelor faze ce alcătuiesc execuţia contractului (inspecţiile). Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Drum Asfalt sub aspectul punctajului acordat în raport de rezultatul reevaluării propunerii tehnice depuse de Asociere conform celor mai sus menţionate în cadrul punctului 2. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi (lider de asociere)- Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret A.S. sub aspectul conformităţii propunerii tehnice, raportat la: 1-cerinţele din Proiectul tehnic voi. 8- Lucrări de reţele şi instalaţii; 8.13-relocare/protejare reţele telecomunicaţii deţinător CN CFR SA- SC Telecomunicaţii CFR; ,,Se vor respecta prevederile Dispoziţiei nr. 7/15.02.2017 a Directorului General al Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA: Art. 1- Lucrările de reparaţii, protecţie, deviere, aducere în parametri sau orice alte lucrări la reţele şi echipamentele aflate în proprietatea Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA se vor realiza doar de către personalul propriu"; 2-cerinţele din Formularul 4C ,,Reprezentarea grafica a principalelor faze ce alcătuiesc execuţia contractului (inspecţiile, testarea, execuţia propriu-zisa, recepţia la terminarea lucrărilor, garanţia lucrărilor, recepţia finala, etc); (...) Durata activităţilor de execuţie va fi exprimata in zile (nivelul de detaliu- cel mult 30 de zile calendaristice), luând in considerare natura activităţilor/ lucrurilor, dimensiunea frontului de lucru, numărul resurselor umane si tehnice, productivitatea resurselor, etc", cu privire la activităţile de la pct. 1019- 1023; 3-cerinţele din Specificaţiile Tehnice pentru Articolele Generale, pag. 20-21, ofertanţii trebuie să instaleze un laborator de şantier, acreditat conform HG nr. 808/2005, precum şi să asigure serviciile de preluare şi păstrare a mostrelor şi de efectuare a testelor, pe tot parcursul lucrărilor; 4-corelarea propunerii tehnice cu propunerea financiară, raportat la rezultatul evaluării dispuse prin decizia CNSC cu privire la îndeplinirea cerinţei privind depunerea documentelor edificatoare indicate prin Clarificarea nr. 2 la Documentaţia de Atribuire (Răspunsul 11). 5-corelarea Programului de Lucrări din propunerea tehnică cu propunerea financiară în ce priveşte categoriile de lucrări: • Marcaje şi semnalizare rutieră drum (autostradă); • Marcaje şi semnalizare rutieră nod DN2 km 52+850; • Marcaje şi semnalizare rutieră nod şi giraţie DN2B km 62+200; • Marcaje şi semnalizare rutieră relocări drumuri; • Mutare stâlp km 60+985. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Nurol sub aspectul punctajului acordat în raport de rezultatul reevaluării propunerii tehnice depuse de Asocierea Nurol conform celor mai sus menţionate în cadrul punctelor 2, 3, 5 şi faţă de corelarea graficului ,,Anexa resurse alocate pe activităţile Lot3 V5" cu activităţile din Programul de Lucrări, şi sub aspectul punctajul acordat pentru perioada de garanţie a lucrărilor. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierii Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi (lider de asociere)- Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret A.S. sub aspectul conformităţii propunerii financiare, raportat la: -cerinţa ,,In oferta financiară, Ofertantul va bugeta activitatea de informare şi publicitate separat (Anexa 4). Oferta financiară va evidenţia: - preţul unui panou temporar (concepere, fabricare, instalare şi întreţinere) / preţ total pentru 10 panouri temporare; - preţul unei plăci permanente (concepere, fabricare, instalare şi întreţinere) / preţ total pentru 10 plăci permanente; - preţul unui articol de presă/preţ total 4 articole de presă." -justificarea preţului raportat la Articolele Generale din Lista de Cantităţi anexată propunerii financiare: Articolele GI.09, GI.10 şi GI.20. Respinge în rest contestaţiile formulate de Asocierea Danlin XXL (lider)- Hydrostroy AD - VDH AD (Vodstroi 98 AD) şi Tekfen Insaat Sanayi VE Ticaret Anonim Sireketi Admite în parte cererile de intervenţie formulate de Asocierea Drum Asfalt (lider de asociere)- Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi- Opr Asfalt - Obras Publicas Y Regadios- Trameco şi Asocierea Nurol Insaat VE Ticaret Anonim Sirketi (lider de asociere)- Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret A.S., corespunzător criticilor din contestaţii respinse. Definitivă. Pronunţată azi, 11.07.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Hotarâre    11.07.2022
https://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000407587&id_inst=2

Nevrax18

@Feri, am văzut și eu, însă nu pot spune că am înțeles mare lucru. Practic continuă contestația în instanță?

horatiu.cosma

Daca scrie la final că e definitivă, atunci nu mai continua nimic in instanță. CNAIR trebuie sa reevalueze ofertele Trameco și Nurol și probabil sa le taie din puncte, în funcție de detaliile din Hotărârea CAB.

mirceaeliade

ce am putut sa descifrez e ca CNAIR trebuie sa reevalueze (partial) si oferta castigatorului Drum Asfalt si cea a Nurol

ps: e acelasi Nurol ca pe A3 in Salaj?