Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Archi

Bretelele nodului si pasajul pe DJ100C face parte din lotul 2, Coni-Trace. Daca lotul 2 va fii gata primul acesta va putea fii folosit fara nici o investitie provizorie

Autostrada de sub pasaj pana la inceputul bretelelor face parte din lotul 1, deci lotul 1 trece cu cativa zeci de metri de amplasamentul actual al DJ100C. Daca lotul 1 va fii gata primul acesta va putea fii folosit daca se organizeaza o intersectie provizorie cu DJ100C

Poti consulta harta proiectelor de infrastructura pentru limitele exacte ale loturilor

GIV

^ @Archi  o sa fie folosit partial, nu are ambele noduri la capate

hvm

Am fost duminica seara de la Iasi la Campulung si m-am intors luni seara. E pentru prima data cand Motca - Gura Humorului este mai aglomerat decat Iasi - Targu Frumos. A crescut traficul pe DN2 si pe legatura spre Gura Humorului extrem de mult. In ambele directii am circulat undeva in intervalul 23:30 - 2:00 am. Daca inainte abia data intalneam 1-2 masini pe minut, acum am avut coloane de cate 20-30 de masini cu pauza de pana in 2 minute intre ele si apoi alta coloana la fel de lunga. Nu mai spun ca am intalnit coloana de 12 camioane toate de UA sau BG care circulau practic lipite unul de altul. Le-am prins la spataresti si initial am lasat sa treca, dar pana la urma cand am vazut cat de lunga e colona m-am bagat intre ele. si bine am facut ca dupa aia n-am mai vazut partea din spate a coloanei cat am stat intre ele. Abia reusit dupa vreo 20 de min sa prind liber sa le depasesc pe toate. In spatele meu era coloana cat vedeai cu ochii. Initial ma gandeam ca fiind duminica e ziua in care se merge spre/dinspre mare, dar cand am vazut ca si la intoarcere luni seara e la fel deja ma doare capul cand ma gandesc cum e in timpul zilei.

A7 devine din ce in ce mai necesar. Dupa cum ziceam si mai sus e pentru prima data cand am vazut in medie mai mutl de 1-2 masini pe minut pe toata bucata asta in intervalul 12:00 si 5:00 am.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

punktnet

A fost emis Ordinul de Începere pentru construirea primilor 28,35 de kilometri ai A7 (secțiunea din Muntenia)!

Lotul 2 (Mizil -Pietroasele) al secțiunii de Autostradă Ploiești-Buzău va intra în execuție în mai puțin de o lună (11 august 2022).

Asocierea româno-bulgară SC CONI SRL-TRACE GROUP HOLD are la dispoziție 20 de luni și peste 1,24 de miliarde de lei (fără TVA) pentru a construi acest lot, care include 20 de poduri.

Lotul Mizil-Pietroasele este primul din cele 13 loturi ale A7 (Autostrada Moldova) care vor fi construite între Ploiești și Pașcani (320 km) prin finanțare asigurată din PNRR.

#A7 #PloiestiBuzau #constructie #PNRR #SorinGrindeanu

Și sursa
 https://www.facebook.com/100044139414373/posts/pfbid0ntym91xHYy4UHtiPReKxHswAVEh2NtyXQRtevcBWBU5NXm2jdNXCMpWkMMqPBUxZl/
Just kidding.

danpandrea

#7579
^Drept urmare, avem și un deadline aproximativ: 11 aprilie 2024 11 ianuarie 2025 (cf completării lui @Ionut, numărul mediu de zile lucrătoare/an în România, incluzând și sărbătorile legale). Gentlemen, place your bets!

Ionut

Am explicat de 15 miliarde de ori, inclusiv la TV. Termenele astea de X luni NU sunt luni calendaristice. Sunt zile de fapt, zile LUCRĂTOARE.

NGC

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250"

In urma hotararilor CAB trebuie reevaluate ofertele a 3 asocieri (DANLIN, DRUM ASFALT si NUROL), dar niciuna nu are ca si subcontractant pe TELECOMUNICATII CFR, care este singura care se poate ocupa de "Lucrările de reparaţii, protecţie, deviere, aducere în parametri sau orice alte lucrări la reţele şi echipamentele aflate în proprietatea Societăţii ,,Telecomunicaţii CFR" SA se vor realiza doar de către personalul propriu".

Archi

Care sunt ofertantii care au atunci subcontractant pe TELECOMUNICATII CFR? Imi pare rau daca s-a spus si am ratat informatia

tom_sawyer


horatiu.cosma

Legat de discuția cu termenele contractuale măsurate în zile calendaristice/lucrătoare, din punct de vedere contractual, un termen de x luni se măsoară în zile calendaristice. Adică, dacă ordinul de începere se dă în august 2022 și durata contractuală e de 20 de luni, atunci data contractuală de finalizare este aprilie 2024. La data asta contractuală de finalizare inițială, pe parcursul contractului, inginerul consultant mai dă diverse determinări din care pot rezulta diverse extensii de termen. Gen pentru vremea rea peste media anuală poate acorda x zile în plus, pentru întârzieri ale statului să predea șantierul/să aprobe relocările de utilități încă y zile în plus. Și la final termenul contractual va deveni aprilie 2024 + x + y +...

mike_us

#7585
Ar trebui sa ne așteptam tot in August si pentru ordinul de începere a lotul 1?

jalemare

Bun asa, deci pe lotul 3 Ploiesti-Buzau singura optiune viabila a ramas Tekfen.
Cu ocazia asta ii vom vedea din nou la lucru pe Straco  :lol:  :-[ , care sunt subcontractor declarat cu 17,93%  :o

mirceaeliade

QuoteCompania Națională de Administare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a aprobat vineri Proiectul Tehnic al secțiunii Focșani - Bacău din Autostrada Moldovei (A7). Astfel, contractele pentru construcția celor aproape 96 kilometri sunt mai aproape de lansarea în licitație, a anunțat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.
acum nu mai a ramas decat sa trimita documentele la ANAP si se va putea da drumul la licitatii pe tot A7 pe PNRR
https://www.economica.net/autostrada-focsani-bacau-cnair-a-aprobat-vineri-proiectul-tehnic-grindeanu_600950.html

mirceaeliade

#7588
Poate ca ma insel dar cred ca s-au implinit 10 zile lucratoare de cand s-a depus Bacau-Pascani la ANAP. Nu ar trebui sa existe vreun fel de instiintare daca e refuzata sau daca incepe licitatia?
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/contractele-pentru-construc%C8%9Bia-unui-nou-tronson-din

Allex

A scris mr. Grindeanu pe facebook mai devreme:

https://www.facebook.com/100044139414373/posts/pfbid02JJQcVm1fgsK1Bzvx97jJ7URRQTrMrkygqWHi6v4dN1Vtw3xmrWjV5u2ztbQuju5pl/

QuoteAu fost lansate în licitație contractele pentru construcția celor 3 loturi ale autostrăzii Autostrăzii Bacău-Pașcani!

CNAIR a transmis astăzi în SICAP anunțul de participare pentru construcția celor 77,39 km ai acestei autostrăzi, care face parte din A7 (Autostrada Moldovei).

Anunțul de participare pentru cele 3 loturi va fi vizibil în SICAP imediat după publicarea acestuia în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Data limită pentru depunerea ofertelor este 15.09.2022.

Lotul 1: (Săucești -Trifești), va avea o lungime de 30,3 km și o valoare estimată de 2,041 miliarde de lei (fără TVA)
Lotul 2: (Trifești-Gherăești), va avea o lungime de 18,99 km și o valoare estimată de 1,601 miliarde de lei (fără TVA)
Lotul 3: (Mircești-Pașcani), va avea o lungime de 28,09 km și o valoare estimata de 2,215 miliarde de lei (fără TVA)

Execuția fiecărui lot va dura 30 de luni, iar valoarea totală de 5,858 de miliarde de lei (fără TVA), necesară lucrărilor, va fi asigurată prin PNRR.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova