Discutii cu si despre companiile feroviare de stat

Started by Ionut, October 12, 2016, 07:15:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RaduG

#150
Și eu mă bucuram deja, dă-i search pe Apple Store, când, fail. E doar pentru Android. Ce cârnați!

Dar, mă rog, pentru restul de 80,02% din piața din România care au Android, e o veste bună. Chiar sunt curios cât timp le ia s-o programeze și pentru iOs.

oc7avian

Să fim onești totuși: au zis din timp că așa va fi. Din păcate, dacă vor să programeze nativ, paradigmele sunt diferite. Iar programatori de Java probabil mai aveau, dar de Swift mai dificil. Fac pariu de fapt că au oameni care acum învață.

Special am făcut intro-ul ăsta, pentru că aplicația e foarte de bază. UI-ul e mediocru, UX-ul scârțâie (au implementat cu ochii pe platforma Web, nu cu niște ținte de experiență în cap cât să obțină un fresh start pe mobil). Mâine îi fac personal proba oficială, dar din ce m-am plimbat prin ea clar focusul a fost pe interacțiunea cu backend-ul și să meargă exact cum merge web-ul. Aici nu mă pot plânge. E fix ce am văzut în Browser și îndeplinește ca la carte acele funcționalități, cu niște mici bonusuri. Dar există scăpări legate de cum se fac lucruri în Android, inclusiv programatic.

Ce mă supără cel mai tare e că au ascuns că e open beta, adică are ca scop testarea cu public pentru detectarea defecțiunilor. Ei din titlu + primul paragraf se laudă că e ceva gata, iar în paragraful 6 par să insufle ideea că strâng feedback despre experiență. Care evident nu e chiar ce trebuie. Exemplu de funcționalitate existentă, dar ratată ca implementare: panou live de sosiri/plecări relevant pentru ora la care mă uit, nu istoricul zilei. Sau deși un bilet CFR care e emis are cod QR (iar în teorie doar ID-ul de rezervare trebuie prezentat), singura modalitate de a stoca un bilet cumpărat e să descarci manual minim o dată PDF-ul generat de aplicație. Lipsește acel mic extra pas de design, care îmi arată lipsa de confort în a face altceva încă decât au văzut deja.

Oricum, critic, critic, dar mă bucură și felicit pasul făcut. Și sunt optimist că lucrurile vor evolua în bine, deoarece am văzut evoluția platformei Web.

TibiV

Deh, eu nu sunt programator, deci mă iau de limba română din comunicat....

"adăugarea biletelor pentru animale de companie sau de bicicletă."

Deci există animale de companie și/sau animale de bicicletă...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: frunzaverde on July 26, 2021, 02:58:57 PM
Nu exista motivare oficiala, dar neoficial este ca CFR Calatori nu are bani sa mai opereze intregul program de circulatie - simple as that... Cica n-ar avea nici macar bugetul aprobat... Va dati seama cata delasare si incompetenta daca in AUGUST, la 2/3 din ani, avem entitati importante ale statului care nu doar ca nu au resurse sa opereze, ci n-au nici macar bugetul scriptic aprobat?

Proiectul de HOTĂRÂRE DE GUVERN privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2021 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători "C.F.R.- Călători"- S.A. aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii

Data publicării: 27.07.2021
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 09.08.2021

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. - Călători" - S.A.  a înregistrat la 31.12.2020 un rezultat brut negativ în valoare de 376.488,02 mii lei (pierdere) și plăti restante în valoare de 254.768,29 mii lei.

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. - Călători" - S.A. a programat pentru anul 2021, un rezultat brut negativ în valoare de 360.102 mii lei (pierdere) și plăti restante în valoare de 250.000 mii lei.

Prin Decizia Consiliului de Administrație nr.38/22.07.2021 a fost  avizat Planul de măsuri în vederea eficientizării activității Societății Naţionale de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. - Călători" - S.A. și care urmează să fie aprobat  de reprezentanții Adunarii Generale a Acționarilor.

Numărul de personal programat la finele anului 2021 este de 12.014 salariați, iar numărul mediu de salariați programat la finele anului 2021 este de 12.000 salariați și a fost estimat sub nivelul numărului de personal programat în anul 2020 de 13.014 salariați și sub nivelul numărului mediu de personal programat în anul 2020 de 13.000 salariați.

La data de 31.12.2020 din totalul sumei de 254.768,29 mii lei, Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R. - Călători" - S.A.  înregistrează suma de  178.633 mii lei față de Compania Națională  CFR - S.A. care reprezintă cca 70% din totalul  plăților restante iar diferența de 30%  se  înregistrează la alți furnizori.

MT

hvm

Ce putem sa mai spunem?

În iunie erau bani de autobuze/microbuze. Acu nici de tren nu au. Dar stai ca nu s-a spus nimic despre nimic. Nici buget, nici trenuri, nici comunicare. și au trecut doua luni de atunci...

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

^^

Bugetul CFR Călători pe 2021 se află pe ordinea de zi a ședinței de Guvern de miercuri, la opt luni de la începerea anului în curs.

https://clubferoviar.ro/bugetul-cfr-calatori-pe-2021-3/



tom_sawyer

EXCLUSIV Curtea de Conturi dă un ultimatum CFR Călători: recuperați Săgețile de la Remarul 16 Februarie!

Curtea de Conturi a dat un ultimatum CFR Călători, cerându-i conducerii operatorului feroviar de stat să facă demersuri rapide pentru recuperarea materialului rulant sechestrat la Remarul 16 Februarie și nu numai. Încă de acum trei luni de zile, organismul de control a fixat termene precise și strânse pentru fiecare demers pe care trebuia să-l facă directorul general de la acea vreme, Ovidiu Vizante. Cum acesta din urmă a părăsit compania începând cu data de 1 octombrie, acum rămâne în sarcina lui Traian Preoteasa să recupereze pe ultima sută de metri timpul pierdut prin (in)acțiunile predecesorilor săi, Dan Marian Costescu și Ovidiu Vizante.

Club Feroviar a intrat în posesia unei Decizii a Curții de Conturi (nr. III/5/12.07.2021) prin care se constată, din nou, numeroase nereguli la nivelul CFR Călători.

https://clubferoviar.ro/ultimatum-cfr-calatori/

etravel

@tom_sawyer - asta nu inseamna nimic. Mai stiu eu o companie de stat careia i s-au fixat demersuri si linii de actiune prin 2017, in urma unui audit similar.
Asa, si? Lucrurile stau la fel si in data de azi. La fel ca in raportul de audit din 2017, adica.

tom_sawyer

#159
Consiliul de Administrație al gestionarului de infrastructură feroviară a numit un nou director general la CFR SA, în locul lui Ioan Pintea.

Este vorba de fostul director al Sucursalei Regionale de Cale Ferată Timișoara, Ion Simu, actualmente consilier [...].

Ion Simu va prelua conducerea Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA începând de vineri, 17 decembrie 2021. Ioan Pintea se va întoarce la conducerea Regionalei Brașov a CFR SA [...].

https://clubferoviar.ro/director-general-la-cfr-sa/

tom_sawyer

Quote from: RaduG on June 23, 2021, 10:16:01 PM
Și eu mă bucuram deja, dă-i search pe Apple Store, când, fail. E doar pentru Android.

Chiar sunt curios cât timp le ia s-o programeze și pentru iOs.

Aplicația mobilă "CFR Călători mersul trenurilor și bilete online" acum și pe iOS

Începând de azi, 30 decembrie 2021, aplicația de cumpărare/informare CFR Călători poate fi descărcată și pe dispozitive cu sistem de operare iOS.

Astfel, aplicația descărcabilă CFR Călători este disponibilă acum în Google Play, App Store și Huawei AppGallery.

cfrcalatori.ro

MarianD

#161
Discutam acilea de influente de inductori de cale, curbe de viteza, finantare, absorbtie, ERTMS, PNRR, PZB, TN, bla bla.
Luati de aici competenta:
https://clubferoviar.ro/fost-patron-de-discoteca-numit-in-conducerea-cfr-calatori/
:baby:
Eheee nici gușteru ăla expert în duba cu țigări nu era mai breaz.
Urmeaza un teolog in CA la SNTFM. Ăla măcar ar fi util spre deosebire de popândăii ăștia, că măcar ar putea să ii facă parastasu.  :rip:
Si noi aici pe forum ne dam la joale unu la altu cu argumente, documente pe cand analfabetii pun stapanire pe tara. Sa-mi trag fumeia si c8ilu in masina si sa emigrez dracu.. frunzaverde imi dai un cort in suedia sub cercu polar? Macar acolo ingheti dracu de frig, pe cand aici iti ingheata mintea la ce reusesc baietii astia sa faca.

dan tm

Na, ceva, ceva tot este.

curbele... nu sint de viteza ci sint fluide
absorbtie... tot mai e si absorbtie
BLA... sint lumini si in discoteca, chiar si clipitoare

chiar si despre tractiune, ca poate se trage...

linie de tragere...

adica domeniul e cotangent cu calea ferata


Sealand01

A inceput "reorganizarea" cfr calatori si cum era de asteptat de la acest stat mafiot, s-a umblat in primul rand la programul celor care muncesc si interactioneaza cu oamenii. Se reduce drastic programul casierelor, ca de exemplu in Craiova in weekend va fi o singura casiera, probabil noapte, nu vad fezabil pe zi dar oricum pentru a nu le mai plati casierelor ore festive. La Caracal tot in weekend pe timp de noapte se desfinteaza programul.
Este extrem de trist cum statul conduce spre cruce propria companie. Sa repetam pasii: 0 investitii in vagoane, investitii in linii doar in coridor si in rest niste frimituri, 0 investitii in marketing real. De la compania asta se vrea performanta si daca nu, sa se taie tot de la cei saraci si muncitori, dar marea problema ramane descurajarea mersului cu trenul

Revin cu detalii de la aceasta reorganizare
P.s. Cresterea de 10% a fost o minciuna, nu s-a aplicat momentan si daca se va aplica si iti scad orele festive, cresterea nu va exista decat tot pentru unii de prin birouri

Xenos

Experienta arata ca, cu rare exceptii, in companiile de stat sunt conducatori politrucii desemnati de partid, aceste functii fiind privite ca trofee pentru membrii de partid iar nu ca locuri unde trebuie manageri competenti.