Discutii cu si despre companiile feroviare de stat

Started by Ionut, October 12, 2016, 07:15:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

#255
Dispoziții incredibile date de unii șefi ai CFR Călători. Motivând că Ordonanța Trenuleț le cere economii, unii dintre aceștia au dispus raționalizarea căldurii din dormitoare. 10 grade e o temperatură prea mare, așa că, drept consecință, se închid centralele termice. Căldură cu program în dormitoarele mecanicilor.

Angajați ai CFR Călători vor fi nevoiți să se odihnească după o zi de muncă în dormitoare înghețate, în urma unor ordine date de șefi ai unor depouri din țară.

Situația este certă la Timișoara, regională în cazul căreia Club Feroviar a consultat ordine de serviciu date de conducere. Situația ar fi identică și la alte regionale, potrivit informațiilor deținute de sindicaliști.Mai concret, conducerea regionalei bănățene a emis un ordin care ar face invidios activul de partid din vremurile comunismului. Centralele termice vor funcționa doar opt ore pe zi, patru dimineața, patru seara și asta doar dacă temperatura scade la mai puțin de 10 grade Celsius.

Măsura se va aplica în dormitorul T, Clădire Tură, Școală personal, Clădire administrativă, Magazie, birouri SCRL, punct alimentare motorină.

Citește aici despre situația apartamentelor din Dubai, Emiratele Arabe, deținute de Traian Preoteasa, directorul general CFR Călători. Azi au fost acolo 23 de grade Celsius.
Ajunge de la drum noaptea în dormitor înghețat

,,Mecanicii ajung acolo și mor de frig", spune Maxim Rodrigo, lider sindical. De exemplu, trenul R3118 ajunge la Timișoara de la Oradea la ora 1.17, la două ore după ce s-a oprit căldura, iar mecanicul așteaptă ora 7 pentru a se încălzi. Mecanicul pleacă la ora 13 înapoi cu R3115 spre Oradea. Nu sunt singurele cazuri spune liderul sindical.

"Astfel de măsuri îi determină pe oameni să iasă în stradă, ce să facă oamenii, să moară de frig?", întreabă retoric Maxim Rodrigo. Măsuri similare ar fi fost dispuse și la alte regionale, însă la acestea nu au fost date dispoziții scrise.

Ordinul de serviciu invocă prevederile Ordonanței 156 cunoscută drept trenuleț, care este cât se poate de nepopulară printre ceferiști.

Mai mult, mecanicii de locomotivă reclamă faptul că pe ramele Desiro nu mai funcționează căldura în posturile de comandă.

https://clubferoviar.ro/cu-gandul-la-dubai-managerii-cfr-calatori-dau-caldura-cu-program-in-dormitoarele-mecanicilor/


am luat de aici :
entralele termice vor funcționa doar opt ore pe zi, patru dimineața, patru seara și asta doar dacă temperatura scade la mai puțin de 10 grade Celsius.

Măsura se va aplica în dormitorul T, Clădire Tură, Școală personal, Clădire administrativă, Magazie, birouri SCRL, punct alimentare motorină.

Scuzati ca intreb dar... e uman asa ceva?
In Satu Mare, termele si centralele oricum nu mai functioneaza si personalul lucreaza in frig.
ITM asteapta vreo sesizare sau Preoteasa face speedrun cat de repede poate fwte sectorul feroviar din toata tara?

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5072p870-anulari-si-modificarea-mersului-de-tren#382464

Sorinus

CFR Infra si Calatori oricum opereaza din multe puncte de vedere ca la 1900. Desi atunci tot cred ca bagau lemne-n soba.