Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia


alecu26

Din pacate pe tuneluri nu exista separat. S-ar putea sa fie in alt top al lor...numit ""specialized contractors""

1 TRANSPORTATION
RANK
Top 10 Revenue: $75,234.6 Mil.
Sector's 2017 2016 Revenue: $144,378.7 Mil.
                 1 1 CHINA COMM. CONSTRUCTION GROUP LTD.
                 2 3 ACS, ACTIVIDADES DE CONSTRUCCIÓN Y SERVICIOS SA
                 3 10 BECHTEL
                 4 2 VINCI
                 5 4 BOUYGUES
                6 5 STRABAG
                 7 8 HOCHTIEF AKTIENGESELLSCHAFT
                 8 7 FERROVIAL
                 9 9 SKANSKA AB
                 10 ** SALINI IMPREGILO SPA
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Si strict pe Europa avem:

2 EUROPE
RANK
Top 10 Revenue: $62,483.1 Mil.
2017 2016 Sector's Revenue: $95,985.3 Mil.
     1 1 STRABAG
     2 2 VINCI
     3 8 BECHTEL
     4 3 SKANSKA AB
     5 ** TECHNIP
     6 5 FERROVIAL
     7 4 BOUYGUES
     8 6 ROYAL BAM GROUP NV
     9 9 ACS, ACTIVIDADES DE CONSTRUCCIÓN Y SERVICIOS SA
   10 10 RENAISSANCE CONSTRUCTION

Foarte interesant pozitia si saltul Bechtel. Si faptul ca in afara de ratacitii de la Strabag, nu avem avem nimic din top 10 european prezent in Romania. Asta spune mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasa_andrei

Am aruncat un ochi pe pagina castigatorului : http://www.alpenside.ro/  si supriza "c Under construction".

A mai auzit cineva de ei pana acum? Au mai avut proiecte mari la noi ?

Ionut

Alpenside este de fapt Straco. Pe ei îi stiti.
La licitație Straco au fost trecuți terți susținători. Expertiza care i-a calificat pentru acest proiect vine de la Straco.

simondanut

Quote from: ion59 on September 12, 2017, 04:34:11 PM
Quote from: perfidus on September 11, 2017, 06:23:46 PM
Nu-mi place sa postez consecutiv fara motiv, dar nu mai am rabdare sa ne anunte NGC inca o vestea buna de la DN-uri (pe langa semnarea contractului pentru podul de la Gilau, asta e o stire palida):

QuoteNumar anunt: 174933 / 26.04.2017
Denumire contract: [OP0019477] Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare
Stare curenta: In desfasurare - Evaluare tehnica
:banana:

Hai sa vedem acum, cine sunt cei care au depus oferte?

Destui, cf. comunicat CNAIR.

Astfel, pentru realizarea acestui contract de execuţie lucrări au depus oferte următorii operatori economici:
...
10. ASOCIEREA PST GROUP JSC - SC PST CONSTRUCTION WORKS SRL - SC ALPENSIDE SRL
...

"The Mayor of Sofia announced she will terminate contracts with two companies which had been chosen to do street repairs, because the quality of their work was considered poor, according to Bulgarian language media reports. The companies are "Roads and Facilities" and PST Group."

http://sofiaglobe.com/2017/10/03/sofia-municipality-to-terminate-contracts-with-construction-companies/

DN6 Alexandria - Craiova nu pare sa aiba un viitor prea stralucit.

NGC

Ajutor pentru PiSi 2/3/4? ;)

"Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea Programului de acordare a suportului tehnic, în scopul asigurării dezvoltării durabile a infrastructurii rutiere de transport de interes național"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1711-hg04102017dtr

QuoteArt. 1. - (1) Se aprobă Programul de acordare a suportului tehnic între Ministerul Transporturilor şi Ministerul Cercetării şi Inovării, în scopul asigurării dezvoltării durabile a infrastructurii rutiere de transport de interes național, denumit în continuare Program.
      (2) Programul cuprinde patru direcţii de dezvoltare, după cum urmează:
1. Imbunătățirea, în baza cercetărilor ştiinţifice, a soluțiilor tehnice și tehnologice în scopul stabilirii de noi exigente calitative în domeniul infrastructurii rutiere de transport de interes național, precum și urmărirea comportării lor în timp.
2. Întocmirea unor baze de date naționale cu elemente geomorfologice și de geohazard referitoare la rețeaua de infrastructură existentă și viitoare pentru studierea variantelor de traseu ale proiectelor de infrastructură rutieră, în scopul identificării zonelor cu riscuri și monitorizarea acestora.
3. Analiza schimbărilor climatice în baza studiilor cu privire la impactul acestora asupra infrastructurii de transport rutiere de interes național, cuantificarea rezultatelor și stabilirea unor măsuri de reducere a efectelor, crearea  unei metodologii și a unui conținut cadru aferent amprentei de carbon a investițiilor, în scopul identificării și implementării unor soluții optime.
4 Realizarea de proiecte inovatoare în domeniul infrastructurii rutiere de transport de interes național, în acord cu obiectivele strategiei "Europa 2020".

Art. 2. - (1) Pentru implementarea Programului, Ministerul Transporturilor şi Ministerului Cercetării şi Inovării, colaborează și realizează, în principal, următoarele activități:
a) Realizarea unor studii în susținerea analizelor cost-beneficiu și a efectelor la nivelul utilizatorilor infrastructurii și a  costului de operare a vehiculelor;
b) Realizarea unor studii privind calitatea materialelor folosite, în scopul creșterii viabilității construcțiilor și privind utilizarea senzorilor și a noilor tehnologii în managementul structurilor infrastructurii de transport;
c) Realizarea unor studii privind modalitatea de urmărire online a comportarii în timp a construcțiilor rutiere naționale, a agresivității traficului rutier asupra structurii rutiere și a echivalării vehiculelor fizice în vehicule etalon;   
d) Prelevarea de probe și realizarea de studii geotehnice pe traseele existente și viitoare ale infrastructurii rutiere.
      (2) Ministerul Transporturilor şi Ministerului Cercetării şi Inovării colaborează în vederea punerii la dispoziția entitităților aflate sub autoritatea/în coordonarea/în subordinea, a documentațiilor existente, precum și folosirea resurselor și dotărilor în comun, pentru realizarea obiectivelor propuse.

      Art. 3. Pentru implementarea Programului, Ministerul Transporturilor şi Ministerul Cercetării şi Inovării pot colabora şi cu alţi operatori economici autorizaţi, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

      Art. 4. Fondurile necesare derulării Programului sunt asigurate din sursele de finanțare ale proiectelor de investiții pentru care se îndeplinesc activitățile prevăzute la art.2, alin.(1), cu respectarea indicatorilor tehnico-economici aprobați și a limitelor de cheltuieli prevăzute în bugetele aprobate în cadrul capitolului C - "Alte cheltuieli de investiții" și în cadrul acestuia pentru fiecare categorie de investiție, conform legii.

alecu26

Ce prost pot fi. Eu credeam ca asta face Cestrin. Oricum la nivel chiar si est european, asta inseamna un fel de a descoperi apa calda.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

georgec

Eu cred ca vor sa isi asigure implicarea Institutului Geologic al Romaniei care cred ca este in subordinea Ministerului Cercetarii si Inovarii.
Nu cred ca este o solutie alternativa la un SF bine facut.

alecu26

https://ro.wikipedia.org/wiki/Geotehnic%C4%83

https://ro.wikipedia.org/wiki/Geologie

Cred ca urmatorul pe lista invitatilor la acest adevarat santier national, va fi Tunele Brasov. Nu avem nevoie de firme straine sa faca tunele. Avem expertiza aici, la noi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Pai nu sunt si astia in insolventa? O sa avem autostrada proiectata si executata de asociatia firmelor in insolventa . :bash:

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Era o gluma Quest. Tunele nu mai exista cu adevarat de 20-30 de ani. Si expertiza lor la nivel de ce se va face pe A1 sau orice alta autostrada e departe rau de nivelul fie si el est european.

Am mai mult incredere in ceva Bulgari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed


UMB nu mai participa la licitatii?

dumbravaandrei