Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Cine ti-a zis tie ca e cântecul de lebădă?
Hai sa asteptam ofertele pentru loturile scoase pe A3 si A7 și după mai vorbim.

dr4qul4

Eu am zis de zvonul acesta de peste 1 an. Ionut m-a contrazis. Acum nu mai sunt atat de sigur.
Vom vedea la licitatia pentru centura Bacau.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

Daca va castiga UMB executia pentru Centura Bacau eu pun la bataie spre consum 6 sticle de 1L de Chivas Regal. Am zis, am zis. Singura conditie e ca trebuie consumate aici in Bacau, nu livrez in tara.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Vezi ca au șanse bune să câștige... :)
Venim cu drona, asa ca vezi ce spui. :lol:

Allex

S-ar merita pretul. Sa vedem intai licitatia. Ar fi un win-win pentru toti. La cum lucreaza UMB si la cat de simpla este lucrarea cred ca daca s-ar ambitiona intr-un an ar termina. Sau intr-un an si jumatate ca sa ramana cu un profit mai mare.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

insa daca nu vor licita (si nici nu vor cere vreo clarificare) devine clara soarta lor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Cred ca Alex vrea sa zica ca oricum UMB nu va veni foarte jos cu preturile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dumbravaandrei

A7 e faza de SF deci slabe sanse spre minime sa vedem acolo UMB.
Daca nu ii vedem la licitatii pe A3 Bors-Suplacu, eu zic ca e clara treaba.
Din cate stiu, interesul antreprenorului este extraordinar de scazut pentru piata interna, cea externa fiind mai predictibila => mai profitabila. Iar daca vorbim strict de "don" i s-a cam acrit de piata interna de ceva vreme.

Allex

Ma refeream la Centura Bacau, nu la A7, si ma refeream ca imi convine ca Centura Bacau sa aiba un constructor serios, nu sa mai stam iar cu morcovul ca se vor abandona lucrarile. Cel putin nu din vina constructorului.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

^trist dar adevarat...datorita modului cum (nu)sunt reglementate lucrurile si la cat de prost e pregatit totul de la SF la relocari sau expropieri,s-a ajuns la situatia absurda ca principalul factor de ducere la bun sfarsit si in conditii de calitate a unui proiect sa fie constructorul...e serios ...e ok pt noi toti...nu e serios e rau pt noi toti dar e bine pt el,pt ca face bani mai frumosi in instanta decat construind
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Quote from: Quest on November 08, 2017, 11:47:34 PM
Multumim Cip pentru filmare ! Tare frumos arata lucrarea UMB.
Noi ca tara am face o greseala istorica daca nu-i vom discrimina pozitiv pe UMB la licitatiile in curs sau viitoare. Ptr ca oamenii astia chiar dovedesc seriozitate in lucrarile de constructie a autostrazilor, si n-o fac pentru prima oara, ci o tot confirma si reconfirma.
f.corect...toti giganti actuali au fost initial ajutati acasa...de ex spaniolii sau ridicat la ei acasa,incepand cu anii 80,dupa intrarea in UE,cand a inceput constructia masiva de autostrazi in Spania.Bine...diferenta e ca la ei,toate institutiile s-au pus la masa si au creat un plan pt a atrage si ultimul cent pus la dispozitie de UE...nu s-au tot contrat ca la noi si nici nu au fost populate de incompetenti obedienti politic
Scuze de off-topic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Absolut corect.

Partea amuzanta e ca, au inchis piata si au lucrat cu profituri enorme. Profituri din care au cumparat firme gen Alpine si Hochtief. Si ironic e ca fondurile europene chiar de acolo au venit...in principal din Germania.

:))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Ionut

Familia Astaldi ar putea să-și piardă participaţia majoritară în compania de construcții

Familia care controlează compania italiană de construcţii Astaldi SpA caută să obţină fonduri suplimentare de cel puţin 70 de milioane de euro (83 de milioane de dolari) pentru a-şi menţine participaţia în urma planificatei vânzări de acţiuni de anul viitor, au declarat, pentru Bloomberg, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul. Afectată de deprecieri de active de 230 de milioane de euro în Venezuela, Astaldi a prezentat săptămâna trecută un plan ce prevedea majorarea capitalului cu 200 de milioane de euro, precum şi vânzarea unor instrumente financiare noi, în valoare de 200 de milioane de euro.

Realizarea planului în primul trimestru din 2018 ar putea fi dificilă dacă cel mai mare acţionar al său nu reuşeşte să achiziţioneze acţiuni care să-i permită menţinerea participaţiei la 53%, susţin sursele. Un purtător de cuvânt al Astaldi nu a comentat informaţia. Participarea familiei este esenţială pentru succesul majorării de capital.

Luna aceasta, capitalizarea bursieră a Astaldi a scăzut de la 600 la 200 de milioane de euro, după ce compania a anunţat, în 14 noiembrie, deprecierile de active din Venezuela. Tot în 14 noiembrie, agenţia de evaluare financiară S&P Global Ratings a declarat Venezuela în incapacitate parţială de plată (selective default), după ce această ţară nu a putut să ramburseze cupoane în valoare de 200 de milioane de dolari ataşate unor obligaţiuni care ajung la maturitate în 2019 şi 2024, şi a avertizat că există riscul ca Venezuela să rateze şi alte plăţi în următoarele trei luni.

Băncile care au împrumutat Astaldi - Banco BPM SpA, BNP Paribas SA, HSBC Holdings Plc, Intesa Sanpaolo SpA şi UniCredit SpA - au acceptat să ofere companiei o linie suplimentară de credit, în valoare de 120 de milioane de euro, a anunţat săptămâna trecută Astaldi. Conform calculelor Bloomberg, familia Astaldi ar trebui să contribuie cu peste 100 de milioane de euro pentru a evita diluarea participaţiei sale.

În 14 noiembrie, Astaldi a anunţat că principalul acţionar al companiei şi-a exprimat sprijinul pentru majorarea de capital. Familia deţine 69% din drepturile de vot.

Capital

GDPR

Hidroconstrucţia va executa lucrări de construcţii în Iordania, de peste 115 milioane de dolari

Hidroconstrucţia va efectua lucrări de terasamente speciale - 10.700.000 mc, dezvoltate pe o lungime de peste 10 km; lucrări de confecţii metalice (Staţie de pompare, instalări de conducte de diametre mari, legături, by-pass-uri); lucrări necesare aducţiunii a apei (canale deschise protejate); lucrări de supraveghere a comportării în timp a construcţiilor (aparatură de măsură şi control, reţea de monitorizare); lucrări mecanice (pompe de mare putere, difuzoare, branşamente); lucrări electrice (alimentarea cu energie electrică a staţiei de pompare); lucrări de arhitectură; lucrări de organizare de şantier (drumuri, rampe, spaţii de depozitare materiale pentru umpluturi, spaţii de cazare, ateliere auto, amenajări cariere).
În 24 octombrie 2017, Hidroconstrucţia a primit scrisoarea de acceptare din partea companiei iordaniene, privind adjudecarea contractului, în 31 octombrie a fost semnat contractul cu autoritatea contractantă, iar lucrările au debutat în 21.11.2017.
Compania românească a primit documentaţia de atribuire pentru licitaţie în ianuarie 2017, în luna aprilie a fost transmisă oferta în valoare de 115.500.000 USD, iar în perioada de evaluare a ofertelor, reprezentanţii companiei iordaniene au vizitat în două etape lucrări similare ale antreprenorului român, executate sau în curs de execuţie.
Compania Arabă a Potasiului din Iordania a început exploatarea potasiului în situl Safi în 1983, folosind un ansamblu de lacuri artificiale expuse radiaţiei solare ce determină evaporarea apei şi utilizarea materiei solide în vederea extragerii acestui element. Apa este adusă cu ajutorul unei staţii de pompare prin canale de alimentare din Marea Moartă.

Bursa.ro