Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Au fost prea ocupati sa conteste licitatiile pe OM600.
Poate ar fi cazul sa vedem si ceva penalizari pentru intarzieri.
Nu e statul partener serios, dar nici constructorii nu sunt usa de biserica.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ciprianul

^ De ce in alte tarii Strabagul face treaba si la noi nu? Nu se pune un semn de intrebare? Undeva e o buba. La multi ani pt toti userii API.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

adiarc

Motivul e f.simplu...ce oferi asta primesti.....proiecte prost pregătite,angajați CNAIR neprofesioniști,birocrație care trenează cu lunile ( in cel mai bun caz )...SF-uri..care mai degrabă sunt Science Fiction ,decat studii de fezabilitate....

Asta e f.trist..pentru ca de câțiva ani ( exemplul cel mai bun fiind UMB ),principala chestie care putea duce la buna finalizare a unui proiect era constructorul...toate celelalte fiind nebuloase cu mari deficiente,...daca si constructorul începe sa scârțâie...e nașpa....proiectele vor merge din rău in mai rău.

Primul pas e un CNIR profesionist care sa aiba pregătirea,deconectarea totala de politic si astfel pârghiile sa ofere proiecte bine pregătite ,sa nu mai avem astfel parte de constructori de categoria 2 si 3 ( sa vina giganții si la noi ) si care in cazul unor abateri sa aplice la virgula penalitățile din contract
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Ciprianul, eu as pune întrebarea chiar mai general: de ce aproape orice alta companie serioasa de constructii reuseste sa faca treaba in alte parti, dar la noi dau chix?

Bine, acum nu e cazul, ca au cam plecat toate.

Ma gandesc la Colas, Vinci, Bechtel. Hochtief, Skanska si altii nici nu se gandesc sa lucreze cu statul roman. In curand vom ramane si fara Strabag, Astaldi, Max Bogl, Porr.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Granata06

Surpriză: Euro Construct Trading `98, al 3-lea mare constructor local, controlat de Sorin Vulpescu și Dan Beșciu, proprietarul restaurantului Golden Blitz, a intrat în insolvență

Compania Euro Construct Trading `98, controlată de Sorin Vulpescu și Dan Beșciu, ultimul și proprietar al restaurantului Golden Blitz din Capitală, a intrat în insolvență din cauza datoriilor către furnizori, compania fiind profitabilă în fiecare an, dar ajungând, conform datelor analizate de Profit.ro, la un total de restanțe către furnizori de peste 371 milioane lei.

sursa: https://www.profit.ro/must-read/surpriza-euro-construct-trading-98-al-3-lea-mare-constructor-local-controlat-de-sorin-vulpescu-si-dan-besciu-proprietarul-restaurantului-golden-blitz-a-intrat-in-insolventa-17890318?source=biziday

Nici o supriza pentru cei care urmaresc activitatea lor.
Dupa cum spuneam acum cateva zile...sunt cam out...da stiu...insolventa nu inseamna faliment insa sa fim realisti si sa spunem lucrurilor pe nume....nu au cum sa continue pe ST2.

Ionut

Chiar daca nu vor continua pe ST2, avem semnale (neoficiale deocamdata) ca Aktor preia partea lor si vor sa duca la bun sfarsit contractul. Nimic nu este sigur. Vom vedea ce se intampla.

infraAdi_ro

S-a scris despre compania Tehnic Asist ca ar fi capabila pentru constructia unei autostrazi(de ex centura Bacau).Eu am lucrat impreuna cu ei aprox 2 ani jumatate la aeroportul Suceava,Tulcea,reabilitarea DN Moisei-Borsa.Consider ca nu este capabila sa execute singura un contract de autostrada asa mare,nu are destui oameni pregatiti si nici utilaje suficiente si cel mai important nu are forta financiara sa execute cateva luni lucrari pe banii lor pana factureaza si apoi sa poata primii banii de la Cnair.

In plus daca pica "sprijinul de sus" compania se duce la vale...la fel ca si Tel Drum(stiu exact ce spun).Dar in viitor probabil vom auzi de aceasta firma mai mult...
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dumbravaandrei

Tot ce am spus e ca unde s-au apucat de lucrari le-au terminat la timp si le-au facut de calitate. Departe tare de TelDrum. Din cate stiu nici cei din "Big League" nu au chiar toate utilajele de asta lucreaza in asociere cu alte companii.


Ionut

Ofertele pentru lotul 1 arata rau, foarte rau. :( Stie cineva mai multe despre Nurol? Vad ca au ceva proiecte destul de tari facute.

Dominik

Dupa ce arata pe site-ul lor, turcii au realizat niste proiecte colosale, ce se vede acolo, o recomanda ca si companie serioasa
You're in Steelers Country

dr4qul4

interesant ca Strabag a ofertat aici, desi e pe OMT600!!
Probabil si-au dat si ei seama ca au fost cam singurii care au avut de pierdut.
UMB-ul continua sa se arunce. Sa vedem cate vor castiga. Nu cred ca pot gestiona mai mult de 3 loturi in acelasi timp.

Totusi, am o intrebare: cine e VIAROAD SRL de a depus oferta de una singura?

PS. NGC, exact asta am vrut sa spun si eu, insa ma uita la HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D si nu par deloc de neglijat. Probabil au fost subcontractori la majoritatea autostrazilor croate
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

^^ Si EKO aveau poze frumoase pe pagina lor web. Orice constructor care vine prima oara pe piata romaneasca trebuie sa dovedeasca intai ca e capabil sa se descurce si aici. Si apoi mai discutam daca e serios sau nu. Pana atunci avem tot dreptul sa avem emotii cu cei noi.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ActiON_

VIAROAD pare cam dubioasă...
Am găsit asta: https://www.listafirme.ro/viaroad-srl-23061953/

Trimis de pe al meu NEM-L21 folosind Tapatalk


NGC

Quote from: dr4qul4 on February 19, 2018, 09:37:20 PM
ma uita la HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D si nu par deloc de neglijat. Probabil au fost subcontractori la majoritatea autostrazilor croate

Intrebarea este daca pot tine pasul cu CNAIR si daca pot pregati o oferta care sa fie admisibila. ;)