TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hvm

Pentru ca pentru multi faptul ca e un pieton pe trecere nu prea inseamna nimic fiindca nu este el cel ranit, dar cand trecerea e cu 10 cm mai sus si isi rupe roata daca trece cu 90km/h atunci devina o chestie personala fiindca daca rupe roata nu mai merge cu masina o perioada si plateste "amenda" in cazul in care vrea sa circule iar. si la 4 amenzi din astea  mai bine renunti la masina ca nu cred ca mai ai ce face cu ea... asa ca o amenda si mai mare.

Trebuie sa ne amintim ca orice trecere de pietoni din localitate nesemnalizata ar trebui depasita cu o viteza de 30km/h. la viteza asta n-ai cum sa ratezi pietonii, dar majoritatea merg cu mult mai mult daca nu ii impiedica ceva sa o faca... Si ce ii poate convinge sa o faca in 100% din cazuri? un bumpter cat trotuarul la trecerea de pietoni... simplu.

Doar ca ... nu e asa de simplu. Acest lucru o sa afecteze major deszapezirea asa ca dpmdv nu prea poate fi pus in practica pe vremea noastra, dar functioneaza perfect in tarile cu clima mai simpla fara zapezi si gheturi mari..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vancouver

#106
@b1: Am spus, treceri cu semafor cu buton. Masura ridicarii era in plus fata de semafor, ca sa nu se treaca cu 80-100 km/h cand e verde. Dar nu insist. In Germania de exemplu trecerile de pietoni ridicate sunt foarte rare. Posibil sa fie problematice pentru vehiculele de marfa incarcate.
@hvm: corect, si deszapezirea poate fi o problema.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

poate fi aplicata si aici dar pentru a se respecta este nevoie de o camera radar la fiecare semafor. Ai trecut pe rosu, ai ramas fara permis.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

Organizarea de șantier de la pasajul Drajna, în incinta centrului de întreținere al A2 de la Drajna. Au apărut și câteva tuburi diametru mare, nu știu dacă fac parte din lucrare sau nu, vom vedea.










Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

#109
Știrea despre constituirea ADI (Asociație de dezvoltare Intercomunitară) între județele Galați, Brăila, Ialomița, Călărași:

https://www.administratie.ro/asociatie-de-dezvoltare-intercomunitara-infiintata-de-consiliile-judetene-galati-braila-ialomita-si-calarasi-pentru-infrastructura-de-transport/

QuoteASOCIAŢIE DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ, ÎNFIINŢATĂ DE CONSILIILE JUDEŢENE GALAŢI, BRĂILA, IALOMIŢA ŞI CĂLĂRAŞI PENTRU INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT
ian. 18, 2022 | Consilii, Organizatii, Servicii Publice

Consiliile judeţene Galaţi, Brăila, Ialomiţa şi Călăraşi au pus bazele unei Asociaţii de Dezvoltare Intercomunitară (ADI), pentru dezvoltarea infrastructurii de transport de interes strategic în această zonă a ţării, informează Biroul de presă al CJ Galaţi.

Potrivit sursei citate, este vorba despre o alianţă administrativă a celor patru judeţe pentru implementarea de proiecte majore în infrastructura de transport, sediul fiind stabilit la Galaţi, iar preşedinte a fost ales preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi, Costel Fotea.

Un prim proiect care va fi coordonat de către noua asociere administrativă este construirea unui drum TransRegio Galaţi – Brăila – Slobozia- Drajna – Autostrada A2 – Chiciu, în parteneriat cu Ministerul Transporturilor.

,,Este practic o alianţă administrativă pentru dezvoltarea acestei regiuni a ţării. Împreună, vom elabora, coordona şi implementa proiecte majore în infrastructura de transport şi vom atrage fonduri, europene sau de la bugetul de stat, pentru dezvoltarea economică a celor patru judeţe, inclusiv prin atragerea de investitori. De aceea, vom fructifica orice şansă de conectare a regiunii la marile reţele de transport. Această alianţă a fost constituită pentru că vrem să profităm de orice oportunitate de a creşte nivelul de trai, de a progresa şi de a dezvolta aceste comunităţi. Cu toţii ne propunem să facem mai multe şi mai bine pentru comunităţile pe care le reprezentăm", a declarat Costel Fotea. AGERPRES

Detalii în hotărârea CJ Galați disponibilă aici: https://www.cjgalati.ro/images/stories/hotarari2021/ph1061-130122.pdf

RaduG

#110
Și știrea de pe pagina de personalitate publică FB Sorin Grindeanu, despre ce s-a întâmplat pe 11 ian https://www.facebook.com/grindeanusorin/posts/608333240647984

QuoteSorin Grindeanu

Am discutat la Drajna cu reprezentanții CNAIR și ai constructorului, cu ocazia predării amplasamentului pentru Pasajul denivelat peste calea ferată.
🚧 Întregul proiect va avea o lungime de 3 kilometri din care pasajul denivelat are 305 metri.
📌Valoarea contractului, finanțat din fonduri europene este de 98, 12 milioane de lei (fără TVA). Constructorul, S.C. Arcada Company S.A. trebuie să finalizeze lucrările în 18 luni.
✅Pasajul va îmbunătăți condițiile de circulație pentru traficul de tranzit pe mai multe relații:
- Municipiul Slobozia
- Județele Brăila și Galați                                                                                                     
- Județul Tulcea
- Frontiera cu Ucraina și cu Republica Moldova





Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

Încep să apară și declarațiile CJ-urilor de pe traseu, azi ialomița:

,,IALOMIȚA, PARTE ÎNTR-UN MEGA-PROIECT DE 500 MILIOANE EURO"

https://infoialomita.ro/ialomita-parte-intr-un-mega-proiect-de-500-milioane-euro/

QuoteIALOMIȚA, PARTE ÎNTR-UN MEGA-PROIECT DE 500 MILIOANE EURO
18 IANUARIE 2022 IALOMITA INFO BRĂILA, CALARASI, CENTURĂ OCOLITOARE, CNAIR, DRUM EXPRES, GALATI, GALAȚI - CHICIU, GOOGLE, IALOMITA, MARIAN PAVEL, PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ, PROIECT, SLOBOZIA, TRAFIC
IALOMIȚA ESTE PARTE ÎNTR-UN UN PROIECT COMUN CU ALTE TREI JUDEȚE DIN DOUĂ REGIUNI DE DEZVOLTARE, CĂLĂRAȘI, BRĂILA ȘI GALAȚI.
Ialomița și-a dat acordul în cadrul unei ședințe de îndată a Consiliului Județean pentru a face parte dintr-o Asociere menită a obține finanțarea pentru un drum expres ce va lega municipiul Galați de punctul de trecere cu bacul de la Chiciu, județul Călărași.

Ideea Asocierii dintre județele Ialomița, Călărași, Brăila și Galați a pornit de la anunțul ministrului transporturilor, cel care a comunicat că CNAIR (Compania națională de administrare a infrastructurii rutiere) nu mai poate gestiona multitudinea de proiecte de infrastructură pe care le are.

În aceste condiții, reprezentanții celor patru Consilii Județene au hotărât de comun să facă această asociere între cele patru entități administrativ-teritoriale pentru proiectarea și depunerea proiectului de realizare a drumului expres Galați – Chiciu.

MARIAN PAVEL: ,,PENTRU NOI AR FI EXTRAORDINAR, AM SCOATE TOT TRAFICUL DE TRANZIT DIN MUNICIPIUL SLOBOZIA"
Marian Pavel, președintele Consiliului Județean Ialomița, consideră că viitorul drum expres este foarte important mai ales pentru municipiul Slobozia.

,,Noi trebuie să scoatem tranzitul din municipiu. Dacă cele două sensuri giratorii și podul rutier de la Bora ar deservi doar Slobozia și localitățile limitrofe nu am avea nicio problemă. În schimb, în momentul în care va fi funcțional pasajul de la Drajna și se va termina podul dintre Brăila și Galați traficul de la intrarea în Slobozia se va bloca.", este de părere Marian Pavel.

Viitorul drum expres va avea o centură ocolitoare a municipiului Slobozia în zona de nord a localității, un pod peste calea ferată și peste DN 2A și ieșire în zona fostului complex de creștere a animalelor de la Gheorghe Lazăr, drum ce va face apoi legătura cu DN 21 în zona AMONIL.

Sunt foarte optimist în ceea ce privește realizarea drumului expres Galați – Chiciu pentru că nu avem altă șansă pentru a rezolva problema de trafic din Slobozia. (Marian Pavel, președinte Consiliul Județean Ialomița)

Investiția se ridică, conform primelor estimări, la cel puțin 500 milioane de euro și reprezintă cel mai mare proiect ce se va finanța în România pe o asociere de patru județe.

,,Este un proiect de durată, probabil doar proiectarea va dura minim un an, orizonul de așteptare în ceea ce privește execuția fiind 2024 dacă toate lucruri merg așa cum trebuie.

Județul Ialomița nu a avut niciun fel de pretenție în ceea ce privește președinția Asociației, pe noi ne interesează doar ca această asociere să funcționeze și să realizeze cât mai repede proiectul prins în Planul Național de Redresare și Reziliență.", a mai spus președintele Consiliului Județean Ialomița. (FOTO: Google)


RaduG

În cel mai dulce stil pupincuristic posibil ever, azi CJ Călărași. Epic:

https://atitudineadincalarasi.ro/vasile-iliuta-si-autoritatile-din-patru-judete-vor-sa-construiasca-o-sosea-moderna-pe-ruta-calarasi-galati

Pentru că articolul e protejat la copy-paste, iată un print screen:





Powered by API/PUM imgur uploader

Xed

Let me help you :D

Quote
Vasile Iliuță și autoritățile din patru județe vor să construiască o șosea modernă pe ruta Călărași – Galați

Necesitatea construirii a două benzi pe sens pe DN21 Călărași – Drajna a fost subiect de presă care preluat de consilierii județeni și președintele Vasile Iliuță a decis asocierea cu patru județe  ( Galați, Brăila, Ialomița și Călărași) pentru realizarea unui drum expres între Galați și Drajna-Autostrada Soarelui (drum TransRegio Galați – Brăila–Slobozia (Ialomița)- Drajna –Autostrada A2 -Chiciu (Călărași).

Sediul asociației consiliilor județene pentru proiectul de extindere și modernizare a drumului dintre Chiciu – Călărași – Drajna – Galați va fi la Galați. În funcția de președinte a fost ales Costel Fotea, președintele Consiliului Județean Galați. După ce vor realiza studiile de fezabilitate/ oportunitate, proiectarea drumului  cei patru președinți de Consilii Județene vor depune proiectul la Ministerul Transporturilor care apoi îl va depune la UE pentru finanțare. De menționat implicarea președintelui Vasile Iliuță și deputatului Coarnă Dumitru pentru a convinge pe Sorin Grindeanu-ministrul transporturilor de necesitatea realizării a unui astfel de proiect la dezvoltarea localităților tranzitate din jud. Călărași – în condițiile crizei tranzitate și sărăciei pentru alocarea fondurilor.

Sunt numeroase proceduri, pentru început avem nevoie de o firmă care să stabilească traseul și numărul de kilometri de pe viitorul drum. O să dureze câteva luni, la toamnă vom avea aceste informații. În cel mai optimist scenariu, contractul pentru realizarea drumului ar putea fi semnat în 2023. Astfel, lucrările să înceapă în 2024...

TibiV

Vai de mama lui... a manualului de limba română...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

Pasajul Drajna, primele activități, s-a marcat traseul, s-a început decopertarea etc. Poze 22.01.2022










(GPS)






Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG


milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

RaduG

Au început să apară primele grinzi, depozitate în incinta CIC Drajna de pe A2, au început și lucrările în zona viitorului giratoriu de la sud.








Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

Șantierul pasajului Drajna 31.01.2022, în dreptul satului s-au adus țevi metalice de diametru mare, probabil încep relocările de utilități.

















Powered by API/PUM imgur uploader