TR71 "Ister" Brăila-Slobozia-Chiciu

Started by RaduG, May 23, 2021, 11:49:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Whyse1

https://obiectivbr.ro/content/2022-anul-investi%C8%9Biilor
Un comentariu al președintelui CJ Brăila:

QuoteChiriac a mai semnalat că de o importanță majoră pentru dezvoltarea județului nostru sunt cele trei drumuri care vor lega Brăila de restul României și care vor crea oportunități pentru investitori: Drumul Expres Galați-Brăila-Buzău, Drumul Expres Brăila-Focșani și Drumul Expres care va face legătura cu A2.

"Am demonstrat că nu suntem căpoși. Am semnat această asociere între județele Galați, Brăila, Ialomița, Călărași pentru efectuarea Drumului Expres, tot cu regim de autostradă, Galați, Brăila, Viziru, Însurăței, Bărăganu, Ialomița, Drajna, Chiciu. Sperăm să ne lege cât mai mult de Autostrada A2. Și prin această infrastructură dezvoltată, vor veni și investitorii. Pentru că asta doresc. Timp cât mai scurt către căile de acces spre celelalte orașe mari sau de ce nu, Portul Constanța", a mai precizat acesta.

RaduG


RaduG

FB Marian Pavel, președinte CJ Ialomița

Quote🤝În prezența ministrului Transporturilor și Infrastructurii, domnul Sorin Grindeanu și a colegilor mei, președinții consiliilor județene Galați, Brăila și Călărași, am semnat protocolul de colaborare dintre C.N.A.I.R. și "Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru infrastructura de transport, în zona de Est și Sud", pentru elaborarea documentațiilor necesare realizării drumului expres TransRegio care va străbate cele patru județe implicate: Galaţi – Brăila – Slobozia (Ialomiţa) – Drajna – Autostrada A2 – Chiciu (Călăraşi).
➡️Lucrarea este evaluată la aproximativ 500 de  milioane de euro și reprezintă cea mai mare investiție a unei asocieri dintre consiliile județene. Drumul expres va avea peste o sută de kilometri şi va lega oraşul Galaţi de Autostrada Soarelui.
Sunt convins că acest parteneriat administrativ va duce la dezvoltarea regiunii noastre și reprezintă o oportunitate de a menține județul nostru conectat la marile rețele de transport.

Poze din postare:

















Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

Am cerut proiectul tehnic al pasajului Drajna la CNAIR, mi s-a dat cu flit elegant. Ar trebui schimbată legea achizițiilor publice, să nu mai existe asemenea derogări de confidențialitate, decât dacă mă rog e mare secret mare, gen securitate nucleară, etc.

Nu mi se pare normal să nu am acces la un document plătit de mine. E al meu.








Powered by API/PUM imgur uploader

alin2pas

E (mai) bine și așa rău cum e. Ne mai aducem aminte și de vremea cucului, când nici așa ceva nu se putea afla.

NGC

^ Informatiile de mai sus nu sunt noi si sunt deja publice.

^^ Mai asteapta 1-2 luni pentru ca sa fie platita proiectarea (poti intreba cand e platita tot in baza legii 544/2001) si apoi poti cere din nou proiectul tehnic.

RaduG

10.02.2022 a fost adusă o foreză de diametru mare, continuă relocarea de utilități.




















Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

Șantierul pasajului Drajna 15.02.2022. Poza cu totemul Arcada e mai veche.


























Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

Si mai spunem ca n-avem infrastructura: unde sapi dai de utilitati, cabluri si conducte. Nu tragi o linie de cativa km aiurea pe harta sa nu trebuiasca sa muti niste tevi.  :lol:

alin2pas

Problema e că atunci când le cauți nu știi exact unde le găsești, că firmele cărora le aparțin de multe ori nu au planuri exacte cu aceste rețele.

Sionut


https://canalsud.ro/pasajul-drajna-a-inceput-ansamblarea-la-sol-a-lucrarii/?fbclid=IwAR0iizJ-Qu9l8-Z6luNhgW64g4GWRc5oZACoj3ZvaptlupRTuVv3w-bRSgw


" Luni, 14 februarie, au început lucrările pasajului de la Drajna, la fața locului fiind prezent și Sorin Vrajitoru, secretar de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al vicepremierului Sorin Grindeanu.

"Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a semnat în urmă cu 30 de zile autorizația de construire a Pasajului de la Drajna și a fost predat către constructor amplasamentul.
Astăzi (n.r. luni, 14 februarie) este o mare bucurie pentru mine și pentru călărășeni să ne aflăm pe acest șantier, lucrările decurg într-un ritm alert iar obiectivul, din punctul meu de vedere, trebuie să fie finalizat mai devreme decât termenul stabilit în autorizație, a declarat pentru CANAL SUD Sorin Vrăjitoru.

Investiţia în valoare de 133 milioane de lei, finanţată din fonduri europene, are ca dată de finalizare sfârşitul anului 2022.

Construcţia supraterană va avea o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe aproximativ 300 de metri."


RaduG

#132
17.03.2022




























Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG

29.03.2022 Se turna radierul pilei de la sud de CF.

























Powered by API/PUM imgur uploader

jalemare

𝗜𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗳𝗼𝗿𝘁𝗮 𝗮𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗱𝗲𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹𝗮𝘁 𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿𝗶𝗼𝗿 𝗗𝗡 𝟮𝟭 - 𝗗𝗿𝗮𝗷𝗻𝗮 (𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗥𝗲𝗴𝗶𝗼 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮 - 𝗦𝗹𝗼𝗯𝗼𝘇𝗶𝗮 - 𝗖𝗮𝗹𝗮𝗿𝗮𝘀𝗶 – 𝗖𝗵𝗶𝗰𝗶𝘂)
Reamintim că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de 11 ianuarie, anul acesta.
Este vorba despre realizarea unei supra-traversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.
✔️ Dintre cei 214 piloți necesari pasajului, s-au forat, armat și turnat deja 57.
✔️ De asemenea, până acum s-au executat 45% dintre coloanele de balast necesare consolidării terenului de fundare, respectiv 902 dintre cele 1969 de coloane. Acestea au diametrul de 500 de mm și adâncimea de 9m.
✔️ Se lucrează la devierea celor 2 conducte de apă cu diametrul de 1000 mm, pentru a permite realizarea pasajului.
✔️ A fost armat, cofrat și turnat primul radier, care se află între CF și DN3. Și se lucrează la realizarea armării a încă două radiere.
Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.
Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea acesteia, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.

Facebook - Irinel Scriosteanu