News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Trist dar se pare ca necesar. Daca altcumva nu merge.... Sincer spun ca nici nu mai stiu ce informatii ai cerut Ionut dar ma uit eu in spate.

Oricum a trecut mai bine de un an de cand au incheiat forajele din jurul Fagarasului si de atunci se stabileste varianta optima de traseu.  :(( :(( :((  Zici ca taie Himalaya autostrada asta. De la Fagaras la Avrig e campie. Ce noroc pe ei ca au gasit zona Bradu motiv de intarziere si negocieri.

Intre timp pot sa va spun ca traficul pe DN 1 in Fagaras e semnificativ mai mare anul acesta decat in anii trecuti. Locuiesc exact  langa DN si stiu ce spun. Nu cunosc motivele, dar pe timpul zilei se aglomereaza tot mai mult. Noaptea e ok.

Ionut


pasadia

@Silviu: las' ca vine luna august si va fi un "stand still" complet in Fagaras, cu ambuteiaj din Sambata pana in Sercaia. Anul trecut am facut o singura data ocolul pe drumul de sub munte (DJ104A), dar anul asta cred ca voi alege varianta aia de fiecare data. Sper macar ca au mai nivelat peticele de pe ea, caci marcaje nu imi pot inchipui ca sunt.

Cat au trecut - 2 ani de la celebrele proiecte in regie proprie intre care era inclusa si centura Fagaras la nivel de autostrada? Si unii luau in serios acele comunicate humoristice...

SILVIUFG

Stai sa vezi ca drumul pe sub munte va intra in reabilitare completa.  Nu stiu exact cand vor demara lucrarile. Scuze de OT.

adiarc

pasadia...buna idee.....este clar ca in iulie si august...doar pe acolo si eu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Am castigat in instanta SF-ul pentru A13 (rapoarte intermediare)!!!

24.07.2018
Ora estimata: 12:30
Complet: C9 Fond-CA
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite acţiunea . Obligă pârâta să comunice reclamantei informaţiile solicitate prin punctul 7 din petiţia nr. 66/01.03.2018, respectiv documentele pentru proiectul Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu -Făgăraş şi anume Studiul de fezabilitate preliminar , dacă acesta nu a fost finalizat, precum şi toate rapoartele intermediare, respectiv toate documentele livrate până acum de către prestator ( dintre cele care trebuiau livrate). Cu drept de recurs în 15 zile de la comunicare. Cererea de recurs se depune la sediul Tribunalului Bucureşti. Pronunţată în şedinţă publică, 24.07.2018.
Document: Hotarâre    24.07.2018

Lupta continua... CNAIR va face recurs.

Dagda

Au facut recurs? cand se va judeca?

Ionut

Au timp să facă recurs. Va voi anunta.

voicul

Odata cu ideea magica de A3 palnie spre B, A13 intra in carti.

Mie imi pare logica situatia (nu are CNAIR co**e sa se bage la tuneluri - deci in munti) deci A13 ar fi cat de cat lejer (pe langa munte) si ar fi si o continuare de A - nu sa mergi pe bucati de A.
N-am zis ca e normala si as vota oricand cu PISI primul pe lista.

Cum mai sta proiectul asta? Vreo noutate? Ceva avans la Fagaras?

SILVIUFG

Singurele care avanseaza in Fagaras sunt valorile de trafic de pe DN1.  E diferenta vizibila din ochi fata de acum 3-4 ani de ex. Si aici exclud luna august pentru ca in august peste tot e lume multa. Si totusi..... Sibiu-Fagaras e un proiect mort dar nedeclarat? Se poate interesa cineva? Pe undeva?  :D :D :D

Skynick

Am fost si eu pe Sibiu - Brasov acum doua saptamani. De la Vestem la Fagaras se merge practic in coloana. Dupa Fagaras este mai liber.

voicul

Din pacate marea realizare a actualui guvern va fi ... NIMIC.
0 proiecte incepute (si mai sunt 2 ani de guvernare!). Noroc ca mai termina din ele (din inertie).

Oricum A13 e departe de orice inceput.

SILVIUFG

Quote from: Skynick on August 30, 2018, 10:04:38 PM
Am fost si eu pe Sibiu - Brasov acum doua saptamani. De la Vestem la Fagaras se merge practic in coloana. Dupa Fagaras este mai liber.

Intre Fagaras si Brasov se circula cat de cat ok pentru ca nu sunt foarte multe localitati. Pana la Codlea in 50 de km sau cati ori fi, sunt 4 localitati. Iar de la Codlea la Brasov sunt 4 benzi.

horatiu.cosma

Corect Pasadia, public nu. Nepublic, de mai bine de un an exista un ping pong intre Jaspers si Consitrans pe variantele de traseu, analiza multicriteriala si criteriile din AMC. Miza: Consitrans nu vrea sa ia in calcul varianta cu tunel sub Popasul Bradu, desi are scor foarte bun si tot ii pune bete in roate penibile (demontate cu usurinta de orice copil de 10 ani cu umpic de logica, cu atat mai mult de Jaspers). De ce nu vrea Consitrans tunel? Dinozauri, IPTANA 1970, copy paste, fara tuneluri rutiere in Romania, nimic inovativ, lipsa proiectanti pentru tuneluri, dorinta de profit cat mai mare (continuati voi).

pasadia

Dar tu zici ca opozitia fata de tunel e a Consitrans, nu a CNAIR? Lucrarea din cate stiu prevede DOAR reactualizare de SF (nu e ca pe A7, si PT impreuna cu SF). Deci nu vad de ce ar fi complicat pentru marea asociere sa faca SF-ul cu tunel, doar nu trebuie sa faca ei investigatiile geo si alte lucrari care ar surveni ulterior.
Pe de alta parte: tot Consitrans era consultantul si pe OS3 cand venisera Impreglio cu masinaria pentru tunel. Si atunci or fi fost impotriva ei?

Si pe de alta parte: licitatie din 2014, contract semnat prin 2015, daca caut sunt convins ca o sa gasesc mesaje in care unii erau convinsi ca in 2018 vor fi lucrari pe bucata asta (ca solutie de avarie pentru a rezolva absorbtia). Sper ca optimistii de serviciu sa isi inghita vorbele si sa accepte ca nici in 2020 nu vom avea nimic in teren.

ps: Eu raman la parerea ca nu e neaparat nevoie de scurtatura tunel "Bradu". Eram perfect impacat cu ocolul pe la Boita. Dar sunt curios acum daca la Persani (atunci cand se va ajunge sa se puna problema) vor considera necesar tunelul...