Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

Stiri reale, nu prostii, gogosi si promisiuni fanteziste (ca in documentul de mai sus).

Pe surse, dar puteti lua cu 100% incredere: INCA NU S-A STABILIT TRASEUL FINAL pentru Sibiu-Fagaras. Rusine. RUSINE! Promisiunile autoritatilor erau ca in martie avem traseu. Dar na, ce mai conteaza inca o promisiune incalcata?

horatiu.cosma

Tot pe surse, cică varianta câștigătoare ar presupune un tunel  în zona Popasul Bradu, iar dinozaurii din proiectarea românească (Consitrans) care nu au auzit de tunele încearcă din răsputeri să pună bețe în roate acestei variante.

cricric

Tunel ca sa nu mai duca autostrada la sud de Talmaciu? Sa nu mai ocoleasca ca linia ferata?

SILVIUFG

Pai daca va fi nod cu A1 la Boita ce sa caute A13 pe la Bradu pe unde este deja DN1? Pe directia Fagaras-Sibiu autostrada ar trebui sa mearga spre sud de la Avrig pe directia Marsa-Racovita-Turnu Rosu-Boita. Eu asa am crezut....  :|

horatiu.cosma

Cel mai probabil s-au studiat toate variantele de conectare la A1 și s-a ajuns la concluzia că e mai economic (distanță mai mică pe direcția cea mai circulată Sibiu<->Făgăraș) ca A13 să înțepe A1 la Veștem, nu la Boița.

Ionut

Asta inseamna transparenta. Daca de la CNAIR e de asteptat, in cazul asta si Consitrans merita o bila neagra.

Europiu

Pai stati un pic: proiectul A1 aflat in evaluare nu prevede deja nod cu A13 la Boita? Sau nu e nimic batut in cuie?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

#457
Nu. Confunzi. Nodul Boita de pe A1, care este in licitatie, NU ARE NICIUN ELEMENT din A13. De fapt nodul Boita de pe A1 este "temporar", va avea breteaua desfiintata cand se continua drumul spre Pitesti (sectiunea 2). Este o conexiune asemanatoare cu nodul temporar de la Soimus.


pentium10

ce rost are un CIC aici daca nodul va fi desfiintat?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Nodul nu va fi desființat. Breteaua aia temporară va fi desființată/reconfigurata. Dar asta e discuție de A1, nu A13.

Dan027

#460
Quote from: Dan027 on May 15, 2017, 01:08:42 PM
Quote from: pasadia on May 15, 2017, 12:24:49 PM
...ma irita la culme dorinta de a cauta linii drepte ignorand problemele generate de traseul. Nu, nu vreau 5 km mai putin dar peste Hula Bradului, mi se pare o tampenie sa crezi ca e mai ieftina sau mai scurta executia in varianta asta!
Facem autostrazi ca sa scurtam durata de parcurs intre un punct A si un punct B. Nu vad de ce nu am alege varianta cea mai scurta tinant cont ca evolutia tehnica din prezent ne permite sa o realizam... In Italia de exemplu cand au facut autostrada Bologna-Florence au ales un traseu ceva mai ondulat pentru ca dpdv tehnic nu puteau sa faca ce au facut acum pe respectiva ruta in anii 60'.

Varianta cea mai scurta nu este peste Hula Bradului, si ar avea cu 15 km mai putin. "Castigul" pentru cei 15 km in minus ar fi vreo 10 min si 3l de carburant pentru fiecare camion si vreo 8 min si aproape 1l de carburant pentru fiecare masina. daca luam un trafic de 2 mii de camioane si 8 mii de masini pe zi => 2.000*10 min + 8.000*8 min = 84.000 min si 2.000*3 + 8.000*1 = 14.000l carburant ... la 1 euro pe litrul de carburant, intr-un an rezulta o economie de 5 mil euro numai din carburanti :)



L.E: Infine, discutia asta nu are sens daca deja s-a stabilit traseul autostrazii

Ce ziceam eu acum ceva timp  :p :p :p
Si distanta conteaza, si s-ar putea ca pret sa fie cam acelasi lucru ...

istvan78

Orisicum, nimic din nodul, sau seminodul ala prevazut pe A1 nu serveste interconectarii viitoare cu A13. Pozitia interconectarii A1-A13 e complet deschisa. Eu unul sper sa-si ia inima-n dinti si sa o stabileasca in zona Vestem. Asa e firesc, pt. ca fluxul Pitesti-Fagaras (defavorizat astfel) e cel mai mic dintre toate directiile de interconectare.

pasadia

#462
Stai linistit, si eu raman la aceeasi parere - gaselnita asta, de a renunta la nod in zona Boita pentru alte solutii, va ingropa proiectul. Asa cum si merita de altfel, fie-i tarana usoara!

Ps: tocmai mi-am adus aminte pe vremuri (SSC), cand observase cineva cat de multe rauri strabat tara Oltului si ar trebui traversate de Sibiu - Fagaras. Si deh, asta facea dificil si scump proiectul. No bun, acum tunel, ca sa fie groapa mai adanca.
@alecu - parca tu erai cel cu podurile, nu?

PS2: ca sa nu mai dau alt mesaj - va mai amintiti ACB-ul de la PiSI cu toate considerentele lui? Explicati-mi atunci cum pot da cifrele bine pe un proiect ce leaga un orasel de 30.000 de oameni (Fagaras)? Cum credeti voi ca se poate justifica investitia fara NIMIC clar pentru continuarea spre BV? Da, stiu AM POIM-ul e fortat sa accepte orice, dar sunt sigur ca va plesni la un moment dat si sper ca CNAIR-ul sa o incaseze. Ori faci analiza pana la Brasov (Codlea) si faci din asta proiect de sine statator (caci oricum orice alt proiect are peste 100 de km), ori ti se va zice la un moment ca acest proiect NU e justificabil economic.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

istvan78

^^ Nu pana la Brasov (analiza), ci pana la Bacau, sau Pascani. Evident ca A13 Sibiu-Fagaras n-are sens decat daca decidem ca trecem carpatii spre Bacau. Trafic de autostrada nu este si nu va fi oricum pe traseul asta. Doar prin decizie strategica.

Dan027

Quote from: pasadia on May 22, 2018, 04:35:15 PM
PS2: ca sa nu mai dau alt mesaj - va mai amintiti ACB-ul de la PiSI cu toate considerentele lui? Explicati-mi atunci cum pot da cifrele bine pe un proiect ce leaga un orasel de 30.000 de oameni (Fagaras)?

Pentru ca traficul de tranzit dinspre Brasov tot pe acolo trece, daca autostrada e pana la Fagaras nu inseamna ca brasovenii au interzis sa mearga pe ea cand merg spre Sibiu... hai sa nu exageram ...