Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alecu26

Primarul primește telefon sa aprobe.
Doar nu te aștepți ca Consitrans sa proiecteze un traseu de mai multe ori și sa cheltuie bani aiurea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marius.firtonea

Organizarea de santier Makyol de la Turnu Rosu evolueaza foarte rapid.









Powered by API/PUM imgur uploader

dargauda

CNAIR: cum va arăta lotul 4 al autostrăzii Sibiu–Făgăraș, între Sâmbăta de Sus și municipiul Făgăraș


The Romanian thx

tom_sawyer

Se mai știe ceva de Acordul de mediu pentru Făgăraș-Brașov? A trecut cam mult de când a fost pus în dezbatere publică.

WebSrc

Nu a fost emis nici pana acum.

danutzu_1069

La carioci si desene animate nu ne intrece nimeni....

A, stai, ala e facut de turci?

Konter

A mers bine proiectarea.

"Constructorii turci de la Makyol vor putea începe lucrări în valoare de peste 1 miliard de lei, pentru tronsonul 3 din Autostrada Sibiu – Făgăraș: Arpașu de Jos (DN 1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Etapa I, recent fiind emisă autorizația de construire.
Durata de execuție este de 36 de luni, calculată de la data începerii efective a lucrărilor.
Valoarea lucrărilor autorizate acum este de 1.285.360.692 lei, fără TVA.
Documentația tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC) a fost elaborată de Mega Muhendislik Mușavirlik AȘ București.
Contractul pentru proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Fagaras, Tronson 3: Arpasu de Jos (DN1) – Sambata de Sus (DJ 105B) a fost atribuit pe 24 august 2023 "
Sursa


pista_bacsi

Ce veste buna! Sper ca cei de la Makyol sa se apuce de treaba in primavara.

Ar fi perfect cand se va deschide sa se deschida impreuna cu lotul 4 aftfel ii vor distruge pe cei din Sâmbăta de Jos. Nu stiu daca Makyol pot duce 2 loturi in paralel. La fel de bine ar trebui colerate deschiderea lotului 1 si 2 ca sa nu distruga Avrig cu trafic de tranzit.

pasadia

Vor trebui să ducă 4 loturi in paralel, nu 2. Și nu pentru cei din Avrig și Sâmbătă mi-aș face griji ci pentru noi, ăștia care folosim DN1 între BV și SB și care vom avea parte de 2 puncte de intersectare cu șantierul A13 dintre care cel puțin unul va fi complicat căci presupune realocarea DN-ului (și va fi aglomerație în zona aia). Mă refer la nodul de la Cârța.

Și dacă vor fi deschideri partiale, atunci mă aștept să fie aici, la nodul asta. Adică fie Făgăraș - Cârța mai întâi și apoi Boita - Cârța, fie invers.

SILVIUFG

Uitandu-ne pe harta intregii autostrazi cred ca putem spune ca loturile 1 si 2 sunt ceva mai complexe. Sa zicem ca nodul de la Carta e comun (ar fi necesar in cazul ambelor deschideri descrise de Pasadia), pe loturile dinspre Sibiu avem nodul de la Boita care nu cred ca mai are nevoie de nici un fel de prezentare, pod peste raul Olt, 3 treceri peste CF 200 Sibiu-Fagaras, trecere peste DN1 in zona Sarata. Pe partea celalata (loturile 3 si 4) nimic spectaculos, sunt 4 noduri in loc de 2 dincolo, dar care nu se compara niciodata cu nodul de la Boita. Plus un teren plat care nu ar trebui sa puna prea mari probleme. Om vedea...

pista_bacsi

#2966
Eu sunt mai sceptic ca vor duce 4 in paralel (desi sper ca pot). Nodul Carta/Arpasul de Jos e complicat dar pot devia DN1 fara sa distruga traficul pe bretele (de pe lotul 2) sau pe DJ105D (giratoriu -> DJ105D -> Autostrada -> bretea -> giratoriu).

Care este explicatia pentru "solutia" de la Scoreiu? Au ales drumul de piatra in loc de drumul asfaltat.





Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Probabil asa au dorit cei din Primaria Porumbacu pentru a maximiza ce pot obtine de pe urma proiectului - in viziunea lor castigul maxim fiind cat mai multi kilometri de asfalt, nu neaparat pe drumurile cele mai potrivite, indicate. Dar pe de alta parte as zice ca e indicat sa existe o traversare a autostrazii pe traseul direct dintre sat si gara.