Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

miahi

^^ Nu vreau sa par carcotas, dar tehnic sunt 2 viraje la stanga, Bucuresti - > Paraul Rece, Paraul Rece -> Brasov.

Colegul @zeckesan a punctat bine, oricat s-ar chinui nu au cum sa depaseasca Ciurelul...


rt25

Acolo nu-i problema niciodata din cauza celor care merg Azuga->Paraul Rece. In principiu, imediat la iesirea de pe pod ai ditamai parcarea asfaltata si poti depasi prin dreapta.

Iar traficul Paraul Rece -> Brasov e ca si inexistent, e neglijabil.

Vorba lui vancouver, au rezolvat Busteniul si nu stim noi ?

Altfel, pasajele alea din Sinaia vor fi o parcare frumoasa :D, la fel ca giratoriul suspendat din Predeal, o parcare supraetajata.

paullie


rt25

asta spun, ca datorita acelei parcari din drepta e un soi de turbo-giratie/banda de acumulare pentru viraj stanga acolo, ca ai loc de vreo 3-4 masini care se aliniaza sa faca stanga si tot poti sa le ocolesti prin dreapta.

Niciodata, dar niciodata nu a fost cazul sa trec usor prin Busteni si sa fie ambuteiaj in Predeal. Daca a fost ambuteiaj in Predeal, atunci a fost bara la bara pana dupa Busteni/invers

AndreiB

Ce risipa de bani colosala. Cat estimati ca o sa coste? Asa de comparat cu cate vagoane noi se puteau cumpara pentru CF.

Ionut

Am dat un scurt sincron la Digi24 live acum vreo 45 minute. Am zis in esenta ce ziceti si voi legat de acest giratoriu suspendat.

mirceaeliade

> Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu

cerere de finantzare. e vorba de segentul minuscul unde se trece de la 2+2 la 2+1 la 2+2 dinspre Ploiesti spre Sinaia.  nu se fac cozi acolo, dar un minim de confort la condus nu strica

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/completare-de-la-3-la-4-benzi-de-circula%C8%9Bie

nenea_hartia

^ O mare realizare pentru CNAIR, N-au trecut decât vreo 25 de ani.

danutzu_1069

#833
"Durata proiectului: 86 luni."

Adica 7 ANI.... (evident, cu perioada de garantie). Oare nu-i cam mult pentru 300m de DN??

Si inca o goanga (dupa parerea mea):
" Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020"

Adica incepi proiectul in 2023, si ai durata proiectului pana in 2030 si vrei finantare pe in program care cu indulgenta se incheie in 2020+cativa ani???
Pe bune?

zeckesan

Valoarea totală a proiectului este de 2.766.697,04 lei

Oare cât din suma asta este costul exproprierii?


TibiV

Quote from: mirceaeliade on January 25, 2022, 12:17:17 AM
> Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu

cerere de finantzare. e vorba de segentul minuscul unde se trece de la 2+2 la 2+1 la 2+2 dinspre Ploiesti spre Sinaia.  nu se fac cozi acolo, dar un minim de confort la condus nu strica

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/completare-de-la-3-la-4-benzi-de-circula%C8%9Bie

Hai sa punem ceva mai mult decat un link chior...

Quote
,,Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu"


COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 19.01.2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul ,,Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – proiecte noi de investiții, Axa Prioritara- Dezvoltarea unui transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Operatiunea- Cresterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă modernizarea infrastructurii de transport care asigură conexiunea la rețeaua TEN-T, în vederea creșterii accesibilității la oportunități de muncă.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
• fluidizarea traficului și creșterea vitezei de deplasare;
• mărirea confortului participanților la trafic;
• sporirea siguranței circulației;
• reducerea numărului de accidente;
• realizarea unei economii de timp în trafic prin reducerea blocajelor.   

Valoarea totală a proiectului este de 2.766.697,04 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de  Dezvoltare Regională – 1.987.595,61 lei, 15% contribuția proprie – 350.752,16 lei, diferența până la valoarea totală reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 86 luni.

Cod proiect 1152308.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Deci este vorba strict despre cererea de finantare.
Pentru a se putea consuma banii europeni pe POIM, conditia este ca beneficiarul sa faca ultima plata pana pe 31 decembrie 2023.
Termenul de garantie poate, evident, sa depaseasca perioada de aplicare a POIM, pentru ca in perioada de garantie lucrarea este deja finalizata. Asa este pe toate proiectele europene - ca daca iti da constructorul 15 de garantie doar nu o sa zici "Nu, mersi, imi ajung 7 ani"...

Nu uitati ca pe POS-T pentru multe proiecte s-au facut cereri de finantare chiar si dupa terminarea lucrarilor, doar ca sa "absorbim" cat mai mult din fondurile UE necheltuite.

Mai interesant ar fi sa aflam in ce stadiu este licitatia pentru proietare & executie... S-a publicat macar anuntul?...

Quote from: zeckesan on January 25, 2022, 08:50:30 AM
Valoarea totală a proiectului este de 2.766.697,04 lei

Oare cât din suma asta este costul exproprierii?

Pai uite ce zicea economedia in aprilie 2021 https://economedia.ro/fluidizare-pe-valea-prahovei-dn-1-se-largeste-la-cornu-pe-o-lungime-de-doar-300-de-metri.html#.Ye_HB-pByUk
Quote
Pentru extinderea carosabilului, Ministerul Transporturilor a prezentat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru exproprierea terenurilor proprietate privată, fiind vorba despre patru imobile, intravilan, cu o suprafaţă totală de 587 mp şi un cost estimat de 26,3 mii lei.
....
,,Pentru realizarea obiectivului de investiție ,,Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN 1 km 95+100 – 95+400, în localitatea Cornu", indicatorii tehnico – economici au fost aprobați prin Ordinul transporturilor nr.1057/16.07.2019. Documentația tehnico-economică privind coridorul de expropriere al lucrării a fost avizată de către Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Prahova", anunţă ministerul Transporturilor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sealand01

Aveti idee de traseul centurii Busteni, am un teren acolo si din ce vad pe internet ar trece foarte aproape. Inteleg ca centura desparte practic statiunea de castel ceea ce mi se pare o prostie imensa

NGC

Quote from: TibiV on January 25, 2022, 12:13:50 PM
Mai interesant ar fi sa aflam in ce stadiu este licitatia pentru proietare & executie... S-a publicat macar anuntul?...

Contractul pentru licitatia [SCN1087896] "Servicii de proiectare fazele P.A.C.+P.T.E.+A.T. si Executie lucrari inclusiv servicii cadastrale si intabularea coridorului de expropriere pentru obiectivul: " Completare de la 3 la 4 benzi de circulatie a sectorului de pe DN1 km 95+100 – km 95+400 in localitatea Cornu "" a fost atribuit inca din Octombrie 2021 catre asocierea IBB-HIB ROMANIA + AUTOTEHNOROM + VENTOR GRUP CONSULTING.

Earthchild

Sper ca anul asta sa si adauge banda a 4-a. Dupa 30 de ani de balbaieli si incompetenta birocratica.