Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

slartibartfast

De adăugat la variantele discutate mai sus, una intermediară. Ca îmbunătățiri, necesită o centură stil Rădăuți pentru Găești și o reabilitare a acelui DJ prin Râncăciov până la Dragomirești, care ocolește la distanță mare Târgoviște. De la Găești spre Dragomirești și varianta prin Cobia este comparabilă ca timp.





Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

da, stiu ce zici, am fost recent la Targoviste si pe traseul ala... ce sa zic... cat te invarti ca un c***** in jurul Gaestiului, mergi linistit prin Pitesti... pana la Campulung drumul e incomparabil mai bun si mai liber...
In perioada asta e de evitat sa iesi de pe A1 pana la Pitesti, nodurile si drumurile de legatura sunt sub orice critica...

pasadia

Hai că se rezolvă problema cu sensul giratoriu de pe centura Ploiesti. Nu vor mai fi cozi acolo ci cu vreo 2km mai la nord. Detalii aici - https://www.arenaconstruct.ro/sens-giratoriu-intr-o-zona-neagra-de-pe-dn1/


Țării cat mai multe giratorii!

dr4qul4

CJ Prahova poate sa faca giratorii suspendate dar nu poate face un amarat de drum de 1,5 km care sa lege DJ155 de de pasajul acela care sta aproape degeaba?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pest1969

Pare un pret mic si o durata la fel de mica. Mai ca nu-ti vine sa crezi...
"Conform indicatorilor tehnico-economici, valoarea investiţiei se ridică la 9.477.110,66 lei (inclusive TVA), sumă ce va fi acoperită din bugetul judeţului. Durata lucrărilor va fi de patru luni"

https://www.arenaconstruct.ro/sens-giratoriu-intr-o-zona-neagra-de-pe-dn1/ .

Xenos

Ieri seara la 6 dupa-amiaza (pe ora noua) traficul in Sinaia era complet blocat spre Comarnic, coada de la intersectia varianta cu soseaua din centru, pe toata bucata aia de doua benzi se statea. N-am mai prins niciodata asa ceva. Riscand sa facem 1 ora si mai bine pana in Comarnic, am luat-o spre Targoviste, pe unde s-a circulat decent, lent, dar decent.
La ducere vineri blocaje mari pe centura Ploiesti la drumul dinspre Strejnic si la celebrul centru comercial.
Incapacitatea administratiilor succesive de la MT se vede pe DN 1 cel mai bine....dar nu, nu ne trebuie autostrada, nu ne trebuie centura la Comarnic, nu ne trebuie nicio solutie la Busteni, e bine si asa.

pasadia

^ pentru un sens giratoriu si suma (2 milioane de euro) si durata imi par imense. As putea sa imi inchipui ca include vreo solutie mai complicata legata de alimentarea cu energie electrica si iluminarea nodului, dar altfel mie imi pare scump si prea lung ca durata.

@dr4qul4 - eh, nu e terenul lor, nu concep si nu vor sa faca expropieri, deci nu exista cale sa faca ce vrei tu.

VladVulpe

Pentru bucata de 300m de pe dn1 la Cornu mai exista noutati cand va fi inceputa lucrarea de extindere la 2 benzi?

pest1969

Pai nu e doar sens giratoriu, e sens giratoriu suspendat.

pasadia

Nu, e sens giratoriu simplu. L-a pomenit @dr4qul4  pe cel suspendat de pe centura de nord a Ploiesti-uluu, dar aici pe DN1 va fi simplu, la nivel, după cum se deduce din lucrările enumerate.

Cristi N

Daca tot discutam de portiunea de DN1 din zona Ploiestiului tin sa amintesc si de situatia iluminatului.

Nu functioneaza deloc iluminatul pe pasajul de la Brazi si in giratoriul cu DN1A dinsprea Buftea. La giratoriul nou de la BricoDepot luminile sunt pe post de stroboscoape in conditiile in care este o lucrare noua de nici un an.   :bash:

RaduG

FB Irinel Ionel Scrioșteanu

QuoteAlături de Iulian Dumitrescu, preşedintele Consiliului Judeţean #Prahova, și de reprezentanții CNAIR am participat, ieri, la întâlnirea pentru descongestionarea traficului de pe Valea Prahovei.
Cred în comunicarea continuă cu autoritățile locale, în implicare și asumare, de aceea am explicat că este important să lucrăm împreună încă de la inițierea proiectelor, astfel încât să fie preîntâmpinate potenţialele inconveniente. Trebuie corelate proiectele #locale cu cele #naţionale, iar acesta nu este un deziderat, ci un mod de lucru pe care l-am demonstrat de când am venit la Ministerul Transporturilor. 
La discuţii au participat proiectanţii Autostrăzii Ploieşti–Braşov şi cei ai Centurii ocolitoare Azuga-Buşteni, primarul oraşului #Sinaia, Vlad Oprea, edilul de la #Bușteni, Mircea Corbu, precum şi reprezentantul Consiliului Judeţean #Braşov.








Powered by API/PUM imgur uploader

Aceeași întâlnire, din altă sursă, de data acesta și cu ceva detalii concrete:

https://ploiesti-brasov.ro/index.php/2022/01/11/intalnire-a-reprezentantilor-cnair-cu-cei-ai-autoritatilor-locale-din-zonele-care-sunt-pozitionate-pe-variantele-de-traseu-ale-obiectivului-de-investitie-autostrada-bucuresti-brasov/

QuoteÎntâlnire a reprezentanților CNAIR cu cei ai autorităților locale din zonele care sunt poziționate pe variantele de traseu ale obiectivului de investiție "Autostrada București – Brașov, Tronson Ploiești – Brașov"
11 ianuarie 2022Comunicate de presă

Marți, 11.01.2022, a avut loc o nouă întâlnire a reprezentanților CNAIR cu cei ai autorităților locale din zonele care sunt poziționate pe variantele de traseu ale obiectivului de investiție "Autostrada București – Brașov, Tronson Ploiești – Brașov".

În cadrul acestei ședințe, Prestatorul a prezentat participanților variantele de traseul studiate în cadrul documentației Analiză Multicriterială de Traseu Etapa 1, precum și corelarea acestora cu proiectele derulate de către CJ Prahova (VO Bușteni – Azuga, VO Comarnic, etc).

De asemenea, s-a stabilit ca proiectantul să realizeze o nouă analiză în ceea ce privește posibilitatea de realizare a unui nou nod rutier între Bușteni și Azuga, în zona Cimitirului Azuga, pentru conexiunea Autostrăzii Ploiesti-Brasov cu VO Busteni – Azuga și un nod rutier în zona DN 71.

După definitivarea analizei de către proiectantul acestui obiectiv de investiție, va avea loc o nouă ședință la sediul Consiliului Județean Prahova, în data de 25.01.2022.

La întâlnirea organizată la sediul Consiliului Județean Prahova au participat: Secretarul de Stat Irinel Ionel Scriosteanu din partea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, Iulian Dumitrescu, Președintele Consiliului Județean Prahova, Anna Maria Vasile, administratorul public al CJ Prahova, Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia și președintele Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Valea Prahovei", Mircea Corbu, primar al orașului Bușteni și reprezentanți din partea Consiliului Județean Brașov.

Din partea CNAIR SA au participat ing. Gabriel Budescu, director Direcția Tehnică, ing. Adrian Udeanu Sef de Departament, Alexandra Dumitrescu, Sef UIP Implementare, ing. Cristian Andrei, director Direcția Siguranța Circulației și Monitorizare Trafic.

Proiectantul a fost reprezentat de domnii Petre Ene și Ștefan Enache.

De asemenea, la discuții, au luat parte și reprezentanți ai IRIMAT CONS SRL, proiectantul obiectivelor derulate și implementate de către CJ Prahova.



GIV

de la Irinel Ionel Scriosteanu  de pe facebok, postare publica:

https://www.facebook.com/watch/?v=614129529816519

𝗥𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗹𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗮 𝗗𝗡𝟭𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟳𝟯𝗔 (𝗣𝗿𝗲𝗱𝗲𝗮𝗹 – 𝗥𝗮𝘀𝗻𝗼𝘃)
În Comisia Tehnico – Economică a Ministerului Transporturilor, am aprobat indicatorii pentru pasajul rutier, care va fi realizat la intersecția DN1 cu DN73A. Este vorba despre realizarea unui sens giratoriu suspendat, cu patru accese, poziționat deasupra intersecției existente. Din sensul giratoriu intra/se desprind 4 rampe care asigură fluidizarea traficului ce vine dinspre București/Brașov și se deplasează spre Brașov/Râșnov, respectiv rampa 1 București – Brașov, rampa 2 Brașov – București, rampa 3 București – Râșnov / Râșnov – București și rampa 4 spre Brașov.
INFO TEHNICE
Sensul giratoriu suspendat va avea o structură de rezistență de tip circular, continuă pe 6 pile, dispuse radial. Cele 6 deschideri vor avea tabliere cu structură mixtă oțel-beton. În sensul giratoriu circulația se va desfășura pe 2 benzi. Raza externă a sensului giratoriu va fi de 35 m, iar raza internă de 21,8 m. Gabaritul de liberă trecere pe sub sensul giratoriu va fi de 5 m.
Valoarea investiției va fi de circa 132,5 milioane de lei, cu TVA inclus, iar durata de execuție de 30 de luni.
Finanțarea obiectivului va fi realizată din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

vancouver

Doamne ce tampenie. La intersectia DN1-DN73A de la sud de predeal era suficient sa se faca un pasaj superior cu 1 banda de mers pe relatia Predeal spre Azuga (nord spre sud), care sa supratraverseze intersectia. Iar la sol o intersectie in T, in care cei care merg invers pe DN1 Azuga spre Predeal au banda separata, cei care merg de la Azuga spre Rasnov au prioritate, iar cei care vin de la Rasnov pe DN73A si fac stanga spre Predeal (extrem de putini) cedeaza trecerea celor care vin de la Azuga si merg spre Rasnov. Atat! La pret de trecere peste autostrada a unui drum agricol.

Asa:


Daca dificultatea cu largirea tablierului podului peste CF este prea mare, mutata toata intersectia cu 300-400m mai la nord. Nu de alta, dar si in varianta cu sens giratoriu suspendat e aceeasi dificultate: ori se modifica ceva rampe ale podului CF, ori se muta intersectia mai la nord. Dar personal, si vorbesc in calitate de inginer constructor, care am mai vazut la viata mea reparatii de poduri, as opta pentru pastrarea amplasamentului, ca sa nu fie nevoie de exproprieri aproape deloc, sa nu deranjam utilitati etc. Largirea primelor 2-3 grinzi ale podului CF si largirea tablierului peste ele nu e mare lucru si se poate face si sub trafic, daca e nevoie (dar exista varianta redeschiderii trecerii la nivel cu CF de sub pod pe o perioada limitata).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RaduG

Mi se pare mult mai elegantă și cu foarte mult mai ieftină soluția ,,vancouver".