Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dragosdimitrescu

Cum au ajuns la aceasta idee nastrujnica de giratoriu suspendat?
Viseaza ca se va descarca trafic de pe autostrada spre Predeal si o sa se incurce in traficul dintre Predeal sj Azuga?

naivu

++ @vancouver pt solutia simpla si eleganta. Ma ingrijoreaza cum, tocmai acum cand se lucreaza la un proiect serios pe CoBra, apar tot felul de alte proiecte, care au toate sansele sa complice/intarzie proiectul principal.
Nu zic ca nu ar prinde bine o centura la Busteni sau un nod denivelat la sud de Predeal sau mai stiu eu ce ameliorare pe la Comarnic, Azuga sau Rasnov, dar toate par facute fara sa ia in considerare  ca trebuie lasat loc si pt A3! Daca erau incluse din start in licitatia pt elaborare SF+PT, ca sa fie proiectate impreuna cu A3, ar fi eliminat riscul acesta.

pasadia


dr4qul4

Au luat-o razna cu giratoriile suspendate... astea sunt bune doar acolo unde ai un obstacol langa drum, cum e CF de langa DNCB.
In rest, un simplu pasaj si garatoriu la sol face exact acelasi lucru dar la 1/3 din pret si timp de 1/2 timp de executie.
Soluția lui vancouver are marele dezavantaj ca nu au de unde da copy-paste si ar tb gandita de la 0.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

@vancouver spre deosebire de tine noi traim in România. Si asta ne macina toti nervii  :lol:

pasadia

Dar as vrea sa inteleg cum a ajuns ideea asta, a proiectului giratoriul suspendat de la Predeal DEJA la nivel de aprobare in CTE? Cine a stabilit solutia, cine a facut calculele tehnice, cine a pregatit documentatia? Au facut intern, cei din CNAIR / DRDP, a fost vreun contract SF neobservat pana acum? CJ-ul din Brasov cumva (desi am mari dubii in privinta asta)? Pe cine puii mai trebuie sa injuram acum?

LE: acum observ ca in postarea lui Irinel e si un clip pe care apar numele celor de la Metroul SA si Italrom. Deci chestia asta chiar poarta semnaturi de proiectanti...

naivu

F bună întrebarea! Și cred că nu suntem singurii care nu înțelegem.

razvan96

Nu a fost deloc un contract neobservat, e unul din multele SF-uri licitate in 2020 si atribuite in 2021 pentru "îmbunătățiri" pe actualul traseu al DN1, a scris @NGC de ele. Licitatia a fost castigata de Italrom-MetroulSA. Teoretic ar mai trebui sa apara proiectele unor pasaje rutiere la intersecțiile Sinaia nord, Sinaia sud si strada Prahovei din Azuga. Au fost 4 SF-uri pentru pasaje rutiere si altele pentru pasaje pietonale.

Catalin M

Ce este absolut penibil este ca in 30 de ani nu au reusit sa faca o banda selectoare de viraj la stanga pe sensul dinspre Bucuresti lucu care ar ajuta la fluidizarea traficului. Intersectia a 2 DNuri  arata de anii 50 si ei se gandesc la giratoriu suspendat...

hefaistos

Acu' dacă am învățat-o pe asta cu giratoriile suspendate... Daca vorbim de siguranta se putea pune un semafor. Dacă vrem și fluenta soluția Vancouver. Dar asa, lasă că plătesc prostii din taxe și impozite.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

bgd77

La solutia propusa de vancouver vad o singura problema, care cred ca se poate rezolva totusi prin semnalizare: traficul care vine dispre Brasov spre Bucuresti acorda prioritate la cel care vine de pe DN73A spre Bucuresti.

naivu

E o problemă minoră, traficul dinspre DN73A e relativ mic, iar, dacă ar fi o problemă, se pot retrasa 10m de marcaj.

vancouver

Dupa ce o sa fie gata A3 nu o sa mai existe nici un "trafic" care vine dinspre Brasov spre Bucuresti pe DN1. Doar circulatie locala.

Afara de asta s-a rezolvat deja problema ambuteiajului din Busteni si nu am aflat eu? Adica despre ce discutam? Prin Busteni nu trec mai mult de 500-900 vehicule pe ora. Prin palnia desenata de mine cu o banda de la Rasnov care se uneste cu o banda de la Predeal trec oricum peste 1500 veh/ora, indiferent cine are prioritate.

Problema intersectiei DN73A / DN1 la Predeal este una singura: traficul pe DN1 de la Azuga spre Predeal trebuie sa astepte dupa cei care fac stanga in intersectie, care la randul lor cedeaza celor de pe contrasens. Ceea ce propun eu rezolva aceasta problema. Traficul Predeal -> Azuga si traficul Azuga -> Rasnov nu se mai intersecteaza. Alta problema acolo nu exista si nu e nimic altceva de rezolvat. 1. Identifici problema. 2 Rezolvi problema. Atat. Orice ban in plus e aruncat pe fereastra. Nu mai vorbim de intretinere in timp.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Sa punem si aici, sa se vada, cum vrea CNAIR sa rezolve un viraj la stanga:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

zeckesan

@vancouver - poate CNAIR vrea să participe la lupta pentru cel mai scump viraj la stânga din România, deși e greu să depășești costurile de la pasajul Ciurel