Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

Sunt 300 de metri de "banda" in plus. Ce minune crezi ca rezolva? Mai fac loc de 20 de masini cand se stationeaza in ambuteiaj?

TVlad

E cumva portiunea aia aflata inainte de virajul stinga spre drumul vechi prin Breaza? Vai, ce agasanta era pina sa invat ca e mai bine sa fentez ambuteiajul de la Comarnic mergind prin Breaza. Acum stiu ca odata ajuns la strangulatie, urmeaza sa fac stinga si scap de balamuc.

mirceaeliade

dinspre Ploiesti spre Bv e chiar intro-o curba usoara la dreapta (daca nu ma insel).  acolo unde spre munte se sugruma pe 100 de metri banda 1.  e cu ceva km inainte ca drumul sa se schimbe din 2+2 in 1baban+1baban

rt25

problema acolo e ca sunt 2 tipuri de soferi: cei care stiu ca urmeaza si cei care nu.

Facand de atat de multe ori drumul intotdeauna sunt pe banda care trebuie acolo si pericolele sunt 3:
- fie cel de pe B1 e surprins de ingustare si nu se asigura cum trebuie sau forteaza intrarea pe B2
- fie esti presat si sicanat de "sumahari" sa te dai la o parte de pe B2 care cred ca mergi degeaba pe B2
- fie esti surprins de masinile care fac stanga spre Breaza. Daca e aglomerat mai incolo in Comarnic, Waze ruteaza prin Breaza si atunci se umple banda de acumulare pentru viraj stanga si te trezesti cu masina pe B2

E genul de quick-win care nu intelegi de ce nu a fost facut acum 20 de ani. Street view cu nazdravania: https://www.google.ro/maps/@45.1414536,25.7046032,3a,75y,295.42h,60.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQF-bfWZbxfkP9KGmIaJrTA!2e0!7i13312!8i6656


TVlad

Eu ma intreb cum de a fost posibil sa apara asa ceva? De ce nu au facut cum trebuie de la inceput? Ce obstacol insurmontabil o fi fost acolo?

pest1969

Inteleg ca e o poveste de pe vremea lui Ceausescu cand cineva mai cu tupeu a refuzat exproprierea si s-a tinut tare.
Apoi, birocratia noastra a uitat de problema si uite asa am ajuns azi aici.
Cel putin asa imi aduc aminte ca am citit acum ceva vreme in ceva ziar local...

nenea_hartia

^ Extinderea DN1 la patru benzi între Câmpina și Comarnic s-a făcut prin 1999-2001 de către Ilbau (actuala Strabag), dar pe atunci nu se expropria ușor, iar beneficiarul lucrării era la fel de dezinteresat și incompetent ca și acum.

CAS

Intersecția Rutieră Sinaia
Grupul ITR, în parteneriat cu Metroul SA, lucrează intens la nodurile rutiere DN1 din zonele Sinaia, Comarnic și Predeal.

https://www.linkedin.com/posts/italrom-inginerie-internationala-srl_road-romania-engineering-activity-6894205097870442496-9eEI/

nirolf

Oare nu era mai bună îngroparea unei relații, decât măgăoaia asta de pasaj?

dr4qul4

cred ca e mai rapid asa. Oricum eu le dau un plus daca aleg solutia asta: uneori este mai bine sa denivelezi 1 singur sens pentru ca obtii exact aceleasi beneficii.
Ce buna era solutia asta la Predeal...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Subscriu la
QuoteCe buna era solutia asta la Predeal...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

zeckesan

QuoteAlternativa la ambuteiajele de pe DN 1 Valea Prahovei : Guvernul a aprobat indicatorii pentru modernizarea drumului județean pe Valea Doftanei Câmpina-Săcele/Lucrările durează trei ani și jumătate și costă 642 milioane de lei

CNI a realizat Studiul de Fezabilitate, iar după aprobarea indicatorilor tehnico-economici se va scoate la licitație contractul pentru execuție cu o durată de 42 de luni : ,,Ministerul Dezvoltării va moderniza o rută alternativă de transport între București și Brașov, prin Valea Doftanei. La propunerea Ministerului Dezvoltării, Guvernul a aprobat, în ședința de astăzi, indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea și modernizarea DJ 102I, Valea Doftanei (județul Prahova) – Brădet (județul Brașov). Reabilitarea și modernizarea drumului județean 102I se va realiza între km 37+620 și km 63+256,08, pe o lungime totală de 25,6 km, iar traseul se împarte în 2 tronsoane, astfel:

• tronsonul 1, aflat pe raza județului Prahova, între km 37+620 și km 50+820,38 (limita jud. Brașov), în lungime de 13,2 km;

• tronsonul 2, aflat pe raza județului Brașov, între km 50+820,38 și km 63+256,08, în lungime de 12,4 km.

Intervențiile în vederea asigurării viabilității DJ 102I au ca scop realizarea unei legături suplimentare între partea de sud și partea centrală a țării și, implicit, decongestionarea traficului intens de pe drumurile naționale DN1 și DN1A.Durata de execuție a obiectivului este de 42 luni, iar valoarea totală estimată este de 642.051.000 lei, din care MDLPA, prin Compania Națională de Investiții, va asigura 616.072.000 lei, diferența fiind suportată de Consiliile Județene Prahova și Brașov."

Comunicatul Guvernului nu precizează dacă după modernizare, Drumul Județean pe Valea Doftanei va avea și portanța necesară pentru camioane grele.

https://economedia.ro/alternativa-la-ambuteiajele-de-pe-dn-1-valea-prahovei-guvernul-a-aprobat-indicatorii-pentru-modernizarea-drumului-judetean-pe-valea-doftanei-campina-sacele-lucrarile-dureaza-trei-ani-si-jumatate-si.html#.YhYi0-hByUk

pasadia

Peste 100 milioane de euro intr-un drum care nu va folosi nimanui. La naiba, si daca ii bagau in Catedrala Neamului si erau mai bine investiti... Hei, dar suntem bogati, ne permitem orice.


Cristi N