Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

naivu

^Refacerea marcajului de la 1,5+1,5 la 2+1 este clar mai usoara decat latirea la 2+2.
Plus ca nu-mi place ideea de a lati Comarnic-Nistoresti inainte de a avea un plan cu viitoarea/posibila intersectie A3-DN1 de la Comarnic Sud

Xenos

Am venit câteva zile în zona Poiana Țapului - cu excepția zilei de duminică, de luni este jale mare, blocaj total dinspre Poiana Țapului de la 9 și până la 19 (abia acum nu mai văd coada pe geam, dar nu e exclus să fie totuși la intrare în Bușteni).
După mine, singura soluție viabilă este să se reia urgent proiectul de centuri ocolitoare la Bușteni și Comarnic. Este jale mare, mare de tot.

pasadia

La ora 16:30 era indicat 2:30 pentru circa 70 de km (Campina - Brasov). Cam dublu fata de un timp normal, cat de cat uzual. Dar e vacanta, asa ca toata lumea isi misca masina prin statiuni...

Xenos

@pasadia, tu ești brașovean, acesta este un drum vital de legătură între capitală și Brașov, orașul central al țării, iar via Brașov cu secuimea, chiar cu o parte din Moldova (Oituz etc.), cu Făgărașul, cu Tg Mureș și lista poate continua.
Un drum care nu face față unei banale vacanțe, un drum care nu mai deservește normal nici localitățile Sinaia-Bușteni-Azuga, permanent blocate (mai ales ultimele două) este o anomalie uriașă la nivel național și totuși nimeni nu face nimic să-i pună capăt, deși autostrada - evident și incontestabil necesară - este un avion, un ozn îndepărtat. Nu pot accepta explicații de tipul e vacanță, e clar extrasezon și totuși traficul de pe Zamora, de ex, era cel puțin la fel de rău ca astă vară. Trebuie făcut CEVA, iar pasajele rutiere/pietonale în discuție sunt aproape complet inutile în raport de blocajul din centrul Bușteniului, respectiv din Comarnic.

pasadia

Sunt pe deplin constient ca e anormal, dar vezi tu... nu am tot timpul rabdarea si nervii necesari pentru a purta fiecare lupta in parte. Sunt constient ca e o prostie aia cu pasaje suprapietonale sau unele propuneri absurde gen giratoriu suspendat de la Predeal). Nu pricep de ce pierdem timp aiurea cu varianta prin valea Doftanei sau centura dusa prin valea Prahovei la Busteni.

Si am si eu desenele propuse de Vinci acum peste 10 ani, cu tunelele calculate de ei la Sinaia, Busteni si Predeal. Daca am fi construit strict bucata Sinaia Sud - Predeal si tot am fi usurat viata multora enorm, dar... uite ca stam acum sa comentam prostii precum tunele la Ploiesti si costuri de 8 miliarde. Sau celebrele park&ride-uri si trenuri pendula sau alte ineptii de genul asta.

Xenos

Da, daca se licita Comarnic - Predeal (Azuga, chiar) rezolvam de mult totul.
Aia cu tunelele de la Ploiesti si Campina e o prostie si o ticalosie atat de mare, incat nici nu o pot comenta.

rocklee

Am si eu doua intrebari de om normal....de cand se tot lauda acesti iluminați...kKnair+MT+Primari...ca se va face aceste miraculoase centuri...
O alta întrebare...acest Dn...Valea Doftaei Brașov...se face macar 2+1...sau doar

Leo-Ph

Nu se face 2+1. O sa fie 1+1 si interzis traficului greu.

dumbravaandrei


Leo-Ph

posibil..acum 2-3 ani cand au luat initial in discutie eu asa am inteles... o sa fie jale in com.Valea Doftanei cu trafic greu

dr4qul4

Nu stiu cat trafic greu va merge pe acolo.
Mie serpentina de la baraj mi se pare mult mai abrupta fata de paraul rece/predeal/Cheia. Noroc ca este scurta, dar nu-i vad sa faca un viaduct mare acolo ca sa indulceasca panta. Bine, sunt si acum multe camioane (cu lemne in special) pe acolo, dar un localnic abordeaza altfel drumul fata de un sofer strain ratacit de GPS..
Si avem si aici aceleasi probleme ca pe Valea Prahovei: Lipsesc locuri de parcare si drumul se blocheaza in mai  multe locuri, pentru ca se gaseste mereu cineva sa parcheze aiurea. La campingul de la lac e mai rau ca la Busteni.
Drumul asta este deschide o alternativa la Valea Prahovei, dar nu una pentru a ajunge la Brasov, ci una pentru turisti (zona este superba). Vom alege unde sa stam blocati  :lol:


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Siciltir

^ Am mers de 2 ori până la Vadul lui Zeghe si părerea mea e că vehiculele peste 7,5 t ar avea dificultati sa circule in conformatia actuală a drumului. Mai sus cred că e si mai dificil traseul. Si da, la baraj sunt niște ace de păr strânse, plus declivitatea.

survola

Să ne reamintim: problemele pe Valea Prahovei sunt IN STAȚIUNI.
Altfel, traficul este ridicol, aș spune că un DN cu o bandă pe sens face față.
Rezolvi traficul în cele 3-4 stațiuni, ai rezolvat treaba.
Un tunel pe SUB drumul național prin Bușteni -> 2,5 km = 4 minute traversarea.
Cât ar lua făcut cut and cover?
Sau top-down, cum s-a făcut parcarea de sub Bd. Decebal?

Liviu M

Păi dacă tot tunel, nu mai bine direct unul cum și pe unde trebuie, fără deranjul presupus de săpatul prin mijlocul orașului pe sub DN1?

survola

Și pe unde anume ar trebui?
Nu uita, oamenii vor să ajungă în aceste stațiuni.
Nu pe Valea Doftanei, nu pe la Cheia.