Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

QuoteGuvernul aprobă exproprierile pentru construirea pasajului subteran de la Azuga pe DN 1
Pasajul subteran de la Azuga va fi construit în zona Primăriei și va fluidiza circulația pe strada Prahovei, traseul dintre Gara Azuga și accesul spre pârtiile de schi. Este un proiectul care se derulează în cadrul unui parteneriat între Compania de Drumuri și Consiliul Județean Prahova, documentația tehnică și finanțarea fiind în responsabilitatea CNAIR, iar de execuție se vor ocupa autoritățile locale/județene. Pe DN 1 Valea Prahovei, CNAIR a proiectat patru pasaje rutiere : două la Sinaia, unul la Azuga și un sens giratoriu suspendat la Predeal, dar și pasaje pietonale la Comarnic și Bușteni.Pentru execuția pasajului de la Azuga, Executivul va expropria un teren de 137 mp. și 27 mp., construcție care aparține Parohiei Sfânta Treime
https://economedia.ro/guvernul-aproba-exproprierile-pentru-construirea-pasajului-subteran-de-la-azuga-pe-dn-1.html

dumbravaandrei

se descurca doar cu atatea exproprieri? Numai devierile necesita peste 1000mp...

naivu

Intre Izvorul Rece si intrarea in Sinaia, pe sensul spre Sinaia, e o bucata de drum in lucru. Dimineata am trecut destul de rapid dar sambata seara la intoarcere am stat ambuteiat 17-18. Are cineva idee cat poate dura? Ceva sanse sa fie gata pana vineri seara?

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on July 07, 2022, 10:40:36 PM[CN1044658] Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "REABILITARE ŞI MODERNIZARE DJ102I, VALEA DOFTANEI, JUDEŢUL PRAHOVA - BRĂDET, JUDEŢUL BRAŞOV"

1. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT

2. Ofertant unic : STRABAG

3. Ofertant unic : CONSTRUCTII ERBASU

4. Ofertant unic : MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.

5. Asociere : AUTOTEHNOROM (Leader),IBB Haus -und Industriebau GmbH,IBB-HIB ROMANIA

6. Asociere : OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader), VISIO CONSTRUCTION WORKS

7. Asociere : CONI (Leader), TANCRAD, Tohme Contracting SARL, EMEXKON s.r.o., Grant Thornton Advisory, RIA DESIGN CONSULTING SRL, GENERAL TRUST ARGES S.R.L.

8. Asociere : BOG'ART (Leader), TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A.

9. Asociere : NESS PROIECT EUROPE (Leader), BETA COPS, VIAROM CONSTRUCT


http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100178626

naivu

^^Vineri seara era mutată lucrarea pe sensul celălalt iar duminică pe la 13-14 au strâns-o cu totul.
Nu știu cât de intens au lucrat (sâmbăta trecută dimineața i-am văzut la lucru, sâmbătă la 17:00 sau vineri la 21:00 nu), dar apreciez că i-au dat drumul de duminică  (nu au lăsat pt luni la prânz după ce-si beau cafeaua).
S-a lucrat la podul DN1 peste CF.

TVlad

Pusesera niste semafoare reglate probabil cu durate egale pe ambele sensuri. Rezultatul e ca miercuri am mai stat si acolo o jumatate de ora dupa alta jumatate de ora cauzata de un accident in cea mai "potrivita" zona, Comarnic...

Astazi - luni - erau toate jucariile strinse si am circulat normal.

Am citeva poze de miercuri ca sa ii vedeti si voi cum frecau menta dar nu cred ca mai prezinta interes.

Telvanni

OK, avem ofertantii ptr Valea Dofanei - Bradet, cand stim cstigatorul?


Leo-Ph

Filmarea nu imi apartine...
.
Nu am vazut sa fie serpentine ca pe Timis.
Cred ca pentru traficul usor este o altenativa buna daca se va construi.

rt25

Ma amuza ca se prezinta contractul pentru DJ102I ca fiind modernizare, de parca doar pui stabilizat si asfalt si e gata.

Aici va trebui munca teribila pentru stabilizarea versanti, podete, regularizarea paraurilor. 
Si vor fi si serpentine, acele pante sunt brutale.

mirceaeliade

#910
Incep lucrarile la giratoriul de la Cornu si dureaza 3 luni
Quoteconstructorul Pragosa România, singurul care a depus ofertă la licitația din vară, urmând să intre în teren de joi, 27 octombrie, la predarea amplasamentului.
Turbogirația va funcționa ca un sens giratoriu clasic pe direcția spre Sinaia și va avea bandă dedicată pentru sensul de coborâre, deci va reprezenta o zonă de reducere a vitezei, dar nu și de ,,gâtuire". Potrivit Memoriului Tehnic disponibil în SEAP, diametrul exterior al girației va fi de 23,5 metri și o lățime a carosabilului pe cale inelară de 2X5,5 metri și 1X7 metri. Intersecția va fi iluminată atât cu panouri solare cât și cu energie de la rețeaua publică.
Tot în următoarele zile vor începe lucrările de lărgire a carosabilului la km 95, tot în zona Cornu, unde sensul de urcare se îngustează la o bandă pe aproximativ 300 de metri.
https://economedia.ro/cnair-incepe-lucrarile-pentru-turbo-giratia-de-la-cornu-pe-dn-1-valea-prahovei-cum-se-va-circula-prin-turbogiratia-care-elimina-un-punct-negru-si-cat-dureaza-lucrarile.html

survola

Știrea aceasta își are locul la congestionarea traficului pe Valea Prahovei.  :zen:
Turbogirația va funcționa ca un sens giratoriu clasic pe direcția spre Sinaia și va avea bandă dedicată pentru sensul de coborâre, deci va reprezenta o zonă de reducere a vitezei, dar nu și de ,,gâtuire".


medicul de garda

Apropo de idei de decongestionare si de reducere a accidentelor, ma intreb daca a luat cineva in considerare sa remarcheze portiunea aceea de 1+1 foarte late, dintre drumul de Breaza si Comarnic, care sunt folosite de facto drept 2+2, intr-un mod periculos similar cu DN2, dar fara marcaje. Aici mi se pare ca ar merge de minune un 2+1 fara alternanta, sa ramana 1 banda spre Comarnic, unde oricum se blocheaza totul, si 2 benzi spre Ploiesti, marcate corespunzator. E discutabil daca ar fi potrivit si un separator, din cauza benzii solitare spre nord... Ce parere aveti?
Trust me, I'm an east-european doctor!

mirceaeliade

^s-a vorbit aici pe forum despre 2+1 dar nu am nici un habar daca s-a transmis cuiva.  Oricum zona de 1.5+1.5 ar putea fi foarte usor latita cu cate 1m pe fiecare parte si s-ar rezolva toate problemele pana la intrarea in Comarnic.  Numai nu mi-e clar ca se si vrea.