Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vm75

Planul pus de @b1 mai sus este de pe DNCB (intersectia cu Drumul Garii Otopeni) si s-a realizat deja vara trecuta.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on June 30, 2022, 08:01:13 PMReabilitarea și modernizarea drumului județean 102I se va realiza între km 37+620 și km 63+256,08, pe o lungime totală de 25,6 km, iar traseul se împarte în 2 tronsoane, astfel:

• tronsonul 1, aflat pe raza județului Prahova, între km 37+620 și km 50+820,38 (limita jud. Brașov), în lungime de 13,2 km;

• tronsonul 2, aflat pe raza județului Brașov, între km 50+820,38 și km 63+256,08, în lungime de 12,4 km.

[CN1044658] Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "REABILITARE ŞI MODERNIZARE DJ102I, VALEA DOFTANEI, JUDEŢUL PRAHOVA - BRĂDET, JUDEŢUL BRAŞOV"

Data publicare: 07.07.2022
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA

Valoare estimata a contractului este de 411.658.125,27 lei, fara TVA

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu
Tip finantare : Fonduri bugetare

Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : proiectare (6 luni), executia (42 luni) si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (60 luni)

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 16.08.2022

pasadia

Peste 3 milioane de euro/km (fara TVA) pentru a face un DJ amarat cu limitari de viteza si de gabarit. Uite asa aruncam banii aiurea pe fereastra, dar daca atat stim sa face (adica niste terasamente si turnat de asfalt), atat facem. Tunele, proiecte serioase, corectii de traseu, centuri... asta mai incolo.

vm75

Da, dar la proiectele astea cu pret mare facute departe de ochii si dronele pasionatilor de infrastructura se lipeste mai usor mierea de degetele si buzunarele cui trebuie. DJ la bani de DEx inseamna multa bucurie in PH. Ma astept sa castige cineva cu lipici in patria hotilor

mirceaeliade

nu e chiar cea mai rea solutie.  imediat dupa intersectie, drumul DN1 actual se streamteaza, si nu prea mai ai ocazia sa mergi cu 100-120. uneori se merge si cu vre 40 km/h, asa ca o alternativa comparabila ar merita luata in considerare.  plus ca dupa upgradare, sper sa devina un DN1X

Dan_s

S-a mai discutat, dar acest drum asa cum este construita porțiunea Câmpina - Valea Doftanei și cum este proiectată trecerea prin pasul Predelus nu va avea profil de DN. Acest drum va fi o alternativa la DN 1 pentru a admira peisajul superb al munților, pentru un grătar în pădure sau pentru mersul în coloană pe o bandă - a doua va fi parcare pentru pentru primii

mirceaeliade

QuoteMinisterul Transporturilor a aprobat modernizarea DN 73 A Predeal-Râșnov-Făgăraș, una dintre rutele turistice spre Castelul Bran. Reabilitarea șoselei durează trei ani și costă 350 de milioane de lei, bani de la buget
QuoteLa Predeal Compania de Drumuri va construi și un sens giratoriu suspendat.

Cam ciudat ca nu se mentioneaza nicaieri vreo varianta de ocolire a orasului Rasnov, ori prin mutarea la vest, ori printr-un nod pe A3-Bv care sa permita neintrarea in oras. 

https://economedia.ro/ministerul-transporturilor-a-aprobat-modernizarea-dn-73-a-predeal-rasnov-fagaras-una-dintre-rutele-turistice-spre-castelul-bran-reabilitarea-soselei-dureaza-trei-ani-si-costa-350-de-milioane-de-lei.html

georgec

Ciotul de A3 de langă Rașnov reprezintă și centură pentru orașul Rașnov pentru cei care merg spre Brașov. Ieșirea de pe DN73A dinspre Predeal se face langa capatul A3 langa Rașnov.

mirceaeliade

dar proiectul asta de acum vizeaza si segmentul 73A de dupa autostrada, de pe care nu poti sa intri.  e doar un pod spre orasul Zarnesti, nu si nod rutier.  nu inteleg mentaliatatea asta sa construim autostrazi dar sa nu dam intrari la autostrazi oraselor.  nu toata lumea locuieste in buric

Calin88

In actualul giratoriu de la capatul A3 din Rasnov va fi nod cand se va continua autostrada. De acolo, pana la podul de peste drumul de Zarnesti sunt cateva sute de m pe autostrada, nu e loc sa faca 2 noduri asa aproape. Nodul Rasnov cu DN73 va deservi si Zarnestiul; de acolo ai, practic, un ocol de maxim 5 minute.
Daca se doreste acces direct pentru Zarnesti, via o centura Rasnov V intre DN73 si DN73A, asta o pot face si autoritatile locale.

mirceaeliade

QuoteConsiliul Județean Prahova va construi trei pasaje rutiere la Sinaia și Azuga pe DN 1/Proiectele pasajelor au fost preluate de la CNAIR
– Pasaj rutier la intersecția DN 1 cu Bulevardul Republicii (Sinaia Sud);
– Pasaj rutier la intersecția DN 1 cu Bulevardul Ferdinand (Sinaia Nord);
– Pasaj rutier la intersecția DN 1 cu Strada Prahovei (Azuga)
Consiliul Județean Prahova a preluat de la Compania de Drumuri proiectele pasajelor rutiere de la Sinaia și Azuga pe DN 1 Valea Prahovei, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. La Sinaia, la intrarea și ieșirea din stațiune sunt prevăzute două pasaje supraterane, iar la Azuga un pasaj.
Primul pasaj, la Sinaia Sud (intersecţia DN 1 cu bulevardul Republicii, intrarea în staţiune dinspre Posada), va avea o lungime de 438 de metri, iar durata de execuţie este de 26 de luni. Podul costă 53 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată din POIM – Programul Operaţional Infrastructură Mare. Al doilea pasaj, la Sinaia Nord, (intersecţia DN 1 cu bulev. Ferdinand, ieşirea din Staţiune spre Buşteni) va avea o lungime de 382 de metri, un cost de 56 milioane lei iar durata de realizare este de 28 de luni. Ambele pasaje sunt prevăzute cu o bandă pe sens, iar în perioada lucrărilor circulaţia va fi dirijată local, pe o variantă de lângă şantier şi va fi asigurată o bandă pentru fiecare direcţie.

https://economedia.ro/consiliul-judetean-prahova-va-construi-pasajele-rutiere-de-la-sinaia-si-azuga-proiectele-au-fost-preluate-de-la-cnair.html

dumbravaandrei

#896
Prin martie nu le-au mai anuntat inca o data?  O:-) O:-) O:-)
Sau pana la campania electorala, din 6 in 6 luni anunta iminenta constructiei lor?

L.E: da, le-au mai anuntat in FEBRUARIE. Articol aici. Deci din februarie pana acum, abia au reusit sa faca un protocol cu CJ-ul, sa se ocupe el de restul procesului...

mirceaeliade

#897
QuoteMinisterul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru lărgirea Drumului Național 1 (Valea Prahovei) pe o lungime de 300 de metri, la Cornu [de Jos], în județul Prahova. Este o lucrare simplă, dar care a avut nevoie de aproape un an și jumătate de la primele proceduri administrative până la ultima aprobare. Astfel, la Cornu pe DN 1 sensul de urcare spre stațiunile prahovene șoseaua se îngustează la o bandă ( km. 95 + 100 – 96 +400 metri), iar Compania de Drumuri poate începe, într-un final lucrările pentru a deschide banda 1 pe cei 300 de metri. Lucrările vor dura cel mult 5 luni și costă 1,9 milioane lei.

https://economedia.ro/cat-ar-dura-santierul-autostrazii-pe-valea-prahovei-daca-ministerul-transporturilor-a-avut-nevoie-de-aproape-un-an-si-jumatate-doar-pentru-avizele-necesare-largirii-carosabilului-pe-300-metri-la-corn.html

Xenos

Dar in Busteni, unde este adevaratul dop, nu se face nimic....la fel in Comarnic...noaptea mintii.

naivu

^ce se face la Cornu se face acum pt ca se poate face usor (demolat ce se afla pe o bucata de vreo 300x~3-4m,  sapat 1-2m, atasat terasament, intins balast stabilizat apoi asfalt, rigola, parapete, marcaj si gata!). La Busteni si Comarnic nu ai alta solutie decat autostrada; ma rog, la Busteni s-ar putea incerca si o centura prin albia Prahovei, oricum proiecte care trebuie pregatite muuult mai serios decat largirea de la Cornu.