News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 79 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Se incadreaza perfect la improvizatii de tip "Colectiv". Acel parapet isi asteapta cu rabdare soferul pe care sa "il lase" pe celalalt sens de mers.

cutter

Sau căruia să îi intre bara aia de susținere a paletelor antiorbire prin geamul lateral pentru că nu este culcată împreună cu restul glisierei...

Nu mi se pare acceptabil să nu folosim aceeași calitate și acel sistem ca în proiectul original. Dacă cei din CNADNR nu sunt în stare să organizeze o procedură de achiziție publică în care să nu se vină cu toate știfturile ieftine, să lase locul liber...

danutzu_1069

@cutter, adreseaza o intrebare, cu tot cu poze la cnadnr. exista un standard care trebuie respectat.

ciprebbe

#25368
Quote from: rocklee on November 21, 2015, 07:28:05 PM
ciprebbe...din imaginea aceasta se vede doar doua fundati ...una turnata si cealalta ..numai santul....


Oricat de inginer as fi e greu sa analizez doar dupa poze (nestiind distantele ). Eu nici acum nu inteleg de ce trebuia aici ecoduct (mai ales la ce se executa la Gilau).Dj 706A a cam facut selectia naturala si nu cred ca ceva din regnul animal ar fi fost deranjat.
In final cred ca va fi o trecere simpla pt animale cum exista prin toata Europa cu un stat de 1 max 1,5m de pamant deasupra iar fiecare sens va avea cate un tunel, pe mijloc fiind exact zidul la care se armeaza acuma (vezi poza 2 de mai jos).

Mi-am permis sa analizez pozele din zona si deduc urmatoarele:

In poza asta se vad 2 zone cu armaturi  (cred ca prima poza e mai veche (rocklee poate confirma)) si santul la mijloc.



In urmatoarea se vede cofrajul de pe o laterala si portocalii armeaza inca un perete(atentie la verticala rosie) .



E greu de apreciat distanta dintre cele 2 ziduri dar acolo mie nu-mi incap 6 basculante in paralel.  Si atentie si la forma zidului, evidentiata cu dunga verde.

Acolo "intra" ce se vede in poza asta. Dupa lungimea arcelor cred ca vor fi asamblate cate doua.

Urmatoarea poza cred ca e elocventa. Vedeti cat loc e dupa armatura inalta? Pe unde am tras linia verde.
  E loc suficient pt celalat sens (II).

Si in final am trasat verticalele ("capac-ul" vi-l puteti imagina) incadrandu-ma cat de cat la dimensiunile aproximative.


Daca gresesc imi cer scuze anticipat. Eu asa il vad de la distanta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

Quote from: ciprebbe on November 21, 2015, 09:31:08 PM
Eu nici acum nu inteleg de ce trebuia aici ecoduct (mai ales la ce se executa la Gilau).Dj 706A a cam facut selectia naturala si nu cred ca ceva din regnul animal ar fi fost deranjat.

Că autostrada are garduri și prin urmare e impenetrabilă pentru animale?

ciprebbe

In toate pozele exista cota de urcare spre ecoduct din ambele parti. Deci e construit  "pe deal". Era suficient loc sa se faca subtraversari in ambele capete. E foarte scurt din ce se vede in maps.

Sunt pt ecoducte, si cat de multe, insa acolo unde e nevoie de ele nu la 10 m de un alt drum perpendicular pe directia ecoductului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Cred că ai perfectă dreptate....
De la bun început arcele mi s-au părut prea mici pentru a acoperi 4 benzi "dintr-una". Vezi şi filmările aeriene....
Două cu două este însă perfect plauzibil, de bun simț ingineresc...

Şi ai dreptate şi cu "motivaţia" ecologistă....
Doar ca să conectezi un pâlc de copaci de un deal golaş ?!...
Sorry cutter, dar...  it makes no much sense !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

E în dreptul unei păduri acolo, e o poziție mai naturală de migrare. În plus, poziția ecoductelor a fost studiată destul de mult prin acel studiu de impact suplimentar din 2012-2013 (cel prin care s-au impus și tunelele forate). Hai să dăm un pic de credit specialiștilor pînă la proba contrarie.

ciprebbe

La cum a terasat UMB-ul dealul ......mai migreaza doar liliacul si castorul pe acolo.
Sper ca nu visezi la  refacerea dealului acolo la forma initiala :).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Ecoductul are sens acolo DOAR dacă îl continui cu alt ecoduct şi peste 706A.
Părerea mea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Adică n-ai văzut căprioare, vulpi, etc traversînd drumuri asfaltate? Mai ales că e un drum slab circulat. Mna, eu nu mă pricep la mediu, dar zic că dacă niște oameni s-au gîndit să le dăm niște credit.

Am găsit acum ce scrie în raport (cred ca ăsta e ecoductul de la km86):


rocklee

mai provocat ...data viitoare am sa intru pe mijloc si am sa fac poze ...sau am sa ma urc pe deal pe '' trepti '' facuti de UMB... :D

RaduC

Quote from: rocklee on November 20, 2015, 10:37:00 PM
ne mutam la dealul cu cariera de piatra ...si piloti forat RUPTI... si aici SURPRIZA ...AU GSIT SOLUTIA ....IAU INGROPAT ... :o >:( >:( :bash: :yikes:



o imagine de la ultima vizita in zona in urma cu o luna ...cum arata atunci




si cum arata acum




Pentru a egaliza presiunea de o parte și de alta a zidului, astfel ca material adus înapoi sa "tina" dealul pana când vor fora  alți piloți, la o adâncime mai mare, care sa compenseze și pentru zona "deranjata" de mișcarea piloților vechi.

ciprebbe

#25378
Quote from: rocklee on November 21, 2015, 10:14:05 PM
mai provocat ...data viitoare am sa intru pe mijloc si am sa fac poze ...sau am sa ma urc pe deal pe '' trepti '' facuti de UMB... :D

Am gasit.    https://youtu.be/WlrdNtqG-vo?t=5m05s
Se vede in ultima filmare la min 5.11  nu mai trebuie sa te urci pe "trepti"
Sunt 2 tuburi paralele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

asa este... ai o bere, CIP...
am clarificat si aspectul asta :)
multam!