Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 71 Guests are viewing this topic.

stefanudrea

Super reportaj Cozak! Abia asteam deschiderea!

Germany

Poate avem o micä surprizä si o deschid de 1 Decembrie....ziua României ;)

Europiu

Quote from: MNU on November 22, 2015, 10:31:09 PM
O sa-ti raspund 1/4 serios...
OK. Hai sa reformulez si eu 100% serios. Topicul era daca s-ar fi putut, legal, continua ecoductul astfel incat sa acopere si DJ-ul. Avand in vedere ca:

(i) in cazul unui pasaj cu DJ este permisa modificarea traseului DJ pentru optimizarea unghiului de intersectie
(ii) in cazul unui pasaj peste CF este permis (cu acordul CFR-ului) sa acoperi calea ferata

cu alte cuvinte modificari relative serioase, ma intrebam daca nu ar fi fost posibila si o astfel de extindere a ecoductului acela pana in padure. Vorba lui Cipri, probabil ca ori ecologistii, ori agentia de mediu ar fi putut forta un pic.

Una peste alta, trebuie sa recunoastem ca ar fi aratat mult mai bine cu trei tuburi.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

multumim cozak pentru foto reportaj :gj: :cheers: ...tea cam plouat un pic ...abia astept sa  :vroomvroom: ...pote ne intalnim la deschidere ... :dunce:...mult succes...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Nelu63

#25400
Frumos  fotoreportaj Cozak! Abia asteam deschiderea! Deschiderea lotului Tm- Lg 2 anul acesta ar fi o bucurie printre dezamagirile anului! :gj:

adiarc

in completarea celor postate de Cutter , legat de disputele cu Salini-Impregilo











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

OIL1

E bine ca macar la acea benzinarie Mol, au facut un mic acoperis sa nu stai in ploaie cand alimentezi. La Petrom stai sub cerul liber.

mns



Oare aici era chiar atat de greu sa faca semnele alea sa arate decent si sa le printeze la dimensiunea unui patrat, nu pe stilul, lasa ca merge si asa.  :o

cutter

Am trimis către CNADNR următoarea solicitare legată de studiile de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești și autostrada Sibiu-Făgăraș:



vancouver

Quote from: adiarc on November 23, 2015, 10:08:39 AM
si raspunsul teparilor

Adiarc, cu tot respectul pentru tine si devotamentul tau, totusi nu cred ca este cazul sa folosim termene de genul "tepari". In orice conflict juridic de acest gen vina este impartita, ambele parti avand partea lor de vina. In cazul de fata este indiscutabil ca Impregilo nu a fost serioasa in ansamblu, dar nici CNADNR nu e usa de biserica, studiul de fezabilitate stim cum s-a facut, spaga in general in Romania naste monstri. Vina este multimpla.

Sa nu creem impresia ca Impregilo sunt tepari, iar restul au fost toti "oameni de bine".

Iar daca noi ne dam aici in spectacol nu devenim mai seriosi, dimpotriva, devenim parte a circului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

skemosu

Nu vi se pare ca parapetii din zona mediana sunt prea apropiati de marcaj ?
In Ungaria mai era cam jumatate de metru in stanga marcajului dintre banda 2 si parapet.
Era mult mai odihnitor cand circulai pe banda 2 si parapetul nu era asa aproape.
Exista vreun normativ pentru asta ?

adiarc

Si eu am tot respectul pt expertiza si pregătirea ta.

Toți au o parte importanta din vina ,dupa cum ai precizat si tu si i-ai enumerat cam pe toți vinovații.

Asta nu înseamnă ca Impregilo nu se comporta ca niște țepari....chiar si in prezent si pe toată perioada de construcție a lotului 3......pt un asemenea mod de acțiune , au pierdut de mult respectul meu si ii tratez ca atare.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura