Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 53 Guests are viewing this topic.

Quest

Multumim Dragos. Din ce vad in pozele tale de la Dumbrava, coroborat cu lui Eurocopter de zilele trecute (19:50 - 22:53) pe LD2 Salini va reusi sa astearna asfalt pe 10 km, de la Dumbrava (km 27+500) si pina la pasajul pe DJ681 peste A1 (km 37+465) de la Colonia Mica / Faget.
Pasajul in sine e extrem de ramas in urma, n-au facut mai nimic de 5 luni de zile, de la din 21.05 a lui Eurocopter.
Common sense will get you far !


dr4qul4

vor fi aproape 20 de km... ca sa-l faca in 52 mil E, pe acolo, il vor face cu doar 1 banda pe sens si 2 pe urcare.
Relieful este asemanator cu Gilau-Nadaselu. Vom avea minim 4 viaducte doar aici...poate si un tunel cut&cover.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Ce ma deranjeaza e propozitia "Va avea configuraţie de drum expres, va fi fie cu o bandă jumătate pe sens, fie cu două benzi şi lărgit cu a treia în zona de pantă." Cand vom afla oare ce caracteristici exacte are un drum expres?

MNU

"Drum expres cu o banda si jumatate...  :puke:  :puke:  :puke:

Unde naiba exista in standard aceasta "jumatate de banda"? Sau unde apare ea in codul rutier? Nu cumva e ACOSTAMENT?!

AdrianB1

Codul rutier nu are notiunea de jumatate de banda: daca exista mai multe benzi marcate atunci se numara benzile dupa marcaje, daca nu exista marcaj atunci este considerat cu o singura banda pe sens indiferent cate randuri (coloane) de masini circula in paralel sau orice alta forma.

adiarc

 Ar fii o prostie monumentala cu o banda si jum.Stim cu toți cate accidente sunt pe ele si faptul ca ești forțat de cei de pe contrasens care intra in depășire.....mai bine cu o banda pe sens si 2 la urcări si e excelent ( eventual si intersecții denivelate ) si sa nu se urmărească exact un drum existent de pe vremea romanilor ) localități si/sau curbe f strânse )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ultrasbz

Daca tot se face nou ar trebui sa fie expres pe bune, cu sensurile total separate!

dr4qul4

Abia astept SF-ul! Dealurile acelea au obiceiul sa o ia la vale. Traseul nu poate urmari nici un drum existent. Pt ca nu exista nimic acolo. Drumul actual este DN7+DN73C care insa coboara de la intersectia cu drumul spre Craiova, in timp ce acest drum de legatura va trebui sa urce!

2+1 e de ajuns, dar cu separator median.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Între timp , săptămana a trecut si S-I nu au venit cu nici o soluție tehnica pt groapa "Marianelor "
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dragos Sebastian

Quote from: horatiu.cosma on October 31, 2015, 12:26:49 AM
Multumim de poze, ma bucur ca se profita la maxim de ultimele saptamani de vreme buna din acest an. O mica precizare, nodul de la Grind e pe lot 3, unde lucreaza Asocierea Teloxim Con SRL - Comsa SA - Aldesa Construcciones SA - Arcadis Eurometudes SA. Dupa logica mea elementara, daca Salini nu se mai grabeste sa finalizeze in acest an, de ce trage atat de tare la asternerea asfaltului, si neglijeaza partea de pamant vegetal pe ramblee, rigolele si in general tot ce tine de scurgere a apelor. Facand aceste lucruri, vor proteja mult mai bine terasamentul peste iarna decat daca inainteaza puternic doar cu asfaltul. Singura explicatie care imi vine e ca poate CNADNR ii obliga sa isi respecte contractul(mai 2016) pe sectiunile A,B,C,D din lot, si atunci s-ar intelege aceasta graba. Rigole se pot realiza si in martie, dar asfalt nu prea.

Greseala mea , defapt in poza e nodul de la Margina si acolo lucreaza Salini .

Tavi

Multumim oricum. Din cronologia pozelor ne-am dat seama ca era vorba de Margina si nu Grind. Partea buna ca au aparut cofraje. Parca in ultima filmare nu erau. Poate urmeaza o turnare de beton? Cine mai trece rog poze  :cheers:

vldklm

As avea si eu o intrebare : mai inca aprox.  o luna si se va deschide autostrada Remete Mare - Lugoj . Oare  un drum de legatura de la iesirea de pe autostrada pana pe Calea Lugojului (intersectia cu Centura Timisoara ) nu se intrevede ? Acum traficul prin Remetea Mare e sufocant , nu pot decat sa imi imaginez ce va fii peste o luna....

Pellady

#24898
Dupa deschidere traficul prin Remetea Mare va fi acelasi ca si acum, deoarece preluarea ciculatiei catre Timisoara prin calea Lugojului se va face tot prin nodul de la Izvin ca si acum. Ca ar trebui un drum de legatura direct de la A1 pana in Timisoara asta este adevarat dar lucrul acesta ramane la latitudinea autoritatilor timisorene.

IlisescuV

Nu cred ca o sa fie sanse de asa ceva in viitorul apropiat.
Greseala a fost de la inceput cand s-a proiectat autostrada. Ea putea fi trecuta intre aeroport si Timisoara dar acum e prea tarziu.
Pentru zona de nord a Timisoarei mai este varianta de a intra pe A1 la nodul de la Giarmata. Cei din centru sau sudul orasului o sa aleaga probabil varianta de la Izvin.