Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

dangal

Solutia cea mai simpla si corecta e realizarea centurii de sud in regim de autostrada.

dangal

#24901
Din pacate aceasta idee nu e in discutie si riscam ca in viitor sa dublam ca si pe zona de nord centura cu autostrada

AlexIP

Quote from: IlisescuV on November 01, 2015, 02:30:41 PM
Nu cred ca o sa fie sanse de asa ceva in viitorul apropiat.
Greseala a fost de la inceput cand s-a proiectat autostrada. Ea putea fi trecuta intre aeroport si Timisoara dar acum e prea tarziu.
Pentru zona de nord a Timisoarei mai este varianta de a intra pe A1 la nodul de la Giarmata. Cei din centru sau sudul orasului o sa aleaga probabil varianta de la Izvin.

Reînviem un mort, dar nu se punea problema, ținând cont de faptul că-i zona în care se dezvoltă orașul, zonă industrială cu o grămadă de hale și nu în ultimul rând ținând cont de prețurile terenurilor de atunci. Problema e că în afară de un anunț că "se va" face drumul de legătură totul e lăsat în paragină pe actualul acces. A, și în urma anunțului s-a blocat total piața de terenuri în zona posibil vizată, că nu vrea nimeni să se trezească expropriat la 1/4 din prețul terenului + câteva zeci de metri posibile interdicții de cultivare stânga-dreapta. Pe DJ-ul care face legătura cu Timișoara e o adevărată distracție să încerci să intri spre Cerneteaz sau să ieși din Giarmata către oraș, traficul e imens și întreținerea efectivă a drumului lasă de dorit. Marcaje laterală lipsă, plin de gunoaie și bălării până-n oglinda mașinii. Punctul ăla în care realizezi că te-ai întors în România s-a mutat de la Nădlac în zona asta, din păcate.  :zen: Pe CJ îi doare-l bască, face SF pentru descărcări la Recaș, Șanovița și Bethausen și așteaptă să facă autoritățile de la București, dacă nu descărcare, măcar A9 care să ajungă mai aproape de oraș.

Revenind la zona A1 de lângă Timișoara, am observat că pe containerele din spațiul de servicii de pe lotul 1 TM-Lugoj scria Consiliul Local Giarmata. Așa e peste tot, se ocupă autoritățile pe teritoriul căreia e spațiul de servicii?

nrb

avem ceva poze recente de la *minunea* Aciliu??

OIL1

Ieri (duminica 1 nov) am circulat pe Lugoj-Deva Lot1, iar cand am ajuns in capatul de la Traian Vuia, am observat ca Salini-Impregilo asfaltau capatul de pe lotul 2. Din pozitia mea de la volan nu am vazut prea bine ,dar am impresia ca erau doua finisoare si alte utilaje care lucrau. Imi pare rau ca eram in graba si nu am putut opri sa vad exact. Poate confirma cineva?

ovidiutm

#24905
^^ Sudul orasului Timisoara mai beneficiaza incepand de anul urmator de o ruta alternativa pana in Remetea Mare: Timisoara (calea mosnitei) > Mosnita Veche > Bucovat > Remetea. Bucovat - Mosnita Veche primeste din vara 2015 piatra pentru trafic greu plus cale de rulare, Mosnita Veche -limita Timisoara finalizat (cam ingust), Timisoara (lansata licitatia 4,5 Mil Eur, trafic greu + iluminat + biciclete + trotuare).

Quest

OIL1 urmareste filmarea lui Eurocopter facuta in 25.10, incepind cu min 19:50.

De la DJ681 (la 19:50) este asfalt pina la 1-2 km de Nod Dumbrava (LD1). Dar asta nu inseamna ca asta e starea intregului lot LD2. Sa ne pastram luciditatea.
Common sense will get you far !

MNU

#24907
Pentru acces la A1, pentru sudul Timisoarei, era bine daca se alegea Varianta 3.0 din SF pentru Centura Timisoara sud. Cea care ar fi plecat direct din sensul giratoriu al drumului de legatura A1-DN6 de langa Izvin.

Granata06

O poza care surpinde un segment de autostrada din Turcia (Civil Engineering Discoveries - faceebook)



Debleul este executat frumos, daca este si corect nu pot sa ma pronunt. Insa, daca era asa ceva in Romania prima intrebare era: De ce nu au facut tunel? Eh....avand in vedere problemele de la Aciliu, va intreb aceeasi chestie.


istvan78

Calcar. Case closed. Dar e si OT.

lautaxi

Se mai aude ceva de Timisoara  -Lugoj lot 2 cand se da drumul la trafic? 

spfgmo

Timisoara-Lugoj lot 2 se deschide in principiu in 15 dec 2015.
Am si eu o intrebare?
Cand s-a semnat Sibiu-Pitesti? si daca au trecut cele cinci luni cat trebuiau sa de-a proiectul celor doua loturi din capete Sibiu-Boita si Curtea de Arges-Pitesti?

TibiV

Quote from: spfgmo on November 02, 2015, 10:51:27 PM
si daca au trecut cele cinci luni cat trebuiau sa de-a proiectul celor doua loturi din capete Sibiu-Boita si Curtea de Arges-Pitesti?

?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

SF-urile revizuite? Vezi ca parca a raspuns horatiu.cosma cateva pagini in urma.