Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 40 Guests are viewing this topic.

x12cbulz

Pentru Timisoara-Lugoj lotul 2 stie cineva  detali de ce nu se deschide mai repede ??? Se auzeau zvonuri ca mai trebuie doar 20 de zile de vreme buna si este gata.  ???

AlexIP

Quote from: OIL1 on November 02, 2015, 10:23:40 AM
Ieri (duminica 1 nov) am circulat pe Lugoj-Deva Lot1, iar cand am ajuns in capatul de la Traian Vuia, am observat ca Salini-Impregilo asfaltau capatul de pe lotul 2. Din pozitia mea de la volan nu am vazut prea bine ,dar am impresia ca erau doua finisoare si alte utilaje care lucrau. Imi pare rau ca eram in graba si nu am putut opri sa vad exact. Poate confirma cineva?

Ieri pe la ora 18 trăgeau tare. E aproape la nivel cu celălalt. La nod Margina erau cu cofrajele sau chestiile alea care seamănă cu cofrajele ridicate complet pe o parte.

interesantul

Quote from: NGC20 on November 03, 2015, 09:12:14 AM
poza..


Deci să înțeleg că se pot juca pe Cunșa-Săliște până ăn dec. 2016??????
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

madsnowman

#24918
Confirm si eu ca ieri, pe la ora 17.30-18.00 Salini asfaltau la greu, la Traian Vuia si la nod Margina cofrau.


adiarc

up - date zona Aciliu - Salini Impregilo

situatia este la fel de trista...cativa muncitori se fac ca monteaza niste rigole ( partea debelului spre Sebes ; langa ei avem si aici crapaturi masive in care intri cu totul ), ....pe cealalta parte malurile sunt la fel de instabile ,cu crapaturi si mai mari si maluri care stau sa fuga



desi nu a mai plouat de 2 sapt , in vf dealului apa inca balteste , datorita argilei de dedesubt





santurile nu sunt nici acum gata....parca fac tunel de metrou , nu niste amarate de santuri pe 100 de m , pa care le poti termina intr-o zi, doua , daca vrei









mergem in sus spre vf dealului





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

dincolo de acei copaci este CF



taluzare/innierbare de toata jena...la ani lumina fata de UMB sau TS





aici se vede , cum la ploi puternice se formeaza adevarate rauri



aici , dealul efectiv sta sa cada cu totul...aceasta crapatura are min 2 Metri...intri cu totul in ea



peste tot , numai crapaturi bune pt infiltrarea apei







aici , in vf dealului santul trasat , pt a fii betonat , s-a transformat intr-o uriasa crevasa...in aceste conditii , legat de eventualitatea unei prabusiri si a unui eventual dezastru , nu pot spune decat : tic-tac , tic-tac  >:(



doar privelistea e superba de aici





momentan atat...concluziile sunt evidente.....un dezastru in pregatire
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Adi, fotografii cu zona unde a crapat autostrada si au sapat pe lungimea de 200 - 300 m, ai reusit sa faci ?
cum arata zona aceea, in ce stadiu sunt cu lucrarile? O termina pana in Decembrie 2015, se mai deschide anul acesta ?
On The Road

horatiu.cosma

Multumim Adi de update. Era de asteptat. Asa lucra si Bechtel inainte sa isi ia banii si sa plece multumiti din Romania. Dar ei au facut o treaba de calitate. Aici CNADNR-ul o lalaieste pe banii nostri. Sa rezilieze odata, chiar daca asta inseamna sa ia toate riscurile asupra lor. Lucrarile din contract nu vor fi finalizate nici in 20 de ani in ritmul asta, si nu sunt suficiente pentru a rezolva problemele de pe lot. Indiferent de cum se termina treaba cu Impregillo, tot va fi necesara o licitatie ulterioara dupa, pentru a remedia problemele care nu sunt in contract. De aceea mai bine sa incheiem episodul Impregillo ACUM.

Europiu

Domnilor, am o rugaminte: poate un specialist sa explice pe scurt unui neofit de ce, in conditiile de teren de la Aciliu, se considera ca un tunel ar fi fost de preferat? Am, asa, o idee vaga de ce, dar mi-ar placea sa aud lucrurile expuse de cineva de meserie. Multumesc!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

"Am inaugurat primele două benzinarii mobile Petrom pe autostrada A1, segmentul Orăștie-Sibiu

Stimate partener,
 
Ne face plăcere să vă informăm că am inaugurat primele două stații de alimentare mobile, operate sub brandul Petrom, pe autostrada A1, segmentul Orăștie-Sibiu, la 12 km distanță de Sibiu.

Fiecare benzinarie este prevazută cu o zonă de alimentare cu carburanți, o zonă de magazin și este dotată cu 3 pompe la care sunt disponibile patru tipuri de carburanți. Una dintre pompe este de tip rapid, pentru alimentarea tirurilor.

Clienții vor putea opta la pompă pentru unul dintre cele patru tipuri de carburanți disponibili: benzină standard, benzină Extra 99, motorină standard sau motorină Extra.

"Noile stații mobile răspund unor nevoi variate, oferind atât carburanți, cât și o gamă largă de produse non-oil. Sperăm ca până la sfârșitul lunii noiembrie să inaugurăm încă opt stații mobile în spațiile de servicii de pe autostrazi", declară Adrian Nicolaescu, retail manager în cadrul OMV Petrom.

Am aplicat un nou concept pentru noile stații Petrom concesionate pe autostrăzi, conform cerințelor CNADNR. Noile stații mobile sunt de tip modular, prefabricat. Ele au fost transportate și amplasate în punctele în care vor funcționa, fără a necesita lucrări suplimentare de construcție și amenajare.

Vă așteptăm cu drag în noile noastre stații de alimentare!

Echipa OMV Card"




AdrianB1

Quote from: Europiu on November 03, 2015, 03:00:00 PM
Domnilor, am o rugaminte: poate un specialist sa explice pe scurt unui neofit de ce, in conditiile de teren de la Aciliu, se considera ca un tunel ar fi fost de preferat? Am, asa, o idee vaga de ce, dar mi-ar placea sa aud lucrurile expuse de cineva de meserie. Multumesc!
In afara raspunsului simplificat: pentru ca la un tunel nu are ce sa se surpe? La debleu ramai cu pantele laterale care se pot surpa, in functie de tipul de teren (roca dura nu se surpa, straturile laminare sau planurile stratificate au tendinta sa alunece unul pe altul in anumite conditii), la tunel nu ai nici o panta, iar terenul e sustinut de structura de rezistenta a tunelului.
Poti face un experiment cu niste nisip si o cutie de carton: fara cutie nisipul se va surpa daca sapi un sant, cu o cutie de carton (cu rezistenta mica) nu se intampla nimic. Ai o limita de incarcare deasupra structurii, dar asta e numai un parametru de proietare, nu un obstacol.


Europiu

Multumesc! Cum spuneam, o vaga idee aveam (btw, ma ocup cu fizica... din pacate, nu geofizica, hahaha).
Ce intrebari as avea: (i) cum previi ca posibilele surpari sa nu-ti obtureze gura tunelului? (ii) intuiesc corect ca adancimea tunelului este determinata de pozitia planului de alunecare? (sper ca se numeste asa).

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

fuscobal

Pai adancimea tunelului se va face acum astfel incat sa se racordeze la viaductul existent. De scapat de acele alunecari superficiale se scapa cu tunel pentru ca tot ce e deasupra ar trebui sa fie stabil fara acele deblee enorme. Problema e ca nu stie nimeni la ce adancime e planul de alunecare si daca nu exista sanse ca si tunelul sa se deplaseze cu tot masivul daca planul de alunecare e foarte adanc !

colinb73

#24929
Au trecut 12 zile fara ploaie in vest, stie cineva care e stadiul de asfaltare pe TL2 ?

Mai ales ca de luni se anuta ploi si probabil ca nu se va mai putea asfalta anu asta.

Sunt sanse sa termine tot sau numai portiunea de 6 km ?