Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 32 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: dorum on October 29, 2015, 08:21:13 PM
cat pot fi de mari rezervoarele pt 4 tipuri de carburant??
cat de des pot fi aprovizionate?
Nu prea mari, ca sunt 4 tipuri...
Dar aprovizionarea se poate face oricat de des este nevoie, dar cel mai probabil se face zilnic.
Aici va trebui un bun management si o la fel de buna coordonare. Daca seful benzinariei isi da seama ca in 3-4 ore ramane fara un sortiment, sa ceara re-aprovizionarea, si sa o si primeasca in timp util.

Dar eu zic sa nu ne agitam.
OMV Petrom este companie privata, nu este CNADNR... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cel putin stii ca poti oprii acolo daca mai ai combustibil pt 10 km....

Daca e goala, norocul tau, ramai acolo si astepti.

Eu am o problema cu wc-urile. Macar puneam benzinariile mobile in spatiile cu toalete.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Sau construim toalete in spatiile cu benzinarii... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: dorum on October 29, 2015, 08:21:13 PM
eu tot stau asa si ma intreb... de cate ori oare raman benzinariile astea "out of gas"?
cat pot fi de mari rezervoarele pt 4 tipuri de carburant??
cat de des pot fi aprovizionate?
cum ar fi sa opreasca un strain la 4 dimineata sa alimenteze si sa i se spuna senin "no benzin, sorry...  tomorrow bagam marfa" :(
Statiile au sistem de gestiune care monitorizeaza cantitatea de carburant din rezervoare si sunt conectate online, iar in functie de vanzarile medii zilnice se face un plan de aprovizionare. Nu stiu mai multe detalii, am un prieten care cu asa ceva se ocupa si asta povestea acum cateva saptamani.
Capacitatea de carburant e parca de 30 de metri cubi, am vazut specificatiile complete publicate acum cateva saptamani, era ceva si pe-aici.
Daca se termina motorina si ramane doar motorina premium, la 4 dimineata bagi si din aia, oricum strainii stiu ca pe autostrazi e cel mai scump carburant.

yetiman

@dorum: S-a mai discutat. Chiar eu am dat informatia asta cu cateva zile in urma:
Quote from: yetiman on October 19, 2015, 06:51:38 PM
@Quest - legat de container, din ce am gasit pe net - ar trebui sa fie de capacitate de 30-40.000 l (total) [container de 40 picioare]
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Vlad94

Salut.Mai știe cineva ceva de lotul 2 Timișoara-Lugoj?Se va putea da drumul circulației anul asta?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Quote from: Vlad94 on October 29, 2015, 11:06:12 PM
Salut.Mai știe cineva ceva de lotul 2 Timișoara-Lugoj?Se va putea da drumul circulației anul asta?

Din pozele lui Cozak luate acum citeva zile (multumim inca o data), continua sa ramina deschisa problema relocarii LEA220 Mintia - TM care trece exact deasupra parcarii de la km 66+600.



Poza e luata de la km 65+206 pasaj pe DC75 peste A1 (Recas/Petrovaselo)
Common sense will get you far !

Quest

#24878
Raspunsul la intrebarea ta TibiV nu poate evita o usoara tenta politica (Ionut permite-ne te rog un pic de politicking):
Eu salut recenta trecere a sen. Ilie Sarbu ca vicepresedinte al Autoritatii de Audit din cadrul Curtii de Conturi, si sper sincer ca prezenta sa de om echilibrat intr-o asemenea pozitie proeminenta, va mai domoli tendintele abuzive ale Curtii, facute din lipsa acceptarii legitimitatii contextelor in care se fac anumite plati din banul public.

Iar o contributie pozitiva a sen. Sarbu din noua sa pozitie, s-ar putea sa fi fost implicarea sa in schimbarea abordarii celor de la CC, privitor la felul in care se fac platile CNADNR pe contracte ce se deruleaza pe FIDIC galben, o zona care afecteaza practic tot ceea ce inseamna constructia de autostrazi din Romania.

Asa incit lucrurile s-au lamurit pozitiv pe subiectul platii facturii de 122 mil lei (NGC20 bine zicea ca e enorma) pe care TS a emis-o ptr TL2. Dar a emis-o nu ca un abuz, ci ca o normalitate ptr un contract ce se deruleaza asa cum spuneam dupa FIDIC galben, la care platile curg nu dupa cantitati de materiale / forta de munca si preturi unitare (asa cum CC e obisnuita sa evalueze), ci dupa "reached milestone leads to percentage payment from the contract price". Daca ptr aceasta factura nu s-ar fi pus de acord cu totii ca se va plati (urmeaza in noiembrie), eu zic nu existau nici un fel de sanse de a vedea TL2 dat in trafic anul asta.

p.s. nu faceti greseala sa credeti ca sint PSD-ist. Sint PNL-ist vechi si convins. Iar daca PNL ar fi fost in aceasta perioada la guvernare, m-as fi asteptat sa trimita la CC un om facut dintr-un aluat similar cu sen. Sarbu.
Common sense will get you far !

AlexIP

Quote from: dr4qul4 on October 29, 2015, 10:00:14 PM
Macar puneam benzinariile mobile in spatiile cu toalete.

Păi sunt în spațiile cu toalete. Sunt la câteva zeci de metri de toaletele de autostradă, dar sunt în aceleași parcări.

Ionut

Iar deviati... de la subiect (A1). :)
:cheers:

Morosanu

Totusi ceva paduri sunt si pe A1 in zona cu ecoducte!!! Pacat ca nu sunt "taie & acopera". Sau mai stii??  :-[
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

Hai ca i s-a gasit o calitate: cu el acolo, poate nu mai e nevoie de aviz de defrisare nici la nadaselu. Si chiar si cu tunel forat, raman si pe A1 destule paduri de taiat.

Iar ca bonus: poate omul se gandeste si la viitor si se apuca sa planteze perdele forestiere ca sa aiba ce taia nepotii lui.

Parca din cauza CC s-a redus latimea culoarului de expropriere.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dragos Sebastian

#24883
Scuzati calitatea , sunt facute cu telefonul si din mers.
Zona Traian Vuia , Salini lucra destul de sustinut.



Nod Margina , acelasi constructor Salini.


Zona parcarii imense de la Ohaba




horatiu.cosma

Multumim de poze, ma bucur ca se profita la maxim de ultimele saptamani de vreme buna din acest an. O mica precizare, nodul de la Grind e pe lot 3, unde lucreaza Asocierea Teloxim Con SRL - Comsa SA - Aldesa Construcciones SA - Arcadis Eurometudes SA. Dupa logica mea elementara, daca Salini nu se mai grabeste sa finalizeze in acest an, de ce trage atat de tare la asternerea asfaltului, si neglijeaza partea de pamant vegetal pe ramblee, rigolele si in general tot ce tine de scurgere a apelor. Facand aceste lucruri, vor proteja mult mai bine terasamentul peste iarna decat daca inainteaza puternic doar cu asfaltul. Singura explicatie care imi vine e ca poate CNADNR ii obliga sa isi respecte contractul(mai 2016) pe sectiunile A,B,C,D din lot, si atunci s-ar intelege aceasta graba. Rigole se pot realiza si in martie, dar asfalt nu prea.