Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 30 Guests are viewing this topic.

jhonny_c79

Va salut cu stima si respect. Urmaresc de mult site-ul vostru si vreau sa va multumesc pentru tot ceea ce faceti. Vreau sa va intreb daca se mai aude ceva despre SF Sibiu Pitesti pentru ca am tot cautat pe internet stiri dar nu am gasit nimic.

horatiu.cosma

Bine ai venit :). Asta e ultima informatie: http://www.evz.ro/autostrada-sibiu-pitesti-urmeaza-anchete-in-circulatie.html

Asteptam cu interes oficializarea variantelor pentru capete(Sibiu-Boita si Curtea de Arges-Pitesti), si asa-zisele consultari publice.

Quest

^^ Iuli, legat de benzinariile mobile, tot vad ca sint cite 3 pompe / modul. Tu ai fost acolo, ce este una de 95, una de 100 si una de Diesel ? Eu am rezerve fata de capacitatea acestor rezervoare. Nu-mi dau seama cit are unul, un 4 m3 / pompa ? La un 55 l / plin => 72 plinuri, nu sint cam putine ? Trebuie sa stea cisterna prin zona.
Common sense will get you far !

smark_BV

#24663
Acuma la B1 TV: Autostrada plutitoare va fi refãcutã.


LE: nici o noutate din pãcate....

AFC

^ Ciudat de tot. Mai devreme le-am vazut si acum nu le mai pot vedea nici eu.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

iuli

Precum se vede din poze nu erau puse tipul de combustibil inca pe pompe. Si eu sunt curios de capacitate si cat de repede se vor goli/umple. In plus, am putut sesiza acel Shop care e cam claustrofobic. In fine, asta avem, cu asta defilam.

Legat de poze, e posibil sa fie de Google ceva probleme. Ati incercat click dreapta -> open picture in new tab ?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nicolaem

Quote from: TibiV on October 19, 2015, 11:37:46 AM
Dacă nici pe POIM nu reuşim, merităm să fim daţi afară din UE.
Sau să plecăm singuri.

pai de unde sa avem absortie de 100%?
vb totusi de 2014- 2020, au trecut deja 2 ani si nu am facut nimic. ce licitam? vezi tu ceva licitat si semnat anul asta ca sa speri la 100%? PiSi e inca sabotat evident ( vezi dezbaterile anuntate pe SF inca in lucru. iar alte SF nu prea avem.

In alta ordine de idei : noi /vechi expertize in zona Aciliu:
  ZF

Allex

#24667
Conform unei stiri Mediafax, ar fi inceput lucrarile de refacere a celor 200 de metrii de autostrada de pe lotul 3 Orastie-Sibiu. Nu este specificat niciun procedeu tehnic de constructie, doar ca termenul limita pentru finalizarea lucrarii este luna decembrie (cred ca anul acesta :) ).

@iuli nu merge nici asa acum se vede.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

BogdanB

Sustin puternic punctul de vedere al lui @adiarc si @iuli, trebuie tras de maneca CNADR-ul cu privire la lipsa de intretinere pentru iluminatul de pe A1.
Arata de-a dreptul penibil sa intri intr-o tara aflata in plina bezna, desi are infrastructura pregatita - doar chef si ceva bani sa schimbe becurile arse.

Acelasi lucru l-am vazut si pe A2, cu cat te apropii de Bucuresti, cu atat intri in si mai mult intuneric, majoritatea stalpilor fiind nefunctionali, sau intorsi de vant in alte directii decat cea fireasca - deasupra autostrazii - sau chiar prezentand risc sa cada carcasa care cuprinde becul...
Interesant cum in anumite spatii de parcare vezi ca s-a incercat repararea lor tragand firul de alimentare aerian, prins pe stalpi - si totusi tot nu functioneaza ..., deci lenea este totala. Firesc era sa fie reparat circuitul ingropat, sa nu mai vedem paienjenisul de cabluri...

Sunt ferm convins ca acasa Neaga si restul din CNADR au grija sa-si schimbe cu promptitudine becurile cand se ard, cat despre drumurile de care "se ingrijesc", ii lasa pe muritorii de rand sa se descurce cum pot, pe intuneric, ca doar d-aia au fost dotate masinile cu lumini ...

Rog frumos forumul sa ajute cu o adresa oficiala pe aceasta tema, in care sa afle intentiile CNADR pentru acest subiect, in mod special cand vom face uz de inventia lui Thomas Edison in modul complet, pe totii stalpii de pe A1, A2, A3.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

igorashu

Quote from: frunzaverde on October 17, 2015, 05:45:44 PM
Quote from: mns on October 17, 2015, 09:33:59 AM
Sau sa aflam ca oficialii noștri pur si simplu mint, care cred ca e si cazul aici. Ma îndoiesc ca UE a fost chiar atât de inflexibila in legătura cu asta, când ne-au acceptat toate derogările si fazările posibile.

Cand vine vorba de criteriile de adjudecare a unei licitatii, regulile sunt foarte inflexibile la nivel UE. Am interactionat cu fonduri UE si fonduri bugetare, in Suedia ambele, si e exact la fel.


OK, și nu se poate aplica un proces de genul ?:
Faza 1: licităm SF, studiu geo pentru 3-5 variante de trasee. Câștigă prețul cel mai mic.
Faza 2: Aici s-ar presupune că din cei 6000 angajați găsim 5-10 oameni cu cap și experiență ca să alegem varianta optimă (dpdv al traseului, costurilor estimate, beneficiilor economice și riscurilor de mediu). Licităm construcție pe acea variantă de traseu. Cerem garanție 5 ani. Câștigă prețul cel mai mic.
Până se depun ofertele, se atribuie câștigătorul, etc. facem și descărcarea arheologică.

yetiman

@Quest - legat de container, din ce am gasit pe net - ar trebui sa fie de capacitate de 30-40.000 l (total) [container de 40 picioare]
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/969-19-10-2015

Quote
Dupa vizita Ministrului Transporturilor pe șantierul autostrăzii Sibiu Orăștie, de săptămâna trecută, o delegație a MT, condusă de Iulian Matache s-a întâlnit astăzi, 19.10.2015, cu reprezentanți ai conducerii CNADNR, cât și cu reprezentanți ai companiei Salini Impregilo, pentru a discuta aspectele concrete ale problemelor autostrăzii Sibiu-Orăștie.

Reprezentanții MT au solicitat echipei italiene urgentarea şi definitivarea aspectelor tehnice pentru remedierea deficiențelor apărute şi pentru finalizarea tuturor lucrărilor. În funcție de soluția finală agreată, MT a solicitat stabilirea unui calendar cu termene precise, care să conduca la îndeplinirea întregului obiectiv al contractului de lucrări.

S-a reafirmat, totodată, poziția părții române, aceea de a nu plăti în plus față de prevederile contractuale.

Totodată, având în vedere gravitatea problemelor şi tergiversarea luării unei decizii hotărâtoare pentru finalizarea contractului, Ministerul Transporturilor a solicitat de urgenţă o întâlnire cu reprezentanții conducerii companiei Salini Impregilo din Italia.

alecu26

#24673
Quote from: nicolaem on October 19, 2015, 05:26:17 PM
In alta ordine de idei : noi /vechi expertize in zona Aciliu:
  ZF

un idiot si asta. Isi tot face reclama la firma lui.

din ce stiu exista o expertiza facuta de un adevarat expert pe alunecari de teren, care spune ca pentru nivel de SF studiile, concluziile, totul a fost suficient si conform normative si cerinte internationale.

Imbecillio in schimb a fusarit totul si a tratat cu superficialitate.

Cel mai bun exemplu pentru asta e ca acum fac din nou studiu geo pentru zona alunecata. AL TREILEA. Chiar si la al doilea, când arau acolo alunecari cu bulucu, si refacaeau a doua oara rambleul....tot asa   ieftinache l-au facut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cutter

Quote from: NGC20 on October 19, 2015, 07:10:02 PM
Quote
S-a reafirmat, totodată, poziția părții române, aceea de a nu plăti în plus față de prevederile contractuale.

Totodată, având în vedere gravitatea problemelor şi tergiversarea luării unei decizii hotărâtoare pentru finalizarea contractului, Ministerul Transporturilor a solicitat de urgenţă o întâlnire cu reprezentanții conducerii companiei Salini Impregilo din Italia.

"Situația este gravă așa că ne-am întîlnit de urgență și n-am hotărît nimic."