Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 47 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

Si ca sa fim 100% carcotasi , ar mai trebui si bucla de intoarcere (subtraversarea) , in cazul in care ai chef sa dai o tura pana la PTF si inapoi.

cutter

Pe lotul 4 Lugoj-Deva (constructor UMB) ne-a fost semnalată o situație care pare destul de gravă la cariera Brănișca: în jur de 20 de piloți forați (la adîncimea de 25 de metri) au alunecat. Este vorba de o parte din piloții forați prin care UMB urmărea stabilizarea dealului de la baza carierei. Se pare că planul activ de alunecare este sub adîncimea maximă a piloților. Pare a fi vorba de o greșeală de proiectare și de pregătire a acestei lucrări de consolidare, dar în același timp este o problemă foarte serioasă cum s-ar putea rezolva situația apărută și aici îi invităm pe inginerii de pe forum să-și exprime opinia.

alecu26

Vancouver...ce zici de acel pereu si umplutura pentru sfertul de con? eu zic ca e absolut execrabil materialul de umplutura si punerea lui in opera. Sa fie si altceva mai grav?

Posibil sa nu fi executat un pinten la baza lui, pe care sa se sprijine acea coaja de beton. Trebuie remediata destul de repede, ca e riscul sa plece si materialul din spatele culeii, si atunci sa vezi trambulina de toata frumusetea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Lugoj-Deva din avion, fotografie de la un coleg de forum.


paulmare

In articolul pe care nu avem voie sa il pomenim :), chiar nu au mutat dealul sa faca panta de 1:5 cum spuneau ?
asa din poza - din cauza paralaxei nu iti dai seama ce e cu adevarat acolo
ar trebui sa trimita un topograf, si vreun contzopist de la compania de drumuri sus pe deal cu stadia in spate, sa ridice si sa faca raport daca au respectat panta sau nu

ca sa faci masuratori in poza, trebuie sa fie poza "geotagged", cum s-o fi chemand in romana, si facuta de aproape nu de la km distanta, nu doar sa tragi o linie cu photoshopul si sa zici ca asa ar fi trebuit sa fie si nu e 
asa ceva
https://www.ikegps.com/spike/

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#22821
Quote from: alecu26 on July 16, 2015, 03:52:44 PM
Vancouver...ce zici de acel pereu si umplutura pentru sfertul de con? eu zic ca e absolut execrabil materialul de umplutura si punerea lui in opera. Sa fie si altceva mai grav?

Posibil sa nu fi executat un pinten la baza lui, pe care sa se sprijine acea coaja de beton. Trebuie remediata destul de repede, ca e riscul sa plece si materialul din spatele culeii, si atunci sa vezi trambulina de toata frumusetea.

Indiscutabil este o problema care trebuie rezolvata cat mai repede. Totusi nu trebuie nici sa exageram. Structura podului se vede clar ca este intacta (pana la proba contrarie). Nu cred nici ca pamantul care a luat-o la vale are legatura cu cel din spatele culeii - intre ele ar trebui sa existe un perete masiv in forma de U.

Concluzia mea la prima vedere:
1. Se poate circula fara nici un risc cu viteza mare pe autostrada si pe pod.
2. Trebuie tinuta situatia sub supraveghere de ingineri de la CNADNR - se instaleaza martori ca sa se vada daca se misca si podul cu totul, se cauta urme de fisuri, etc...
3. Orice deficienta trebuie semnalata, dat constructorului Impregilo un termen (rezonabil = ca. 1 luna) de remediere. Daca nu face, rezolvat cu alta firma pe costurile Impregilo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

igorashu

Quote from: vancouver on July 16, 2015, 05:19:47 PM
...intre ele ar trebui sa existe un perete masiv in forma de U...

Mi se pare mie sau ăia sunt piloni, nu un zid masiv?



adiarc

#22823
Se pare ca Salini-Imbecilio vor sa-si cam ia talpasita si sa piardă dif.de bani plus garanția de buna execuție , pt ca e imposibil sa remedieze toate problemele pana in Septembrie , cand ar trebuii făcută Recepția.
Pt cei care au ochi sa vadă si puterea sa ia măsuri împotriva acestor țepari , fac un sumar al problemelor , cele de suprafața , pt ca este imperativ necesară o expertiza profesionista , pt determinarea exactă a problemelor si a soluțiilor.Asadar începem din capătul dinspre Săliște
- muntele de pământ scos din excavare este pur si simplu abandonat in câmp ; neconsolidate , fara Șanțuri , nimic.
- Debleul Aciliu: îndulcirea pantei la 1:5 nu este finalizată la ambele capetele ale acestuia.Santuri colmatate si chiar distruse de alunecările active ; Parapeți deformați de alunecările active ; drenuri colmatate , practic inutile in prezent ; innierbare inexistenta ; ziduri de sprijin nefinalizate ; pe p.cu CF taluzarea e departe de a fii finalizată cu grămezi mari de pământ in alunecare si zid de protecție animale îndoit si înclinat din cauza alunecărilor

- Viaduct Aciliu posibile probleme de alunecare si/sau scufundare a culeei , spre Sebes
- mai departe in zona faimoasei fisuri : scufundări si alunecări de amploare....cu reasfaltare nu va fii rezolvată aceasta problema in vecii vecilor.Si in aceasta zona malurile arată deplorabil , in absenta unei taluzarea si innierbari
- in zona fostelor 2 podețe cu probleme a apărut in stadiu incipient o fisura pe diagonala autostrăzii , simțită la volan sub forma unei gâlme serioase.
- mai departe TOATEpodurile si Majoritatea podetelor au trambuline serioase.......
- si restul lotului este numai valuri
- înainte de nodul Apold pe sensul spre SB , nu a fost finalizată îndulcirea pantei la 1:5 si avem incontinuare mai multe alunecări active.Si aici taluzarea si innierbarea este absenta.
  - Sp de serv.Miercurea In stadiu incipient ; lucrări abandonate
  - alte probleme : multe porțiuni cu parapeti distruși ; Șanțuri de pe marginea autostrăzii nefinalizate.
si toate astea la o prima analiza.

Un alt lucru de determinat : viabilitatea soluțiilor tehnologice implementate la dealul Aciliu si dupa , pana la nodul Apold.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

paulmare

#22824
Quote from: cutter on July 16, 2015, 03:49:10 PM
Pe lotul 4 Lugoj-Deva (constructor UMB) ne-a fost semnalată o situație care pare destul de gravă la cariera Brănișca:

Eu nu sunt constructor dar ma indoiesc ca isi va da cineva de aici cu parerea fara sa stie exact ce e acolo,
cariera e in exploatare de zeci de ani
cine stie cat au puscat, au excavat, unde au depozitat ce a fost de decopertat ca sa ajunga la roca utila, unde se scurge apa pluviala din cariera care curge nestingherita - cred ca sunt mult mai multe probleme decat la un deal normal din cauza carierei
La fel cum nu ma indoiesc ca si-au trimis acolo niste capete luminate care sa gaseasca o solutie repede 

horatiu.cosma

Mie imi pare greu de crezut ca planul activ de alunecare depaseste 25 de metri adancime, si daca e asa, pe baza caror calcule s-a decis forarea pana la 25 si nu pana la 30 sau 35...

Alor

In legatura cu semnalizare deficienta pe autostrazi va redau ce relata astazi doi utilizatori pe un site de stiri, in ideea ca API ar putea semnala si aceste probleme la CNADNR.

,,Cand ajungi la Constanta si vrei sa te duci la Mamaia zici ca mai bine sa o iei pe autostrada daca tot este iesire si acolo. Asa zic indicatoarele! Dupa ce treci de iesirea catre Constanta (Murfatlar) indicatoarele catre Mamaia sunt barate cu negru. incepi sa banuiesti ca ceva nu e in regula. Te convingi cand ajungi acolo unde ar trebui sa fie iesirea care nu exista si mergi la naiba la Ovidiu Lumina, ca nu mai poti face nimic.
Si anul trecut era la fel. O simpla barare a indicatorului cand inca poti iesi de pe autostrada, nu te-ar mai trimite sa te duci aiurea."


              A1 si A11? (Joi, 16 iulie 2015, 18:16)
bikely
Cum poti sa numerotezi asa prost 2 autostrazi care se interesecteaza? "A1" si "A11" sunt ff usor de incurcat, mai ales noaptea. Nu mai e nici un neuron pe la CNADNR sau Politia Romana?

Eu as face si o petitie pentru schimbarea lui A11 in A(ltceva).

Quest

Quote from: TibiV on July 16, 2015, 05:15:36 PM
Ionuț, e Lotul 2, nu ?...

Da TibiV, este Lugoj-Deva Lot 2, sector Dumbrava-Nemesesti, cu Dumbrava in prim-plan si Nemesesti in plan indepartat. La punctul de inflexiune (concav -> convex) se vad si bretelele viitorului Nod Margina.

Multumim Ionut ptr poza :)
Common sense will get you far !

sebba

Quote from: BIGRED1984 on July 16, 2015, 03:47:30 PM
Si ca sa fim 100% carcotasi , ar mai trebui si bucla de intoarcere (subtraversarea) , in cazul in care ai chef sa dai o tura pana la PTF si inapoi.

dar este functionala: https://goo.gl/maps/s9u8p
Sailing away! S/Y Haimana

Cozak

Quote from: TibiV on July 16, 2015, 05:15:36 PM
Ionuț, e Lotul 2, nu ?...
Se vede chiar si lotul 3 daca mariti poza, pana pe la Grind in zona nodului Dobra.