Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 32 Guests are viewing this topic.

alecu26

of topic: si la anul prin Martie, Aprilie, Mai ar fi perfect sa deschida.

Ma gandesca ca atunci cam pentru tot Ardealul si Banatul si Crisana...drumul spre Grecia va fi clar prin Serbia Macedonia...dar chiar mai mult...prin Lugoj - Szeghed-Belgrad. Chiar daca mai lung, comoditatea de a merge pe autostrada...va atrage multi clienti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Quote from: iuli on July 11, 2015, 10:52:03 PM
(...)
Frumusete de viaduct... Tocmai se incepuse montarea macaralei care va incepe montarea grinzilor dintr-o singura locatie. Dureaza 3 zile montarea celei mai mari macarale de pe santierele noastre!
(...)




Ptr colegii care pot trece azi-maine pe Lugoj-Deva Lot 2, sector Dumbrava-Margina.
Eu am sunat astazi la Salini (Faget) si mi-au confirmat ca macaraua turn de care vorbeste Iuli s-a montat deja, de ieri au inceput sa puna grinzile acestui viaduct (km 39+500 - 39+605 viaduct peste paraul Vadana). Operatia nu dureaza mult 1-2 zile, deci fereastra de timp in care putem prinde niste poze frumoase cu asezarea grinzilor nu e mare.

Locatia este aici la ~300 m de DC113 cu A1 (iesirea din Batesti-Faget)

Multumesc anticipat celor care se vor abate din drum ptr niste poze :)
(daca puteam sigur ma duceam)
Common sense will get you far !

iuli

Sa vad maine cum stau cu timpul. Da, asa e, teoretic azi ar fi ultima zi de montare a grinzilor. Nu am reusit sa imi gasesc timp ieri si azi, dar incerc maine. Nu promit nimic.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Anonymous Rider

Merge si rutarea pe segmentul adaugat de cei de la Google pe Maps ieri dupa-masa.
Mai jos e o ruta Pecica - Szeged.

https://goo.gl/maps/d96ED

sebba

^ a aparut si lotul 2 (Pecica-Arad) dar inca nu ruteaza pe el
Sailing away! S/Y Haimana

radutm

Multi soferi care au mers pe autostrada Nadlac-Arad ni s-au plans ca exista probleme de semnalizare si ca s-au ratacit din cauza panourilor insuficient de clare.

Cei care vin dinspre Nadlac si merg catre Deva-Sibiu, ajung in bifurcatia de la centura Aradului si nu stiu in ce directie sa mearga, intrucat pe panouri este indicata la stanga, directia Oradea sau Arad-Zona industriala, la dreapta, directia Timisoara-Lugoj-Bucuresti.

Altii ne-au semnalat ca, venind pe centura de nord a Aradului, in sensul giratoriu care leaga DN7 de autostrada, nu exista un indicator spre Nadlac, astfel ca, multi soferi nu stiu ca au posibilitatea sa intre pe autostrada si merg mai departe pe vechiul drum.

Ca urmare a acestor sesizari, Asociatia Pro Infrastructura a solicitat CNADNR sa ia masuri pentru a imbunatati semnalizarea pe aceasta portiune de autostrada.

Daca ati sesizat si alte probleme pe aceasta autostrada, va rugam sa ni le semnalati!
cont inchis

vancouver

#22791
^

Excelenta sesizarea si propunerile.

Ca sugestie de detaliu:
- directia DEVA sa fie indicata in nodul A1/A11 pe un panou suplimentar, galben, (spre stânga, adica spre DN7). Acest panou urmand sa fie scos in momentul finalizarii loturilor 2 si 3 din autostrada Lugoj-Deva.
- la sensul giratoriu DN7/A11 ar trebui schimbate panourile cu altele: pe DN7 spre vest sa ramâna Pecica si Turnu (cu semn de vama), iar Budapesta si Nadlac cu semnul de vama sa fie trecute spre A11
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Atentie: toate comentariile legate de articolul alarmist scris de Baiazid si aparut pe Biziday au fost sterse. Nu am nimic cu Baiazid. Pur si simplu sa inchidem autostrada si gata nu este o solutie. Articolul merge mult prea departe, desi prezinta cateva elemente valide, in dulcele stil baiazidian. Este strict o optiune personala sa nu permit aceste discutii pentru ca nu sunt de acord cu multe lucruri de acolo si pentru ca discutam discutii. End of subject. (Nota bene: Baiazid are forum si va recomand sa-l folositi pentru a discuta pe marginea articolului sau, daca simtiti nevoia - construim-romania.ro.)

Eurocopter

#22793
Nirolf, tocmai asta a fost motivul pentru care API nu impartaseste pozitia luata de Baiazid prin acel articol. Consideram ca vietile omenesti sunt puse in pericol daca se inchide autostrada si se reia circulatia pe vechiul DN. Acea portiune de DN avea minim 3 puncte negre in care au murit zeci de oameni in ultimii ani. Inchiderea circulatiei pe lotul 3 ar duce probabil la noi accidente grave pe acea portiune de DN.

Momentan nici API, nici Baiazid, nu este expert in siguranta circulatiei sau in miscari ale solului, pentru a fii in masura sa cerem CNADNR sa inchida acea bucata de autostrada. Ei detin expertiza, ei detin si responsabilitatea. API nu isi poate asuma responsabilitatea pentru a cere o asemenea masura, care poate in mod iminent afecta siguranta participantilor la trafic pe ruta Sebes-Sibiu.

nirolf

#22794
Ok, dar nu există altă variantă decât închiderea autostrăzii? Alb sau negru? O restricție nu credeți că ar fi necesară? Deja au fost useri care au raportat situații periculoase cauzate de  calitatea proastă a execuției. Articolul merge mai departe si arată și cauzele. Doar pentru că baiazid a scris despre asta trebuie să ignorăm acestă situație și să-i lăsăm pe "specialiști" să se ocupe?

Eurocopter

Exista restrictie de 80km/h daca nu ma insel pe sectorul cu probleme. In rest ce ar putea sa mai semnaleze/propuna API? Deja CNADNR a fost acolo, inclusiv Neaga, si s-a inceput oarecum remedierea situatiei. Vina principala este in curtea constructorului, dar pentru ca acea bucata de autostrada sa ajunga la un nivel decent, probabil va trebui rezilierea actualului contract. Asta ar insemna in mod evident executarea garantiei constructorului pentru proasta executie.

Eu nu cred ca pentru problemele de pe lot 3 solutiile pentru remediere sunt aplicabile peste noapte. Acolo probabil vor trebui noi lucrari de anvergura cu un constructor specializat pe asemenea tip de lucrari, nu cu fel de fel de subcontractori.

cutter

Aici este un forum de discuții, orice poziție exprimată de un utilizator sau altul (chiar dacă este membru API) nu angajează API ca să fie clar. Pozițiile API se exprimă prin comunicate și luări de poziție oficiale.

De aici încolo este părerea mea personală: eu cred că orice discuție este binevenită bazată pe fapte și fără referiri la persoane. Nu contează că articolul este scris de Mihai Crăciun sau de altcineva; trage niște semnale de alarmă foarte serioase cu destul de multe argumente, poze, explicații, deci de acum încolo mingea este în curtea CNADNR care trebuie să analizeze foarte atent toate aceste lucruri.

Nu putem nega niciunul dintre noi că NU ESTE DELOC OK ca pe o autostradă nouă să mergi ca pe valuri, să frînezi la 90km/h din proprie inițiativă că ți-e frică că zbori de pe drum sau strici mașina (experiența mea personală), să se dărîme gardurile și parapeții să se deformeze sub acțiunea pămîntului care alunecă și așa mai departe. Toate acestea n-au nicio legătură cu Mihai Crăciun, ci cu autoritățile din domeniu care trebuie să ia TOATE MĂSURILE NECESARE pentru analiza și remedierea situației.

alecu26

Situația e grava...nu Neaga nimeni (mi-a ieșit și un joc de cuvinte). Dar pozele prezentate de baiazid sunt doar alunecarea unui pereu de beton pe un sfert de con. Executie deficitara. Poate confirma Vancouver.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Au explicat inainte colegii. Cred ca e clar pentru toata lumea, n-am ce sa mai adaug.
Am sa sterg orice alte mesaje pe tema articolului.

In schimb, am sa pun o poza de la colegul adiarc:


^ Se vede cum Impregilo asfalteaza (pe contrasens) pe ploaie. Las inginerii sa comenteze.
Repet, orice alte referiri la articolul scris de Baiazid vor fi sterse. Plus celelalte luari de pozitii pe subiect. Colegii au explicat mai sus pozitia API.

Ionut

OK, ca sa fiu si mai clar.

Discutiile pe tema alunecarii si restului de probleme de pe lotul Impregilo SUNT PERMISE.
Discutiile strict pe tema ARTICOLULUI scris de Baiazid NU SUNT PERMISE.

Monitorizam in continuare problemele de pe acest lot si chiar va rugam pe toti sa veniti cu poze si vesti de fiecare data cand circulati prin zona. Suntem cu totii constienti ca problemele astea sunt majore si trebuie rezolvate. Eu doar m-am referit la faptul ca articolul lui Baiazid merge prea departe (este alarmist si cere inchiderea de urgenta a tronsonului).

Sper ca acum este 100% clar. Spor la discutii!