Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 48 Guests are viewing this topic.

MNU

#22845
De ce sa nu poti pune limitare? Care e problema? Sau de ce sa nu pui un indicator de genul...

si unul din asta...

Aaaah, problema e ca te faci de cacao tu, ca institutie, ca ai deschis traficul pe o astfel de portiune periculoasa? Daca asta e problema, atunci e chiar imbecila institutia in cauza... in caz ca mai avea nevoie cineva de inca o dovada.

BIGRED1984

Quote from: sebba on July 16, 2015, 09:40:16 PM
Quote from: BIGRED1984 on July 16, 2015, 03:47:30 PM
Si ca sa fim 100% carcotasi , ar mai trebui si bucla de intoarcere (subtraversarea) , in cazul in care ai chef sa dai o tura pana la PTF si inapoi.

dar este functionala: https://goo.gl/maps/s9u8p
Cred ca tu te referi la nodul dintre drumul de la/catre Nadlac - 7G
Eu ma refeream la subtraversarea de la PTF ,pag 1515, poze @iuli - Reply #22712 on: July 11, 2015, 11:27:04 PM »

interesantul

Quote from: MNU on July 17, 2015, 07:55:18 AM
La trambuline, exista macar un indicator de limitare de viteza pt fiecare zona?

Ca daca nu exista, chiar sunt niste nesimititi ordinari!

Am venit altaieri cu un VW caravelle dinspre Sibiu. Noroc că am văzut de deparet o diferenta de culoare la denivelare, datorita umbrelor, altfel cu 140 cred că imi luam zborul....
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

NGC

#22848
Quote from: dan_c on July 16, 2015, 11:53:34 PM
a existat o intalnire intre reprezentantii proiectantului, Luca Way, si a unei firme din Timisoara, aceasta din urma a inceput efectuarea unei expertize, pentru  a stabili cauza acestor cedari / alunecari a pilotilor

oare CNADNR a cerut punctul de vedere al consultantului responsabil pentru acest lot 4, Aecom Ingieneria ??

totodata, chiar nu stiu ce solutie poate sa dea ca urmare a expertizei.....poate executia unor piloti la o adancime mai mare, sub planul de alunecare care sa preia eforturile celorlalti piloti......

informatiile sunt tot de la un '' insider '' 8)

CNADNR tocmai a finalizat chiar ieri, 16.07.2015, achizitia directa de servicii privind "expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" de la firma SC RUTEXPERT SRL din Bucuresti in valoare de 122,700.00 RON fara TVA.

rudolf.s

Se caută pază pentru noua autostradă



QuoteCNANDR a lansat o licitaţie pentru paza autostrăzii Nădlac-Arad încă dinainte ca aceasta să fie dată circulaţiei.

175.000 de euro plus TVA oferă Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) pentru paza noii şosele de mare viteză Nădlac-Arad. Anunţul de licitaţie a fost publicat încă înainte ca autostrada să fie inaugurată şi dată circulaţiei. Ce caută CNADNR? O societate de profil care să asigure paza şi patrularea pe drum, fiind necesare două echipaje mobile care să se plimbe pe autostradă şi un post fix de pază la Centrul de Întreţinere şi Coordonare Pecica. ,,Paza va fi asigurată 24 de ore din 24", solicită compania de drumuri. Echipajele mobile vor trebui să se plimbe fiecare pe câte un sens de mers, având posibilitatea să se întoarcă la nodul rutier de la Arad, la nodul rutier de la Pecica sau în graniţă.

Obiectivele păzite

Cei de la CNADNR au făcut şi o listă a priorităţilor celor care urmează să asigure paza autostrăzii Nădlac-Arad. Agenţii de pază vor trebui să împiedice furtul şi deteriorarea gardului de sârmă, a parapeţilor metalici zincaţi, a indicatoarelor, panourilor, stâlpilor de susţinere şi a consolelor instalate pe şoseaua de mare viteză, a stâlpilor de dirijare montaţi pe acostamente, bornelor kilometrice, zonelor de servicii şi parcare, dar şi a echipamentelor de monitorizare şi informare asupra traficului (panourile cu mesaje, camerele video, staţiile meteo, staţiile de contorizare a traficului). Un alt obiectiv specificat separat este chiar centrul de întreţinere de la Pecica, acolo unde va fi un fel de bază de intervenţie pentru autostradă.

Repară pe banii lor

În caietul de sarcini care însoţeşte anunţul de licitaţie se arată că firma de pază va fi direct răspunzătoare de avariile datorate furturilor sau deteriorărilor. ,,Pentru cazurile în care autorii nu sunt identificaţi în maxim şapte zile, prestatorul (n.r. firma de pază) va interveni pentru înlocuirea sau remedierea elementelor afectate pe propria cheltuială. Pentru cazurile în care autorii sunt identificaţi în mod cert, prestatorul va interveni în maxim şapte zile pentru înlocuirea sau remedierea elementelor afectate pe propria cheltuială, iar valoarea prejudiciilor va fi recuperată de prestator de la autori", cer imperios cei de la CNADNR.

Caută ofertă bună

CNADNR arată că oferta cea mai bună din punct de vedere financiar va fi declarată câştigătoare. Contractul va fi semnat pentru o perioadă de 365 de zile, iar ofertele sunt aşteptate până în luna august.

iuli

In sfarsit ceva care profesionist.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dan_c

#22851
Quote from: NGC20 on July 17, 2015, 11:24:51 AM
CNADNR tocmai a finalizat chiar ieri, 16.07.2015, achizitia directa de servicii privind "expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" de la firma SC RUTEXPERT SRL din Bucuresti in valoare de 122,700.00 RON fara TVA.

eu ma refeream la Lugoj-Deva Lot 4


horatiu.cosma

CNDNR nu are de ce sa ia o masura similara si pe Lugoj Deva 4, e treaba constructorului sa gaseasca o solutie. La Aciliu e grava situatia, si de aceea nu isi permits sa se juduce ani de zile cu impregillo in timp ce aluneca terenul zi de zi. Da, si eu zic ca e o dovada de profesionalism, venit cam tarziu, dar mai bine mai tarziu decat deloc.

sebba

Quote from: BIGRED1984 on July 17, 2015, 10:48:23 AM
Cred ca tu te referi la nodul dintre drumul de la/catre Nadlac - 7G
Eu ma refeream la subtraversarea de la PTF ,pag 1515, poze @iuli - Reply #22712 on: July 11, 2015, 11:27:04 PM »

da, shit, ai dreptate
tot la subtraversarea aia ma refeream si eu doar ca am confundat-o pe gmaps, n-am fost atent unde anume a 'intors" gmaps-ul :)
Sailing away! S/Y Haimana

NGC

#22854
@dan_c: Am vazut abia acum ca tu ziceai de lot 4 Lugoj - Deva, iar eu de Orastie - Sibiu lot 3.  :p
Nu-i nimic, macar stim ca se fac expertize pe ambele loturi.

captiva

COMUNICAT DE PRESĂ

-17.07.2015-

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că astăzi (17.07.2015), începând cu ora 14:00, se ridică restricția rutieră de circulație pe o singură bandă, instituită pe DN 76, km 0+000 - km 0+600, urmare finalizării lucrărilor de asfaltare executate pe Podul de la Șoimuș.

NGC


mariansb

Perfect, peste 3 ore o sa trec pe acolo si o sa va anunt din teren .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Kidu

Din pacate va ramane problema accesului la pod pe sensul de circulatie dinspre Arad spre Deva. Acel giratoriu improvizat din parapete de plastic nu e o solutie.
TIR-urile abea se incadreaza sa faca virajul acolo.

paulmare

#22859
Quote from: dan_c on July 16, 2015, 11:53:34 PM

este posibil sa fie vorba de o greseala de proiectare legata de cotele zidului de sprijin proiectat, dar si a executiei legaturilor la partea superioara , care trebuia sa fie de aprox 7 -8 m, care se pare ca nu s-a respectat

a existat o intalnire intre reprezentantii proiectantului, Luca Way, si a unei firme din Timisoara, aceasta din urma a inceput efectuarea unei expertize, pentru  a stabili cauza acestor cedari / alunecari a pilotilor

oare CNADNR a cerut punctul de vedere al consultantului responsabil pentru acest lot 4, Aecom Ingieneria ??

totodata, chiar nu stiu ce solutie poate sa dea ca urmare a expertizei.....poate executia unor piloti la o adancime mai mare, sub planul de alunecare care sa preia eforturile celorlalti piloti......

asa ceva http://static.panoramio.com/photos/large/7323993.jpg cred ca e foarte greu de "stabilizat"
plus ca nu stii niciodata sigur ce ai in depozitele acelea, nu sunt straturi - au avut ceva in cariera care nu a putut fi valorificat - jbang a venit bascula si l-au aruncat acolo, au mai extins un pic exploatarea - au curatat pamantul vegetal de la suprafata, l-au urcat in bascula si l-au aruncat acolo 
Fara vegetatie, toata apa pluviala din cariera se duce la vale nestingherita - cine stie ce mulci se face acolo din amestecul ala si cum isi modifica volumul cand e o ploaie zdravana sau se topeste zapada brusc
Ma gandesc eu asa ce nepriceputul ca nu e chiar asa de simplu
si nu o sa fie suficient doar sa foreze niste piloti noi mai adanc