Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 62 Guests are viewing this topic.

isotech_ro

tot ca o parerea personala, vis a vis de Straco, una era situatia in octombrie 2011, cind am avut ocazia sa le vad santierul si stadiul lucrarilor Deva -Oratie, si cu totul alta dupa ce i-a fost atribuit lotul III din Orastie Sibiu.
Moment in care lucrurile au inceput sa mearga prost si sa se acumuleze intirzieri pe ambele loturi. Faptul ca anacronox spune ca pe santier sunt utilaje si echipamente foarte vechi ma duc la gindul ca sunt probleme cu subcontractorii, iar faptul ca are intirzieri indeobste la poduri (montaj grinzi pretensionate) faptul ca sunt probleme financiare in plata acestora ( in cazul macaralelor mari nimeni nu le inchiriaza fara plata in avans )

mahora

La Aciliu se vede capatul lansatorului, probabil vom vedea ceva nou cat de curand :banana: :banana: :banana:

Fili

#2807
@ isotech
Eu ma asteptam ca la 7 august 2012, ambele viaducte sa aibe:
1 Aciliu - grinzilele lansate pe cel putin jumatate din lungime. (si eu nu cred ca va fi altceva decat debleu, in loc de tunel)
2 Sacel - inceperea turnarii asfaltului pe intreaga lungime

Toate acestea, dupa ritmul de anul trecut si de la 1 ian pana...recent (sa zic asa).
Ce s-a intamplat si aici? Tot facturi neonorate de catre MT?

Mai exista vreo firma cu utilaje, care lucreaza fara plata la zi si avans pt deplasarea utilajelor la santier?
Pm, daca stiti.
:lol:

Excelente poze!
:cheers:

anacronox

grinzile erau deja aduse pe pozitii la aciliu.
cele mai multe utilaje vechi se vad la o organizare de santier intre Cut si Cunta. cred ca fiind un volum asa mare de lucrari intr-o zona s-a apelat la foarte multi sub-contractori. totusi intrebarea ramane, cat de eficient este sa ai o raba din 1970 sau alte utilaje invechite (consum mare de carburant, piese scumpe)

Ionut

Deschiderile mi se pare imense la Aciliu. Stiti ce dimensiuni au? Mi se par uriase.

sebba

Quote from: anacronox on August 07, 2012, 01:52:35 PM
totusi intrebarea ramane, cat de eficient este sa ai o raba din 1970 sau alte utilaje invechite (consum mare de carburant, piese scumpe)

putin offtopic:
prin 94-95 lucram in Bucuresti la o editura/tipografie. evident era de carat materia prima (role de hartie, mari, ptr rotative)
ce crezi ca a cumparat patronul? un camion bucegi, pe benzina. halea cam 35 litri la suta! cu toate astea era mult mai convenabil decat sa inchirieze, iesea cam la jumatate de pret cu transportul. plus ca beneficia de el oricand avea nevoie.

poate ca ceva asemenator se intampla si acolo si au bagat si utilaje vechi la munca
Sailing away! S/Y Haimana

get

Quote from: Ionut on August 07, 2012, 02:00:12 PM
Deschiderile mi se pare imense la Aciliu. Stiti ce dimensiuni au? Mi se par uriase.

Nu sunt specialist și nu vreau să-mi dau aiurea cu părerea dar am în memoria vizuală de prin vacanțe configurații asemănătoare.
De exemplu aici.

isotech_ro

Quote from: Fili on August 07, 2012, 01:52:01 PM
@ isotech
... Eu ma asteptam ca la 7 august 2012, ambele viaducte sa aibe:
...
1 Aciliu - grinzilele lansate pe cel putin jumatate din lungime. (si eu nu cred ca va fi altceva decat debleu, in loc de tunel)
2 Sacel - inceperea turnarii asfaltului pe intreaga lungime
...
Toate acestea, dupa ritmul de anul trecut si de la 1 ian pana...recent (sa zic asa).
Ce s-a intamplat si aici? Tot facturi neonorate de catre MT?
...
Mai exista vreo firma cu utilaje, care lucreaza fara plata la zi si avans pt deplasarea utilajelor la santier?
...

Eu am ajuns pe santierul A1 Orastie Deva lot Straco pentru evaluarea independenta a unui subcontractor Straco, care dorea sa efectueze prestatii pentru un alt contractor de pe Arad Nadlag. La acel moment (oct 2011) subcontractorului ii era platit avansul, iar intelegerea contractuala era ca plata la 60 zile de ala emiterea facturilor de lucrari, fiind negociate tarife cadru.

BoGDaN

STRACO nu este o companie de forta UMB, dar ei muncesc. Asta este important dupa parerea mea.
Este prematur sa vorbim de intarzieri. Toamna ne va da raspunsul la acest aspect.

tonică

Quote from: Ionut on August 07, 2012, 02:00:12 PM
Deschiderile mi se pare imense la Aciliu. Stiti ce dimensiuni au? Mi se par uriase.

Ionut, uite aici un plan: http://imageshack.us/f/831/viad1a.jpg/
Cea mai mare deschidere va fi de 160, apoi altele trei de 120...

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar


sebba

Sailing away! S/Y Haimana

udar

de pe Giarmata-Izvin lotul-1 Timisoara-Lugoj

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe