Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Ionut


radutm

Quote from: Fili on August 06, 2012, 02:49:05 PM
Pe A3 chiar am vedea vreun progres remarcabil?
Macar aici, pe A1 avem ce vedea, in mai toate tronsoanele.
Asadar , se fac coloanele fundatiei la podul peste Bega, cool!!!
Trebuie sa precizez ca locul unde am facut pozele cu podul este aici (min.7.22):

Este eroarea mea, nu este vorba despre podul peste Bega ci podul peste canalul de legatura dintre Bega si Timis. Podul peste Bega este putin mai incolo.
cont inchis

ciprebbe

In ritmul asta il scutim pe eurocopter o vreme pt Deva Orastie :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

grig73

@Ionut : E dinspre Soimus (Deva) spre Orastie cu decolare de la Saulesti

anacronox

acum am apucat sa urc pozele.

nod Simeria
========
se lucra in forta la terasamente


A1 Deva-Orastie in zona Turdas-Geoagiu
====================
asfalt mult si se turna inclusiv duminica









nod Geoagiu - lucrari intre la pasajul peste CF
============================


anacronox

Sebes by-pass
=========




balast stabilizat


asezarea grinzilor pentru un pod


Sebes-Sibiu
=======
podete in diverse stadii de finalizare







traseul autostrazii pe Dealul Apoldului
=======================




sapatura de la capatul viaductului de la Aciliu




Ionut

Sunt curios daca pana la urma va fi tunel si la Aciliu... multumim de poze anacronox!

anacronox

Ar mai fi o tura unde se vede sj "bonusul", dar face figuri photobucket. Incerc sa la incarc de altundeva

BoGDaN

#2798
Wow cate poze! multumiri tuturor sunteti fantastici....abia astept sa imi aduc si eu contributia. :D
Nu pot sa nu remarc un lucru. Segmentul Deva Orastie nu este usor de construit prin prisma volumului de material incarcat pe traseu. Bravo Straco si Strabag.
Straco se remarca totusi prin munca!

Nu stiu daca zona Lugoj are potential eolian, dar tare frumos ar fi sa vad niste turbine eoliene asa cum sunt la unguri pe M1.

anacronox

viaductul de la Aciliu
==============








organizare de santier la capatul dinspre Sibiu la capatul viaductului de la Aciliu
======================================================







bonusul - primul strat de asfalt pe zona de langa viaduct
=======================================








viaductul de la Sacel
==============









iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

intradevar, multumim ptr poze, sunt chiar la obiect! :)
sa ne asteptam la neobisnuita terminare la timp a lucrarilor? parca aprilie 2013 e termenul... sau confund cu alte tronsoane?
Sailing away! S/Y Haimana

isotech_ro

judecind strict dupa fotografiile aparute in ultima vreme, din pacate fara filmari care ar fi dat informatii nult mai concludente, nu cred ca ma hazaderdez sa afirm ca lotul III (Impreglio) si IV Orastie Sibiu (Astaldi) pot fi gata in termenul contractual ( aprilie 2013 ). Nu acelasi lucru se poate spune de lotul I (Strabag) si II (Straco)

Ionut

Vine si filmarea prin septembrie, mai intai Eurocopter zboara pe Bors-Suplacu... cel putin mie mi se par loturile Orastie-Sibiu in grafic pentru primavara lui 2013.

anacronox

ca parere personala legat de ceea ce am vazut pe teren.
- pe lotul 3 sunt foarte multe echipamente vechi, ma refer la autocamioane roman, la buldozere vechi
- strabag pe lotul 1 din orastie sibiu va avea probleme destul de mari cu partea arheologica. la intersectia dn7 cu drumul peste cugir sunt niste fortificatii descoperite care acopera o zona destul de mare