Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 39 Guests are viewing this topic.

Calin

La Multi Ani ! - tuturor... Si la cati mai multi km de autostrada!  :drunk: :dunce:

Ionut

LMA, LMA!
De luni ne apucam de treaba? Colegii din zona Arad si cei din zona Timisoara, ochii pe Astaldi (Pecica-Nadlac) si Tirrena (Izvin-Sanovita). :cheers:

parca

La mulţi ani! Să rămâneţi numai cu lucrurile bune din 2013 şi să mergem în 2014 plini de entuziasm si speranta.

dorum

#13128
deci...de unde pornim in 2014:

TM-LUG lot2, la start:





Poza asta va fi punctul de plecare a unui colaj pe care il voi face, realizand mai multe poze din aceeasi pozitie!


Orastie - Sibiu lot3 Impregilo











surse poze adiarc

Ionut

Quote from: dorum on January 01, 2014, 06:47:00 PM
Poza asta va fi punctul de plecare a unui colaj pe care il voi face, realizand mai multe poze din aceeasi pozitie!

Unde este mai exact acel loc? Este foarte potrivit pentru a vedea progresul. O sa faci treaba buna, sunt convins. :)

dorum

DJ572 vedere spre TM, cu zoom 10x

Calin

#13131
Quote from: dr4qul4 on December 20, 2013, 12:54:55 AM
Bine ai venit.
Pitesti-Sibiu nu poate trece prin Rm Valcea. In schimb va trece la 20 de km est si 40 km nord de oras, adica mai aproape de Calimanesti Caciulata, Brezoi.

Asa este cel mai bine, se poate face mai tarziu un drum de legatura dar nu se va supara nimeni daca tb sa mearga 20 km pe dn.
Zona turistica oricum va beneficia si, pe traseul oficial de pana acum nu se va distruge zona Cozia.

Vorbesc din pdv al unuia care merge destul de des din Buc atat la Rm Valcea cat si in zona Curtea de Arges. Chiar si fara drum de legatura tot nu ma supar ca maij merg putin pe un DN pustiu.

Raman la parerea ca Autostrazile tb gandite pt tranzit si nu facute in zig-zag pt a lega toate orasele de pe traseu. Orasele tb legate prin drumuri de legatura, cioturi de autostrada si nu prin devierea si alungirea traseului principal!
Ma gandesc la aceasta ruta de autostrada prin Rm.Valcea urmarind cateva argumente. Este foarte posibil sa-mi 'scape' vreunul....
    La argumente contra pot enumera pretul desigur mai ridicat pe aceasta ruta decat 'directa' Sibiu-Pitesti.Un alt argument contra este desigur prelungirea distantei dintre Sibiu si Pitesti cu circa 20 de km.......
    Argumentul privind distrugerea zonei Cozia sincer nu prea o consider viabila......pentru ca autostrada in aceasta zona mi-o imaginez pe malul stang al Oltului pe unde astazi trece centura obligatorie pentru traficul greu care ocoleste zona Calimanesti-Caciulata si Man.Cozia......cred ca ar fi superb sa circuli pe autostrada si sa poti admira de pe celalalt mal al Oltului Man.Cozia si zona Calimanesti Caciulata.......Cred ca ar imbia multi participanti la trafic sa se abata prin superbele zone amintite,devenind astfel turisti si ajutand desigur la dezvoltarea acestui sector economic in zona.......
   La argumentele pro as enumera dezvoltarea economica a zonei Rm.Valcea care este al doilea oras al Olteniei ca numar de locuitori......
   S-ar realiza o legatura directa ,rapida,comoda si sigura intre nordul Olteniei si Ardeal.Acelasi lucru pot sa il afirm despre legatura dintre aceasta zona a nordului Olteniei si Bucuresti dar si invers.S-ar facilita legatura dintre Bucuresti si Muntenia in general cu zonele turistice din Oltenia de Nord - Man. Tismana, Polovragi,Bistrita,Frasinei,etc, Baile Olanesti,Baile Govora,Novaci-Horezu cu Transalpina........
  Am prieteni in Rm.Valcea si de la ei stiu ca legatura dintre acest oras si Sibiu este destul de stransa multi dintre locuitori lucrand in acest superb oras transilvan......
  Spuneai ca iti plac legaturile directe.......Sunt curios ce parere ai despre prelungirea autostrazii A1 pe la Timisoara..... pentru ca daca ne uitam la harta Romaniei cu traseul acestei autostrazi, eu care doresc de la Nadlac sa ajung la Deva si de acolo mai departe,in loc sa merg pe o autostrada de la Arad prin Lipova la Deva ,mult mai scurta ca distanta,trebuie sa ma abat pe la Timisoara si Lugoj.............. Sper sa fiu bine inteles ca ma bucur ca a fost ales acest traseu favorizand mult dezvoltarea economica a Banatului.In acelasi sens consider corect ca ar trebui tratata si zona orasului Rm.Valcea si zona turistica a Olteniei......

al_x

Salutare, datorita modului in care evolueaza SSC am hotarat sa-mi mut catrafusele aici. Sper sa-mi aduc contributia in limita timpului disponibil in special pe A1 lot 3 Orastie - Sibiu pe care trebuie sa punem toate "tunurile" anul asta. La multi ani!

stangabriel

Ma tot uitam la ultimele filmari si poze pe Lotul 3 si e asfalt in mare parte intre Cunta si Apoldu,pe portiunea Apoldu si viaduct s-a lucrat timid si in aceasta perioada,aparusera acele rapoarte de neconformitate a asfaltului pe acea zona,ramane critic tunelul si/sau debleul.

Mult nu mai e de lucru,comisia de verificare proaspat aleasa dupa licitare are termen 2 luni sa-si dea verdictul in legatura cu problemele aparute, cand da iarba poate se porneste si betoniera pentru tunel.

sebba

@al_x
bine te-ai mutat! :)

dar ne trebuie mult mai multe tunuri, nu numai ptr Orastie-Sibiu ci si ptr Izvin-Sanovita si Arad-Nadlac!
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

Baieti, v-as recomanda sa vizitati vitrina cu autostrazile romanesti. Am pus niste poze interesante acolo.



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: al_x on January 01, 2014, 08:02:44 PM
Salutare, datorita modului in care evolueaza SSC am hotarat sa-mi mut catrafusele aici. Sper sa-mi aduc contributia in limita timpului disponibil in special pe A1 lot 3 Orastie - Sibiu pe care trebuie sa punem toate "tunurile" anul asta. La multi ani!

Bine ai venit, LMA! :cheers:

Daca te lauzi ca poti ajunge pe lotul Impregilo, eu as fi foarte curios daca vor reincepe sa lucreze acum pe iarna. Din ce-mi pot da seama, mai ales pentru ca este o iarna ingaduitoare, ar trebui sa lucreze la tunel. Asa ca, daca poti ajunge, ar fi super.

adiarc

al_x...bine ai venit
si eu mi-am mutat "catarfusele" aici
Ionut...ajungem ....no problem
sa inceapa Impregilo sa lucreze...caci va garantez eu ca aflati imediat
Dorum...multumesc ca ai precizat sursa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Mai am putin si ajung la Brasov.Am trecut pe noile tronsoane.La fel, ceata foarte densa pana la Sibiu.Am ramas dezamagit putin,la pasajul peste Dn si cf dupa Orastie sunt niste petece si denivelari foarte urate.Chesti asta am mai vazut si mai departe pe lotul Strabag. Ba am mai observat si o masca sparta.Ce este cudat ca pe Deva Orastie nici acum nu au reusit sa monteze telefoanele SOS. Imi spunea amicul meu ce lucreaza la CIC-ul de pe Orastie Sebebs ca acele panouri nu functioneaza pt ca nu sunt racordate la reteau de curent electric, in ziua inaugurarii erau alimentate de un generator 

dorum

#13139
De unde pornim in 2014 (continuare):

Nadlac-Pecica
















Pecica-Arad














sursa poze bogdymol