Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 69 Guests are viewing this topic.

dorum

eu zic ca sunt ok...insa par inguste din viteza...sunt convins ca respecta standarele si ca au 3.5m calea de rulare plus ceva pana la parapeti, nu pot sa ma pronunt cat...
dar iti promit ca next time iau ruleta cu mine :)

bogdymol

Quote from: Ionut on December 30, 2013, 07:19:32 PMApropo de asta. Voi care ati mers pe noile segmente din A1, cum vi se par bretelele de acces? Mi se par extrem de inguste... sau e doar o impresie? Sau e din cauza acelor parapete laterale care sunt inclinate spre interior (extra siguranta), mai ales pe bretelele "suspendate" facute pe ramblee inalte. Parca pe A2 sunt mai largi. La fel Bechtel a facut pe AT niste bretele largi, late. Care e senzatia la volan, mai ales daca ati mers si pe alte segmente? Ar trebui sa fie totusi si aici niste normative clare, nu? Repet, poate e doar senzatia mea vazand filmat.



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: dorum on December 30, 2013, 07:22:47 PM
dar iti promit ca next time iau ruleta cu mine :)

^ Merci baieti pentru raspunsul rapid! :)

Apropo de ruleta, cei mai vechi stiti ca MHN si cu mine am "masurat" banda de urgenta de pe A1 Arad-Timisoara dupa deschidere (nu cu ruleta, cu masina, prin comparatie cu Pitesti-Bucuresti). Ni s-a parut din teren ingusta, mai ales pe viaducte/poduri. A fost atunci o intreaga discutie. Ce vremuri. :lol:

Bun, m-am linistit.

sebba

n-am fost acolo dar cel putin din filmari nu-mi pare ingusta
benzile de accelerare si mai ales "capetele", cu linie discontinua, imi par in schimb foarte scurte
si asta inclusiv pe A1 din jurul Aradului

de ce duc liniile continue atat de mult/lung?
acum nu prea e trafic, nu cum ar putea/trebui sa fie... si acum iti cam ajung, dar pe o autostrada completa, unde traficul ar fi mult mai mare/constant... sa fortezi soferii sa astepte ultimii 50-100m ca sa se incadreze/sincronizeze in flux, imi pare cam aiurea


Sailing away! S/Y Haimana

Anonymous Rider

Quote from: Ionut on December 30, 2013, 07:19:32 PM
Apropo de asta. Voi care ati mers pe noile segmente din A1, cum vi se par bretelele de acces? Mi se par extrem de inguste... sau e doar o impresie? Sau e din cauza acelor parapete laterale care sunt inclinate spre interior (extra siguranta), mai ales pe bretelele "suspendate" facute pe ramblee inalte. Parca pe A2 sunt mai largi. La fel Bechtel a facut pe AT niste bretele largi, late. Care e senzatia la volan, mai ales daca ati mers si pe alte segmente? Ar trebui sa fie totusi si aici niste normative clare, nu? Repet, poate e doar senzatia mea vazand filmat.

1. DN6 spre DN1, e foarte ingusta
2. Sebes Nord - intrarea spre Sibiu

Amandoua sunt foarte inguste.

Calinm

#13100


Parapetii fac sa para mai ingusta banda pe A6 la Lugoj .Eu am mers cam cu 100  pe acolo si nu m-a incomodat.
Oricum arata bine asa cu parapetii aia :)


A656

referitor la bretele, cum am mai zis, sunt foarte inguste. nu cred ca au 3 metri latime... cel putin la sebes.
ieri am intrat la Sebes-Nord pe A1 spre Orastie, ceata, vizibilitate sub 200 de metri. pe banda de accelerare stateau 2 tipi la autostop. i-am vazut in ultimul moment, fiindca ma asiguram in oglinda ca nu vine nimic din spate sa pot schimba banda. a trebuit sa trec peste linia continua pe banda 1. oare se poate informa politia la faze din astea? sau ma astept deja la prea mult pt circulatia pe o autostrada in Romania?
mi-ar fi placut sa am si aici un indicator pt circulat pe ceata cum sunt in austria sau in ungaria, puncte sau sageti.
de 9 zile de cand sunt in sebes am avut 3 zile fara ceata densa...

rocklee

foarte interesant si obiectiv articolul ..imi place  :)

adiarc

#13104
cred ca e doar o iluzie optica...daca se respecta viteza nu vor fii probleme
de ex in filmarea de mai jos , am incaput pe o bretea ( e adevarat ..la mustata ) , eu...si o betoniera ( la sec 56 ) ( este la nodul SB Vest...acces A1 apre Valcea )

http://www.youtube.com/v/r2TMxqSv3BE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

Am vazut la nodul dintre A1 si A6 problema cu parapetele, ca tot spunea unul si altul si eram curios. Mi s-a parut mai OK sa le observ mai ales ca eram in dreapta lasandu-mi viata pe mainile sotiei  :-[

Concluzia: sunt normale ca distanta, diferenta o fac paraptele extrem de inalte si ai senzatia ca vin spre tine daca vii cu viteza. E OK cum s-au facut acele parapete pentru ca raza de curbura a bretelelor mi se pare destul de mica, fata de alte bretele, exceptand cele de la Izvin. Iar daca cineva vine cu viteza si are un TIR, autocar sau microbuz nu vrei sa isi ia zborul de pe o bretea, nu? ;)

Oricum, dorum, challenge accepted!  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Shhhh

La final de "cincinal", un mic remember de ce ar fi trebuit sa se intample in perioada 2007 - 2013, pe fiecare an in parte.
Direct de la sursa

bond

salut,
am făcut și eu "turism de autostradă", recent, pe șoimuș->sibiu vest și retur până la sebeș. am făcut abstracție de ce am aflat aici pe forum și am încercat să mă comport ca un "șofer de tranzit"...
concluzii:
- lot Astaldi = wow. calitatea rulării ireproșabilă, senzație de lucru făcut ca la carte. abia aștept să termine și Impregilo, cred că o să fie cel mai spectaculoas tronson de autostradă de la noi pentru mult timp.
- deva-sebeș cam denivelată, nu m-aș fi așteptat de la o autostradă proaspăt inaugurată (<1 an)
- benzile de accelerare cam prea lungi și prea claustrofobe, practic invită la călcarea liniei continue
- am oprit în ceva spațiu de servicii înainte de sebeș... n-am găsit un loc "normal" de parcare ci doar pentru TIR. și un nene stătea "de pază", m-așteptam ca supravegherea să fie remote/automată
- în general nu am văzut "consistență" între loturi. unii constructori au pus panouri antiorbire unde era nevoie, alții nu, alții au pus pe aproape toata lungimea, etc.

Totuși, un pas enorm înainte. La cât mai mulți km :)

PS: nu sunt de specialitate, dar am condus mulți km pe autostrăzi (ca și majoritatea) în vest, în special în NL (una dintre țările cu cea mai bună infrastructură rutieră din EU, dpmdv). mai este mult până departe, dar mai puțin decât era până acum :)

PS2: în altă ordine de idei, bine v-am găsit și sper să pot contribui de pe "teren" de pe sebeș-turda, fiind din zonă :)


vancouver

@Bond, bine ai venit. De la mine ai deja un like pentru relatarea scurta si la obiect.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

StefanCelMare

#13109
Am folosit și eu A1 pe bucata Sebeș-Simeria.
Am remarcat că a fost de ajutor și pe ceață, noaptea, la dus putând merge cu cca 90 km/h în siguranță, comparat cu vreo 50-60 km/h pe DN.
La retur am găsit un pieton rătăcit care trecea drumul în fugă, precum și un câine pe drum lângă spațiul de servicii de la Sebeș.
Nu am știut exact unde să cobor, deoarece primul nod la Sebeș este la vest, dar nu este marcat ca Sebeș Vest, nici nu scrie că ieșirea de Alba e mai încolo.
Per total, trebuie să recunosc că acestea sunt mici probleme comparat cu fostul DN, care era, pot spune, partea cea mai dificilă a traseului meu Cluj-Petroșani (ca trafic, curbe, zone puține de depășit, și nervi).
Principalul bonus este că durata călătoriei a fost redusă cu cca. 35-40 de minute.
Acum aștept și eu Sebeș - Turda (care îmi va mai lua vreo 40 de minute din durata de drum), precum și Gilău - Nădășel, despre care aud că nu e suspendat definitiv, ci doar un an.
DSLR-ul meu așteaptă șantiere mai aproape de Cluj.
În încheiere, la mulți ani tuturor, și un 2014 plin de toate inaugurările propuse!