Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 34 Guests are viewing this topic.

dorum

#12720
...si video Cunta-Orastie 23 min...e ceva si n-am exagerat cu pedala.... :)


http://www.youtube.com/v/kH15IG_Wr7k


radutm

Superb, felicitari tuturor celor care au transmis azi de pe teren! Imi creste inima sa vad asa ceva la noi in tara! La cat mai multe inaugurari de acest gen! :cheers:
cont inchis

boer_escu

#12722
Astăzi, din păcate, nu am reușit să ajung la întâlnirea forumiștilor fiind prins cu tot felul de treburi, dar sper să mai avem ocazia unor alte întâlniri!

Atât am reușit astăzi, pe la 13.30, să ajung la Sibiu vest si la supratraversarea de către DJ143B a autostrăzii. Aveam doar telefonul la mine și am făcut un mic filmuleț, care se vreau un fel de metaforă a inaugurării  :)

http://www.youtube.com/v/pixOpdb5r6M

P.S. Traficul nu era încă deschis oficial, dar după cum se vede, deja unii intraseră.

Felicitări tuturor celor care ne-au ținut la curent cu cele întâmplate astăzi și să vedem cât mai repede și lotul 3 deschis!


Betuel

Quote from: BoGDaN on December 19, 2013, 09:30:49 PM
In Intersectia aia din Saliste se vor produce accidente....intersectia aia a devenit foarte aglomerata, aproape ca cea din Sebes. Vor mai fi TIR-isti care vor da inainte spre Cristian. Garantat.

Am venit eu de la Sibiu acasa in Cristian pe la 18 si erau destule TIR-uri care veneau catre Sibiu pe DN1. Totusi am putut observa o reala scadere a traficului fata de cum era inainte de deschidere. In cateva zile se va mai fluidiza traficul la nodul de la Saliste iar cei care nu au aflat de deschidere o sa afle si atunci se va vedea clar diferenta.

Am filmat la jumatatea lunii noiembrie intersectia din Cristian dintre DN1 si DJ106E (soseaua care duce la Orlat) timp de 15 min. cu scopul de a culege datele despre traficul din intersectie aceste date folosindu-le in cadrul unui proiect la facultate. In primavara, cand se ma linistesc apele, am sa filmez din nou ca sa vad cu cat a scazut traficul. Atunci o sa stiu clar cat % din autovehicule doar tranzitau Cristianul.

Archi

eh acuma. Brusc, instantaneu, deodata nu se poate. Asteapta si tu 2-3 zile! Oricum din cate imi amintesc la Simeria-Orastie a durat vreo 2 sapt. pana s-a facut rutarea.

hitsasu


teocharis

Quote from: hitsasu on December 19, 2013, 11:54:18 PM
Ce înseamnă "rutare"?

o explicatie ptr lipsa traficului pe sectoarele noi deschise din A1 poate fi si faptul ca google.maps ruteaza inca pe vechiul DN

mirceal

Ce zi nebuna ... 13 pagini ... 199 de postari ... multumiri tuturor  :cheers:

dr4qul4

Rutare - daca dai navigare sau get directions intre sibiu si orastie googleul te indruma tot pe DN .
Nu face rutarea- nu vede inca dschise tronsoanele noi si nu te baga pe ele de loc.

Acum cativa ani google maps si-a luat o teapa mare la noi- pentru cateva zile au afisat  autostrazi imaginare pe baza termenului de finalizare din contract si bineinteles ca pe acele tronsoane existau intarzieri . bine era si o varianta beta si nu ofereau si navigatie, doar simple harti, dar acum asteapta cateva zile sa nu cumva sa se inchida maine pt ca isi dau seama ca nu au contract de dezapezire sau mai stiu eu ce.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Calin

 Urmaresc acest forum - de mult timp si in primul rand va multumesc tuturor pentru pasiunea voastra - prin care dati informatii utile celor interesati de aceste aspecte . Si eu astept cu nerabdare sa ma intorc in Tara - am sa intru pe la Oradea - am sa fac A3 -pe la Cluj, am sa "cobor" la Sebes , dar , in drum spre Targoviste am sa ma abat spre Deva, la Soimus am sa intorc spre Sibiu - doar pentru a-mi satisface placerea de a circula in sfarsit ca in Occident ACASA ! Va multumesc inca o data si sunt alaturi de voi ..."Vrem autostrada Sibiu -Pitesti" cu specificatia ca ar fi extraordinar de bine daca aceasta ruta ar merge prin Rm.Valcea.......Ar ajuta enorm economia locala dar si renumitele zone turistice din nordul Olteniei.....Dar sa ne bucuram de marea realizare de astazi ! :cheers:

dr4qul4

Bine ai venit.
Pitesti-Sibiu nu poate trece prin Rm Valcea. In schimb va trece la 20 de km est si 40 km nord de oras, adica mai aproape de Calimanesti Caciulata, Brezoi.

Asa este cel mai bine, se poate face mai tarziu un drum de legatura dar nu se va supara nimeni daca tb sa mearga 20 km pe dn.
Zona turistica oricum va beneficia si, pe traseul oficial de pana acum nu se va distruge zona Cozia.

Vorbesc din pdv al unuia care merge destul de des din Buc atat la Rm Valcea cat si in zona Curtea de Arges. Chiar si fara drum de legatura tot nu ma supar ca maij merg putin pe un DN pustiu.

Raman la parerea ca Autostrazile tb gandite pt tranzit si nu facute in zig-zag pt a lega toate orasele de pe traseu. Orasele tb legate prin drumuri de legatura, cioturi de autostrada si nu prin devierea si alungirea traseului principal!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

EugenRo

Am circulat astazi pe ruta Timisoara-Lugoj-Deva-Orastie-Sibiu-Brasov-Bucuresti. Constatarile mele, pe scurt:
1. A6 nu era deschis, desi mai trageam sperante.. Existenta A6 nu este foarte cunoscuta in zona, poate si pentru ca indicatoare din orasul Lugoj catre aceasta autostrada nu prea exista.
2. Dupa primul sau al doilea podet (nu mai retin exact), imediat dupa intrarea pe A1 de la Deva, s-a format o trambulina de toata frumusetea.
3. Referitor la calitatea autostrazii Deva-Orastie-Sebes-cu iesire Cunta, mi se pare acceptabila, dar nu exceptionala.
4. La iesirea de pe A1 la Cunta prin giratorii, se facuse totusi o coada lunga de masini, in conditiile in care sensul Sibiu-Sebes al DN7 era deviat prin primul dintre giratorii, pentru a se evita astfel blocajele inerente ale unei intersectii in T.
5. Calitatea lucrarii, uniformitatea asfaltului si senzatia generala la parcurgere pentru Lotul 4, IREPROSABILE! Jos palaria Astaldi (Am circulat cu cca 150km/h si nu am resimtit nici trambuline, nici treceri catdeputin zdruncinate. Se poate inscrie in 'best-feeling' alaturi de centura Pitesti si A2 (Fetesti-Constanta).
6. Mult dupa ora inaugurarii, am sesizat existenta a cateva indicatoare galbene -derutante pentru un necunoscator- ce inca anuntau iesirea provizorie de dinainte de Lotul 1..
7. Lipsa benzinariilor mi se pare o problema grava pt cei care spera ca vor putea alimenta undeva pe parcurs.
8. Tuturor celor implicati, keep up the good work!

alecu26

ati observat ca pe lotul 1...nu sunt rosturi la poduri? (in afara de podul mare peste DN+CF). Interesanta inovatie tehnica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Anonymous Rider

Am făcut în seara asta Șoimuș(Deva) - Sebeș. 32 de minute, legal.  O:-)
Mâine, dacă ține vremea, filmăm cei 76.6km de la Cunța la Șoimuș.

Despre autostradă, din cât am reușit să trec:
  1. Întradevăr unul din primele 3 podețe (dinspre Deva spre Simeria - cred că cel de la Certej) a făcut o rampă, deci trebuie abordat cu atenție
  2. La podul peste CF si DN7/E68 de la Orăștie există semnele de îngustare, cele vechi, adică încă nu s-au luat jos; oricum benzile sunt ușor mai înguste peste pod
  3. Toate parcările foarte bine luminate, foarte bine populate (deja!) de tiruri (atât cea de la Orăștie cât și cea din zona Tărăria)
  4. Nodul Sebeș Nord arată bine (ca în pozele lui Edy Schneider), cu excepția intrării din giratoriu spre Sibiu care mi se foarte îngust

Concluzia mea este că suntem pe drumul cel bun, doar că nu știu ce ne vom face cu calitatea șofatului (ieșiri bruște ale tiriștilor, nesemnalizate; circularea peste linia intermitentă; lipsă acută de semnalizare la unii șoferi de mașini mici).

Noapte bună! :)

alecu26

e doar senzatie...ca sunt mai mici...din cauza parpetilor masivi. in fapt e mai larg cu jumătate de metru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).