Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

cristi5

#48690
Preview Vetel sau Abucea



Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Quote from: cristi5 on August 23, 2019, 06:58:47 PM
Poate cineva sa ne reaminteasca
- pe ce distante si la ce anume (asfalt, terasament) s-a prelungit garantia la LD2?
- pe ST3 nu s-a prelungit pana la urma sau? Au fost parca numai niste frezari de ochii lumii.

Cuc foloseste LD2 ca argument dar uita convenabil ca s-a incercat acelasi lucru pe ST3 timp de 8 luni fara rezultat

Pentru LD2 vezi mesajul asta al meu de anul trecut. Pe ultima pagina a documentului e trecut actul aditional prin care au extins perioada de notificare si se poate cere in baza Legii 544 / 2001.

Daca ai timp, citeste tot documentul. Poate iti mai vin si alte idei. :D

NGC

Si daca tot a venit vorba despre LD2, sa ne reamintim cu ce idioti avem de a face zilnic.



cristi5

#48693
Buna dimineata, suntem in a 13a zi de cand LD3 e circulabil si sta muzeu.

Multumim din inima cadrelor tinere din CNAIR care, desi multi dintre ei nu au profesat in celalalt regim, cu patriotism, mandrie si suveranitate nationala dau o lectie constructorului strain capitalist, care si-a luat demult cam toti banii pe lucrare (si restul si-i ia in instanta) deci i se cam rupe de lectii.



Cadrele mai in varsta, experimentate, mai trec pe la lucru? Nu de alta dar se pare ca patriotismul idealist al tinerilor nu aduce siguranta rutiera si nici nu elimina coloane sau ambuteiaje. Incercati altceva. Sau sa le cerem soferilor sa faca slalom patriotic printre gropile DN68A?

As dori sa-l propun pe tanarul ministru Cuc, papagalul lupilor tineri din CNAIR, as dori asadar tovarasi sa-l propun si la Ministerul Culturii, ca si-asa se fac remanieri, si in perspectiva reduceri de posturi la functionari. Este un curator de nadejde al muzeelor rutiere ale patriei, avand deja o solida experienta pe LD2, unde iata, capitalistii straini au extins ceva garantie, pe alocuri.

La noul minister va invata ca expozitiile, mai ales astea permanente, se deschid cu vernisaj. Vernisajul LD3 ar fi o lansare exceptionala pentru candidatura la prezidentiale a doamnei PM. Nici dumneaei nu e straina de arta rutiera ca doar a patronat cele 8 luni de expozitie de pe ST3 si ST4, un record muzeal national.

Cum am vazut si la Caracal, si la Colectiv, grija fata de cetatean este pe primul loc, tovarasi!  Daca tot am facut un nod rutier la Holdea pentru ca cetateanul sa beneficieze chiar de si ultimul kilometru de siguranta rutiera, de ce sa nu tinem inchisa toata lucrarea? Sa le dam o lectie sorosistilor de pe forum care au indraznit sa propuna asa ceva!

Uraaa!

NGC

Poate isi depune COMSA candidatura pentru LD2E doar asa ca sa ii plimbe putin cu contestatii pe la TB (ca astea dureaza mai mult decat la CNSC) si CAB, numai ca sa piarda astia fondurile europene. :lol:

Ionut

Nu cred ca va mai licita Comsa pe vreun lot în RO. Cel puțin nu acum. Mai ales pe LD2 unde favoriți clar sunt cei de la Salini/Astaldi. Nu liciteaza niciun constructor doar de dragul de a pune bete in roate la licitații din simplul motiv ca ii costa bani (avocati în primul rand).

NGC

#48696
Pai ideea nu e sa candideze si sa castige, ci doar sa puna bete in roate astora care acum nu vad cum sa arate un ecoduct in acte.
Avocatii costa "peanuts" in cazurile astea.

cristi5

#48697
@NGC, tu mai crezi ca intereseaza pe cineva din CNAIR ca se prelungeste o licitatie, sau ca se pierd niste bani europeni sau ca se intarzie punerea in valoare a unei lucrari?

Nu, pe oamenii astia ii intereseaza sa-si pastreze jobul de bugetar, si atat. Daca se poate, la job sa nu faca nimic, sa faca constructorii totul, in PPP sau in garantie.

Daca ii iei jobul, pe langa ca pierde masina de serviciu, nu-si mai poate trafica influenta. Nasol.

NGC

E cantecul lor de lebada. Din ce stiu, se depun eforturi pentru ca multi din ei sa devina scriitori.

carutasul

"se depun" de către cine? Că eu aș contribui, dar n-am pârghie :)

Ionut

#48700
@NGC, ce intelegi tu prin "depune COMSA candidatura pentru LD2E"? Eu inteleg ca te referi la depunere oferta in cadrul licitatiei. Este exclus lucrul asta si sunt dispus sa pun pariu cu tine ca nu vor depune niciun fel de oferta. De ce? Pentru ca nu au niciun avantaj daca ar pune bete in roate (costa sa depui o oferta cat-de-cat care sa stea in picioare pentru eventuale contestatii in urma descalificarii). Si chiar daca ar pune bete in roate, ce ar castiga? Nimic. Plus ca a actiona cu rea-credinta i-ar expune si mai mult atacurilor CNAIR. Nu face nimeni chestia asta, mai putin Comsa care probabil are bagajele la usa.

Nu vad niciun motiv real (teoretic e posibil orice) pentru care Comsa ar face un joc murdar pe LD2. Repet, sunt dispus sa pun pariu cu tine pe o sticla de ce vrei tu.

PS: Ah, ca vor ataca CNAIR (statul roman) pentru mizeria de la Ilia si cate si mai cate s-au intamplat pe lotul asta... e cu totul alta poveste. Si asta este inca un argument in favoarea a ceea ce am zis - niciun tribunal/DAB/arbitraj nu o sa vada cu ochi buni actiuni cu rea-credinta ale Comsa pe un contract atat de sensibil ca LD2, unde probabil se vor pierde fondurile europene (eu sper sa nu se piarda fondurile europene pe toata A1 Lugoj-Deva).

cristi5

#48701
@NGC ar fi minunat ca in ecosistemul asta cu cuci si papagali sa apara in sfarsit lebedele si cantecul lor.

Asa inteleg ei sa arate ca sunt importanti, blocand lucrarea. Si asa ne arata ca ei de fapt au avut dreptate pe ST3, si desi au rezistat 8 luni pe baricade pana la urma au infrant din vina arbitrului.

Dar chiar crezi ca va reusi Cuc o restructurare majora a agentiilor din subordine? Si lupii tineri ii arata pisica ministrului blocand LD3 de teama restructurarii CNAIR?

Sau trebuie sa asteptam o schimbare de guvern ca sa se deschida LD3? Suntem oameni civilizati, si nu mai avem nevoie de demonstratii, revolutii si explozii ale mamaligii nationale, dar politicienii de opozitie care ar trebui sa lupte impotriva abuzurilor statului, unde sunt? Unde au fost la ST3 si ST4? Se pare ca strategia lor e sa deconteze toate astea cel devreme in campanie. Pana atunci pulimea pe DN.

Hai sa vedem, mamaliga politica din Hunedoara  bolboroseste mai tare decat aia din Alba sau Timis?

carutasul

Adevăratul motiv e că pe cei din companie nu îi deranjează bețele în roate. Da, dacă ar fi sancționați pentru nerealizări ar merita să cheltuie ceva mărunțiș ca răzbunare, dar în cazul nostru practic doar le dau un motiv să își acopere nerealizările iar pe ei oricum nu îi trage nimeni la răspundere...

Ionut

Va rog sa ne straduim sa nu deviem de la subiect: A1. O dam prea mult in politica (exista pentru Cavaleri & mai sus thread privat pentru politica) si in alte chestiuni care nu tin strict de autostrada. Iar despre CNAIR se poate discuta pe thread-ul dedicat.

Bulwyn

Salut ideea lui Ionut de a nu amesteca politica in infrastructura. Dar imi dau seama ca acest lucru in romania (cu r mic) nu e posibil. Din pacate totul e dictat de politic si de caldura banutilor care vin oricum.
Cristi5 excelenta descrierea ta cu sistemul actual. Perfect.
Eu sper sa se rezolve situatia de pe LD3 cat mai rapid. Dar dupa ce am urmarit forumul in ultimii 4 ani trebuie sa ii dau dreptate lui Ionut. Trebuie sa ne asteptam la ce-i mai rau ca sa ne bucuram la putinele momente de normalitate. Cu toate marsavia care se intampla singurul care pierde e cetateanul de rand: nervi, timp, viata.
Foarte trist ce se intampla. Sper ca poate se intampla ceva si se vor misca mai cu spor la infrastructura, dar ....