Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 82 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

@marcelbanu, mulțumim pentru retrospectiva. Un adevărat album de șantier...

Cristian 74

@marcelbanu: impresionant efortul tău de a documenta tot ce s-a întâmplat pe șantier. Era nevoie de o retrospectivă care să privească dincolo de mașini și utilaje și să vadă omul, cel prin al cărui efort se zidește câte un pic din țara asta. Mulțumesc!

TibiV

#48722
QuoteCu stimă și respect vi se înclină Marcel Banu din Deva...
Cu stima si respect se înclină si TibiV din Bucuresti...
In fata celor care au muncit pe santier, dar si a celui care i-a pozat cu mult, muuuult har fotografic....

Quote from: marcelbanu on August 24, 2019, 11:34:06 AM
Pauzele de masă...


Dar... Marcel,
painea?!...
Unde este painea aia atarnatata pe gard?....
O paine face uneori cate o mie de cuvinte...

Asta este fotoreportajul pe care UMB ar fi trebuit sa il agate pe panouri (fara planse tehnice...) daca ar fi primit dreptul la o taiere decenta de "pamblica"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

Asa este cnair si mt au reușit si minimizeze un mare succes al unei firme romanesti respectiv UMB de o inaugurare asa cum ar fi trebuit.

adrian sibiu

Dar poate impatimitii de infrastructură  isi dau mana si realizeaza un panou cu toate aceste poze sugestive care se pot expune în una din parcarile lotului 4.Ce zice ti Marcel,Rokelee,Alin C si ceilalti.

paulmare

si maccaferri romania ar putea sa profite de pozele de santier si filmari - foarte frumos le-a pus umb in opera solutiile, gabionul e unul din cele mai spectaculoase,
si ecoductele umb tot cu solutii maccaferri, si plasele

multumim celor care au tinut topicul asta asa animat, sa vedem mai departe, la tunele, si Pisi (de fapt Sipi :)) - aceeasi mobilizare


cristi5

#48726
Daca poate cineva cu talent grafic sa faca un logo dupa schitza de mai jos, va rog sa ma conactati

Il putem folosi pe social media, etc. Sper ca va prelua si presa.

Desenele reprezinta un simbol de autostrada si altul de muzeu, se pot combina oricum vrea creatorul.



O sa facem doua variante, cu contor de zile si fara. O sa gasesc o solutie sa putem actualiza apoi contorul zilnic automat.

Alb pe fond verde cu culorile indicatoarelor de autostrada cred ca ar fi cel mai bine.

Putem face si cateva "comemorative" pentru LD2, ST3-4 si care au mai fost, cu data vernisajului si data darii in trafic.

voicul

#48727
Counter-ul de zile as zice ca trebuie pus in semnul "circulatia interzisa in ambele sensuri"

marcelbanu

#48728
TibiV, mi-a scăpat...

Prin multitudinea de fotografii am regăsit-o !



Am să încerc s-o intercalez unde îi este locul...

Am pus-o la locul ei, în ordinea cronologică...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

rdx2000

Caracatița CNAIR văzută din caracatița CFR Călători.
Viitoare spații de servicii fără benzinării pe A1 la Miercurea Sibiului văzute printr-un geam de săgeată albastră, spart prin '48.

timisoreanul

Felicitari, @marcelbanu! Mai trebuie sa scoatem in fata si pe oamenii care muncesc in tara asta, care lasa ceva in urma lor si nu doar papagalii in costum, ptitipoancele, smecherii, criminalii sau politicienii incompetenti ori corupti! Toti cei care circulam pe o autostrada in conditii de siguranta si cu mare economie de timp nu trebuie niciodata sa uitam eforturile oamenilor care au construit-o.

NGC

Quote from: Ionut on August 24, 2019, 08:18:24 AM
@NGC, ce intelegi tu prin "depune COMSA candidatura pentru LD2E"? Eu inteleg ca te referi la depunere oferta in cadrul licitatiei. Este exclus lucrul asta si sunt dispus sa pun pariu cu tine ca nu vor depune niciun fel de oferta. De ce? Pentru ca nu au niciun avantaj daca ar pune bete in roate (costa sa depui o oferta cat-de-cat care sa stea in picioare pentru eventuale contestatii in urma descalificarii). Si chiar daca ar pune bete in roate, ce ar castiga? Nimic. Plus ca a actiona cu rea-credinta i-ar expune si mai mult atacurilor CNAIR. Nu face nimeni chestia asta, mai putin Comsa care probabil are bagajele la usa.

Nu vad niciun motiv real (teoretic e posibil orice) pentru care Comsa ar face un joc murdar pe LD2. Repet, sunt dispus sa pun pariu cu tine pe o sticla de ce vrei tu.

Stai ca nu merge chiar asa la licitatia asta, pentru ca asta este o licitatie restransa. Aici mai intai iti depui candidatura, ei verifica daca ai ochi albastri si par blond, si, daca le placi, te invita sa le trimiti si o oferta. Deci poate nici nu ajungi la a le trimite o oferta, dar cel putin le faci zile fripte ca nu te plac.

Eu nu zic ca va face COMSA asta, dar e o posibilitate de a le plati pentru ceea ce fac idiotii astia acum. Nu ar avea nici un castig, dar daca nu mai au de gand sa mai lucreze pe aici, nici nu au nimic de pierdut.

NGC

#48732
Quote from: NGC on August 24, 2019, 08:15:29 AM
E cantecul lor de lebada. Din ce stiu, se depun eforturi pentru ca multi din ei sa devina scriitori.

Quote from: carutasul on August 24, 2019, 08:17:03 AM
"se depun" de către cine? Că eu aș contribui, dar n-am pârghie :)

Eh, de catre cine? Sa zicem ca o parte din partea luminoasa a fortei. :D ;) :p

Quote from: cristi5 on August 24, 2019, 08:23:16 AM
Dar chiar crezi ca va reusi Cuc o restructurare majora a agentiilor din subordine? Si lupii tineri ii arata pisica ministrului blocand LD3 de teama restructurarii CNAIR?

Habar n-am ce face papagalul asta si daca chiar are de gand o restructurare. Sperantele de care zic se leaga de intoarcerea roatei / rotii. Unele surse zic ca pana atunci "urmarim" tot ce fac idiotii si geniile si luam "notite" (observati ghilimelele). ;)


andrei.obreja

Poate s-a mai zis, dar am auzit de la un sofer al Comsa ca aceste intarzieri s-au produs din cauza unei probleme financiare, deci cel mai probabil ecoductul si acesta fiind motivul pentru care nu au vrut sa deschida nodul Ilia si restul problemelor spuse de Cuc ar fi doar de divertisment.