Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 27 Guests are viewing this topic.

cristi5

#45015
^^ Fireste ca trebuie tuneluri! Realist va dura 10 ani, eu despre asta vorbesc. LD3 are deja 5 ani... Daca cumpara CNAIR proiectul Salini poate mai putin. Daca se reformeaza CNAIR din temelii cu o sectie de tuneluri cu angajati ASFINAG detasati in Romania, sigur mai putin. Dar reforma ar dura vreo 2-3 ani, pana invata respectivii legislatia etc.

Fireste ca trebuie inceput azi (ieri, acum 5 ani de fapt!) cu tunelurile.

Dar faptul ca DNul e depasit cateva zile pe an nu e nicio surpriza. Vedem in Occident autostrazi depasite zilnic. Ca putem folosi "politic" aceste cozi sa punem presiune, nu ma indoiesc. Dar politicul se va duce acolo intr-o zi oarecare din noiembrie si va zice: care cozi? E un DN mai aglomerat, plin de gropi e drept, pt ca platforma e praf, o s-o mai carpim.

Si eu cred ca traficul creste, de-aia cred ca DN Margina-Holdea mai rezista 10 ani (intretinut!!! Cu depasirea interzisa la trafic mare!) si nu 20 sau 30. Dar una e sa creasca traficul de Craciun (depinde de numarul de emigranti, care da, creste rapid) si alta e sa creasca traficul de fiecare zi.

Si fireste ca daca traficul incape pe un DN politicul trebuie sa-si miste dosul sa faca minim o cale de drum rapid in prima faza. Ar ajuta aceasta idee intregul proces? Eu zic ca da pt ca pretul pe km ii doare, altii zic ca cerem prea putin si daca cerem putin nu se va face nimic.

pasadia

O solutie oarecum simpla pentru aglomeratia din unele momente de pe DN68A este aceeasi ca si pe DN1, valea Prahovei: interzicerea traficului greu in anumite intervale orare sau in anumite zile. Pe VP e standard: traficul greu interzis de L-V intre 6-22, si complet S&D.
Pe DN68A probabil ca ar merge cu un interval ceva mai scurt: interzis intre 8-18 plus sarbatori legale. Si, la fel ca in cazul VP, exista si aici rute alternative: DN7, pe valea Oltului (ce bine ar fi fi prins daca era gata si celalalt pasaj de la Arad) sau Hateg (pentru cei care au treaba in Lugoj / Timisoara / Belgrad.

Eu sincer sa fiu nu inteleg de ce in Romania nu se recurge la aceste interdictii pentru traficul greu mai des. Avem un exemplu clar de dincolo de granita (Ungaria). Si da, eliminarea traficului greu ar ajuta enorm in cresterea vitezei de deplasare caci e imposibil pentru tiruri sa se deplaseze mai rapid prin serpentinele (putine) de la Cosava sau Ohaba. Si nu e vorba aici de calitatea caii de rulare, ci de geometria ei (panta si unghiul curbei).
La modul teoretic, la Cosava cred ca se poate visa la o a treia banda pe urcare, dar la Ohaba imi pare oricum prea strans. Insa de Ohaba sper sa scapam anul viitor.

dorum


Nelu63

#45018
Ar fi o solutie buna si restrictionarea traficului greu , dar eu v-am spus si ca in coloana acea uriasa am vazut foarte putine  T.I.R. si autobuze. Majoritatea erau masini mici , atunci eu cred ca solutia ar fi reparatii de calitate si o largire la doua benzi.

Ionut

Sa stii ca nu esti mai convingator cand scrii cu majuscule. Dimpotriva.
Nu veti vedea largire la 2 benzi pe DN68A intre Margina si Holdea, forget it.

carutasul

Nici nu ar avea sens, în momentul în care va fi gata autostrada va fi pustie ca Sahara :)    Ceea ce merită sunt doar mici îmbunătățiri pentru perioada cât se va lucra la autostradă; să sperăm că vom avea parte și de vreun ministru normal la cap la un moment dat ...

bbk

Ieri a fost aglomerat, astăzi au fost ceva probleme după Margina pana au scos camionul ieșit în decor (stop cardiac.......sofer mort, din fericire fără alte victime ), acum 5 minute între Margina si Cosava era pustiu

Allex

^ Din pacate un procent foarte mare dintre soferii de TIR nu respecta programul de 9 ore (plus pauza de 45 min) si prefera sa circule cu magnetul pus, asta pentru careva zeci/sute de lei in plus la salariu. Si oboseala asta in plus te ajunge la un moment dat. Pe langa ca se poate adormi la volan din cauza oboselii, se poate ajunge si la cazul de mai sus daca stai mai rau cu "ceasul".
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Nelu63

Am corectat postarea cu majuscule , scuze Ionut daca am deranjat , dar am scris cu majuscule fara sa observ de la inceput apoi  am lasat  asa. Totusi daca nu o sa vedem 2 benzi cel putin lucrarile de intretinere care se fac sa fie de calitate nu de mantuiala cum sunt acum.

alin2pas

Soluția nu e restricționarea traficului, ci scoaterea cât mai urgentă la licitație a tunelurilor. La CNAIR nu se poate răspunde cu funcția pentru întârzieri?

gruiarew

Câteva imagini de la Holdea. Ştiu e îngheţat, dar dacă tot am trecut pe acolo si era coloană....









'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Foarte bune pozele. De sezon.
Sper sa se reapuce de treaba in ianuarie.

gruiarew

Îmi cer scuze aş fi vrut să mă bag mai mult, dar deşi era îngheţat am reuşit de m-am nămolit după primii paşi.

Sper să-i dea drumul la anul că pe DN68A au fost iarăşi coloane, chiar şi fără TIR-uri (la una am contribuit şi eu). Au sărit mai toate plombele şi unde s-a cârpit a început să se crape (faianţare sau cum îi zice). Altă chestie interesantă... A fost plin de Poliţie prin sate şi în zone din ce în ce mai ciudate. Pe DN7 unde e curba aia tâmpită cu limitare de 30, şi lângă podul de peste Mureş de la Mintia. Şi aveau şi clienţi. DJ706A are şi el nişte cratere faine de tot, conduceţi cu grijă.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

elphax

E bine dacă sta politia,  măcar sa fie mai cuminți eroii vitezomani,  sa meargă coloana constant și sigur