News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

bbk

#45030
Nu stiu dc se plâng toți de dn 68a. Azi l-am parcurs si eu. Mai bun decat e acum eu nu l-am văzut niciodată. Singura diferență e traficul,in rest arată super față de cum era cândva, au apărut câteva gropi si alea recente

voicul

UMB se intoarce din ianuarie la munca sau din martie ca atunci aproape sigur ca va permite vremea?

Ionut

Parca era vorba că se întorc imediat după Sf. Ion. Citez din memorie. Uneori mai da rateuri. Teoretic dacă vremea e OK pot sa mai mestereasca prin deal. Nu stiu cat vor putea așterne straturi de pământ armat... specialiștii să zică.

thinker

La Holdea breteaua de urcare din autostrada in DN va fi  1+1?
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Da, 1+1.
Click pentru plansa mare.


thinker

multumesc!
cred ca va fi extrem de utila si utilizata in urmatorii 10 ani.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

tom_sawyer

#45036
Quote from: adrian rosca on December 18, 2018, 05:05:08 PM
ANPM a luat decizia emiterii acordului de mediu pentru Autostrada Sibiu – Pitesti. Decizia nu este inca definitiva, publicul avand posibilitatea sa transmita observatii sau contestatii in termen de 5 zile de la data publicarii, adica pana pe 23 decembrie.

Draftul acordului il gasiti aici

Formularul pentru prezentarea soluțiilor de rezolvare a problemelor semnalate de publicul interesat la raportului privind impactul asupra mediului în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu Pitești", propus a fi amplasat în județele Sibiu, Vâlcea și Argeș
27/12/2018

http://www.anpm.ro/documents/12220/34391606/Formular+raspuns+comentarii+public+Autostrada+Sibiu+Pitesti.pdf/92174ac4-77a1-4d6e-bcf7-e85b4cfae7cd

14/12/2018

http://www.anpm.ro/documente-procedura-eim-si-ea

djidji1975

Adica a fost depusa o singura obiectie, legata de numarul de ecoducte?

tom_sawyer

^ de fapt sunt observatii ale cetatenilor la RIM (Raportul privind impactul asupra mediului), etapa premergatoare AM

JohannDB

#45039
""La Holdea breteaua de urcare din autostrada in DN va fi  1+1? ""
        Și eu credeam că se face ceva pentru ORICE SITUAȚIE NEPREVĂZUTĂ, pentru viitor, un viitor mai apropiat sau mai....depărtat!
        Și după ce discutatele tunele de la Holdea-Coșteiu vor fi gata, un "nod" ar fi necesar aici nu o simplă descărcare, pe o parte (cu dublu sens); la asta, mă refer la faptul că nu au prevăzut și o bandă dierctă de intrare în A1 dinspre Coșevița, cu lăsare pe dreapta din DN 68A spre corpul A1 sensul spre Dobra/Deva.............................
        Pentru moment,adică for ever, conectarea la A1 aici la Holdea rămâne așa cum l-a arătat Ionuț în plan...... Ai două "decupări" din planul mare; primul la giratoriu :





Powered by API/PUM imgur uploader

         A doua decupare la ieșirea din corpul A1 spre Coșevița.......





Powered by API/PUM imgur uploader

thinker

#45040
la prima vedere ar fi fost utila si o intrare directa dinspre Cosevita in autostrada...
dar daca tot ai repostat plansele se poate vedea si declivitatea care ar fi fost si mai mare din sensul acela, probabil acea intrare ar fi costat mai mult decat descarcarea  actuala, dubland costul, nu ne putem astepta la asemena "lux" de la statul roman

in schimb de pe planse vad ca semnalizarea e cam eliptica, e un  singur indicator care va indica Margina, Lugoj  dar Timisoara, sau Nadlag nu e trecut acolo
noroc cu GPS si Waze, cu telefoane si tablete
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

Quote from: JohannDB on December 28, 2018, 03:05:59 PM
un "nod" ar fi necesar aici nu o simplă descărcare, pe o parte (cu dublu sens); la asta, mă refer la faptul că nu au prevăzut și o bandă dierctă de intrare în A1 dinspre Coșevița, cu lăsare pe dreapta din DN 68A spre corpul A1 sensul spre Dobra/Deva.............................

Daca vei cauta mult in urma, vei vedea ca problema descarcarii Holdea a fost intoarsa pe toate partile in 2015-2016.
"...bandă directă de intrare în A1 dinspre Coșevița, cu lăsare pe dreapta din DN 68A spre corpul A1" nu se poate face din cauza diferentei de nivel mult prea mare (adica nu se poate face la niste costuri "rezonabile")

Iar descarcarea actuala nu s-ar fi facut deloc daca nu ar fi fost colegii cutter si horatiu.cosma ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

#45042
""......si declivitatea care ar fi fost si mai mare din sensul acela.....""
     Poate ar fi avut o declivitate "mare" dar nu cred că ar fi fost mai mare (pentru o nenorocită de bandă cu costuri rezonabile) ca de exemplu (că de lungime nici nu încape discuție) aceea a A7 (pe vreo 2 km) dintre Kassel și intersecția " A7 și A38" de lângă Goettingen (Germannia) din zona podului peste râul Werra de la Laubach unde toată A7 coboară abrupt cu limită de 40km/h până la pod unde are și o baterie de radare, plus o bretea de "deraiere" afânată și plină de nisip, pentru cei care ar rămâne fără frâne mergând de la Kassel la Goettingen...... Mă rog, deja este bătută-n cuie și (vorba ta) alte "luxuri" nu avem a mai aștepta !!
  ""Iar descarcarea actuala nu s-ar fi facut deloc daca nu ar fi fost colegii cutter si horatiu.cosma ....""
     Perfect de acord și cu asta... Iar în ce privește banda directă, am căutat, dar se pare că nu destul, din păcate; e destul de anevoios când te duci în urmă. Mulțumesc.

TibiV

#45043
Quote from: JohannDB on December 28, 2018, 10:18:01 PM
... am căutat, dar se pare că nu destul, din păcate; e destul de anevoios când te duci în urmă.

Da, din pacate functia de cautare este inutilizabila...
Dar am cautat "manual", mai ales ca stiam foarte bine ce caut.
Este un exercitiu foarte interesant sa citesti postarile din urma cu 3 ani. Sa vezi ce credeam noi atunci, si ce este acum...

Anyway...
O prima abordare a subiectului a fost in vara lui 2015, si este remarcabi ce spunea atunci horatiu.cosma:
Quote from: horatiu.cosma on August 03, 2015, 04:06:25 PM
Am mai avut o discutie legata de descarcarea temporara a A1 in zona Holdea. Chiar acolo nu se poate de nicio culoare , debleul fiind de peste 30 de metri. Mergand pe 68A inspre Grind, diferenta de nivel fata de cota autostrazii scade, dar nesemnificativ. Orice racord la 68A ar presupune nu neaparat niste exproprieri scumpe, cat un drum in toata puterea cuvantului(serpentine, proiect, sens giratoriu MARE cu 68A). La Obaha, unde se ajunge cam la acelasi nivel, nu are sens, se castiga vreo 5 km de autostrada si nu se evita serpentinele de care vorbiti. Haideti sa ii batem la cap pe CNADNR-isti sa rezolve problema si anume sa liciteze odata tunelele. Solutii de compromis se pot gasi destule(cu o basculanta si un escavator se poate face acces de pe A1 pe 68A la Holdea fara probleme, cel putin pentru masinile mici cu scut inalt :)).
De la postarea de mai sus s-a mai discutat sporadic pe inca vreo 3 pagini.

Subiectul descarcarii de la Holdea a devenit hot-topic odata cu darea in folosinta a TL2, pe 23 decembrie 2015 , cand era clar ca in scurt timp se va deschide si LD2 pana la Margina, dar fara sanse de construire a tunelurilor intr-un termen scurt (in 2015 noi speram la 2-3-4 ani  >:( )...

Urmatorul link este de la discutiile intense care au inceput cu exact 3 ani in urma* (si s-au intins pe multe pagini, foarte dens pe urmatoarele 10 pagini, si ceva mai "rasfirat" in urmatoarele cateva luni). Practic discutiile astea au prefigurat (bravo API, bravo PUM) solutia care este in curs de realizare la Holdea. Vei constata ca s-au analizat nenumarate variante, au fost eliminate cele mai costisitoare, s-au eliminat "ideile traznite" si s-au filtrat rezultatele. Practic, s-a facut aici 75% din ceea ce ar fi trebuit sa faca baietii aia din CNxxR, iar prin API si mass-media s-a pus o presiune extraordinara pe CNxxxR sa se gaseasca o solutie legala pentru realizarea descarcarii.... Solutie pe care incepem sa o vedem in teren, dar pe care Neaga nu a "legalizat-o" prin semnarea unui contract nici pana acum, 29 decembrie 2018 !

Practic, urmatoarea postare poate fi considerata "certificatul de nastere" pentru descarcarea temporara Holdea:

Quote from: horatiu.cosma on December 28, 2015, 10:17:20 PM
Legat de propunerea lui @cristi5, sa ne uitam putin pe harta. Din cate vad, lotul 3 merge exact pana in DC144 si il subratraverseaza. Acolo e finalul/inceputul lotului. Pai eu zic ca oricare din liniile astea e o solutie de descarcare temporara.



Lectura placuta !

* cu exact 3 ani in urma
Eu am inceput sa "sap" dupa vechile postari aseara, pe 28 decembrie 2018, iar postarea lui Horatiu este de pe 28 decembrie 2015...
O tempora! O mores!
  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Te-ai chinuit putin sa gasesti discutiile. :) Multumim! :cheers:

Descarcarea Holdea este unul din exemplele cele mai bune cand sunt intrebat "Dar ce solutii a dat API?! Nu stiti decat sa criticati." Incompetenta, lenea si prostia troneaza la CNAIR, combinate frumos cu fuga de responsabilitate. Daca nu era API (de fapt cativa oameni cheie din comunitate), nu aveam probabil Holdea si, mai mult, acum contractul cu Comsa era reziliat dupa presiunile fantastice ale lui Ionita & co. Este pacat ca, in loc sa ne vedem de treburile noastre, trebuie sa le tinem piept idiotilor astia.